Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Chrome delen zwart laten wrappen omgeving Rotterdam

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na een aantal jaren BMW te hebben gereden ben ik weer terug op dit forum omdat ik sinds vorige week een Sportage GT Plusline heb. Wat een upgrade sinds mijn Rio zeg. Je merkt dat Kia een leveltje hoger is geworden.

Vraagje; ik zoek omgeving Rotterdam een bedrijf dat de chrome delen op mijn zwarte Sportage kan wrappen. Uiteraard een bedrijf dat een nette prijs rekent. Want een nier ervoor overhebben lijkt me niet echt een goeie deal 😆

Geplaatst
16 uur geleden, zei PhaseShifter:

Hey Borland,

WrapOnly in Ridderkerk levert mooi werk en komt zijn prijsafspraken na.

+31(0)6-51701547

Mijn Sportage heeft daar een blauw zonfilter achter de voorruit gekregen.

Zadelmakerstraat 13
2984 CC Ridderkerk

Thanks, dat is helemaal top. Wist geeneens dat er in Ridderkerk een wrapper zat. Nou ben ik ook nog niet echt op zoek gegaan. Maar tussen al die bedrijven zitten natuurlijk een hoop beunhazen. Fijn, ik ga informeren.

Geplaatst
8 uur geleden, zei Borland:

Thanks, dat is helemaal top. Wist geeneens dat er in Ridderkerk een wrapper zat. Nou ben ik ook nog niet echt op zoek gegaan. Maar tussen al die bedrijven zitten natuurlijk een hoop beunhazen. Fijn, ik ga informeren.

Geef even een seintje als je de prijsopgave hebt gekregen, ben zelf ook wel geïnteresseerd in het ontchromen.! 👍

Geplaatst

Ik heb het in Pijnacker laten doen bij Wes 0628078476.  Je hebt gelijk dat er veel beunhazen zijn in werk en gebruikte folie

Naast chrome wrappen naar zwart incl. verlichting ( ja, zelfs de pyramide remlichten van een EV6 !) , heeft hij ook de lak gedetailled ( blanke lak hoogpolijsten en de glascoating zetten). 

Zeer tevreden en neemt de tijd en zelfs bij mogen blijven bij wrappen.

Zit nu bijna 2 jaar en alles is nog perfect !

Resultaat van mijn KIA:

https://www.instagram.com/p/CzEopoPo_7-/?img_index=1

https://www.instagram.com/p/CzJaNZhICNx/

en een paar algemene impressies..

https://www.instagram.com/wes_car_care/

Succes met een keuze maken.

Groetjes,

Rob

Geplaatst
47 minuten geleden, zei Sinttruijen:

Ik heb het in Pijnacker laten doen bij Wes 0628078476.  Je hebt gelijk dat er veel beunhazen zijn in werk en gebruikte folie

Naast chrome wrappen naar zwart incl. verlichting ( ja, zelfs de pyramide remlichten van een EV6 !) , heeft hij ook de lak gedetailled ( blanke lak hoogpolijsten en de glascoating zetten). 

Als je het niet vervelend vindt: wat kost zoiets nou?

Geplaatst

is even geleden, maar volgens mij

100 euro voor chrome wrappen + 100 voor koplampen en achterlichten ( rotklus).

400-600 voor detailling + glascoating. hier zit bijna een dag werk in. hiermee worden gelijk alle kleine wasstraat krasjes en beschadigingen weggehaald. de KIA kwam bijna uit de showroom dus was weinig werk,

Hij heeft het liefste contact via whatsupp en belt terug ivm zijn ploegendienst normale baan.  hij doet het bij hemzelf thuis dus geen schimmige communicatie

• Thanks 1
Geplaatst
Op 28-1-2025 om 19:50, zei PhaseShifter:

Geef even een seintje als je de prijsopgave hebt gekregen, ben zelf ook wel geïnteresseerd in het ontchromen.! 👍

Ja doe ik. Gaat nog wel even duren.

Geplaatst
Op 29-1-2025 om 21:51, zei jeroenh:

Heb jij je logo's ook laten wrappen ?Will mijn logo's ook zwart hebben

Mvg

Jeroen

nee, de logo's heb ik niet laten wrappen. wordt altijd een zooitje. je kan gewoon zwarte originele kopen ( ze bestaan  !!) of een setje nieuwe halen en door een spuiter netjes ins hoogglans zwart laten zetten. met verwijderde logo's detailled gelijk een stuk netter/makkelijker. probeer niet met een spuitbuis want je gaat er spijt van krijgen  ;-) 

Geplaatst
Op 29-1-2025 om 23:19, zei PhaseShifter:

Mooie wagen Rob!

Dank kerel, hij was toen nog niet klaar. ;-) intussen 2.5cm laten zakken, camber bouten om de boel voor nog netter te krijgen. en 3 tal strutbars gemonteerd. Het is nu geen logge , tailhappy , op zijn neus hangende EV meer die ook niet te stug is geworden. zelfs de uitlijner was eerst scepties maar na een proefrit was dit de neutraalste EV6 die hij heeft gehad waarvan de kont ook niet meer nerveus van is bij acceleren in de bocht

• 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...