Jump to content

Voorstellen (Jeroen), Kia C'eed SW se7en 1.4

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Jeroen, wij rijden normaal gesproken al jaren lang SEAT, eigenlijk altijd met veel plezier. Totdat ik eigenlijk mijn toen jongste auto ooit kocht 3 en half jaar geleden, een Seat Toledo typ II. Buiten naar mijn idee nogal veel problemen met de boordcomputer, en andere "gewone" slijtage dingen, en onderhoud. Heb ik nogal veel problemen gehad met lekkage, een bekent probleem met mijn type Toledo en Leon. Daarom is hij ongeveer 5x terug geweest naar de garage alleen al om dit op te lossen. En heb ik van deze Seat even niet zoveel plezier beleeft.

Nu gaan we voor het allereerst een nieuwe auto kopen, en denken erg veel auto te kopen voor relatief weinig geld, met erg lange garantie. Wat volgens ons garant staat voor lang onbezorgt auto rijden. Vorige week hebben we de Kia C'eed sporty wagon 1.4 se7en oil blue gekocht. Ongeveer de 2de week van januari kunnen we deze gaan ophalen.

Oil%2520Blue_01_cr.ashx%3Fmw%3D300%26mh%3D131&usg=AFQjCNGFcZyvHpDduCEyXEdtVRnkElBsiQ

Groet,

Jeroen

Guest GreyGriffin

Hallo Jeroen,

Gefeliciteerd met je Kia, ik denk dat je een goede auto hebt aangeschaft. Zet je er een paar foto's van op de site als-ie voor de deur staat half januari?

Groet van

GreyGriffin

Welkom, en je zal ongetwijfeld veel plezier aan je nieuwe wagen beleven!

Heb mijn SW sport al 4 dagen en wacht op een mooie dag voor wat foto's te maken en te plaatsen.

RGDS

Phillipe!! Vandaag is een mooie dag.. De zon schijnt nu lekker hier in Riemst.. In Hasselt zal het toch niet anders zijn of wel?? Kom op met die foto's!!! Er zijn in Hasselt genoeg mooie plaatsen waar je met je auto kan en mag komen en waar je mooie foto's kan maken... Of kom anders hier naar toe.. Rijden we richting Lanaye!! bij de sluizen kun je ook erg mooie foto's maken: http://www.kiaclub.nl/dagboek-van-kia-rijders/1196-ceed-sw-1-6-crdi-sport-black-pearl.html

Maar vooral veel rijplezier....

• 3 weeks later...
Het zou toch de bedoeling zijn dat het systeem zich vanaf 40km/u sluit.

Dit is zo bij de 1ste generatie cee'd modellen.. Tegenwoordig is het bij 20km/h.. Lijkt me ook een veiliger idee. De gemiddelde carjacker rent nog wel zo hard zeggen ze..

Je kunt wel bij je volgende beurt vragen of de garagist dit wil aanpassen naar 20km/h.

De auto is vooral voor woon - werk verkeer voor mijn vrouw :-D Ik mag net zoals altijd hoofdzakelijk op de fiets.

Verder gebruiken we hem uiteraard als we erop uit gaan.

Er is een vrij grote kans aanwezig dat mijn vrouw een auto v/d de zaak woon-werk gaat krijgen, dan kan ik zelf ook wat meer van de auto gebruik maken. Alhoewel bij goed weer ik uiteraard ook gewoon blijf fietsen :wink:

Groet,

Jeroen