jeroen1970 Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Hallo, Ik ben Jeroen, wij rijden normaal gesproken al jaren lang SEAT, eigenlijk altijd met veel plezier. Totdat ik eigenlijk mijn toen jongste auto ooit kocht 3 en half jaar geleden, een Seat Toledo typ II. Buiten naar mijn idee nogal veel problemen met de boordcomputer, en andere "gewone" slijtage dingen, en onderhoud. Heb ik nogal veel problemen gehad met lekkage, een bekent probleem met mijn type Toledo en Leon. Daarom is hij ongeveer 5x terug geweest naar de garage alleen al om dit op te lossen. En heb ik van deze Seat even niet zoveel plezier beleeft. Nu gaan we voor het allereerst een nieuwe auto kopen, en denken erg veel auto te kopen voor relatief weinig geld, met erg lange garantie. Wat volgens ons garant staat voor lang onbezorgt auto rijden. Vorige week hebben we de Kia C'eed sporty wagon 1.4 se7en oil blue gekocht. Ongeveer de 2de week van januari kunnen we deze gaan ophalen. Groet, Jeroen Quote
bigwade Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Jeroen, VAN HARTE ! veel plezier met je nieuwe ride ! Quote
Alex VB Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Jeroen, Welkom en van harte met je nieuwe aankoop ...Je zult niet teleurgesteld worden... Quote
Smart Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Hey Jeroen, welkom op het forum. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet er van! Quote
Aart.S Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Jeroen, Ook van mij van harte welkom op dit forum. En veel veilige en plezierige kilometers met je nieuwe aanwinst. Ik hoop voor jou dat het gauw half januari 2010 is. Gr, Aart. Quote
Rick Horst Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 welkom, knappe wagen heb je aangeschaft. leuke uitrusting ook. veel plezier er mee. Quote
Guest GreyGriffin Posted December 18, 2009 Posted December 18, 2009 Hallo Jeroen, Gefeliciteerd met je Kia, ik denk dat je een goede auto hebt aangeschaft. Zet je er een paar foto's van op de site als-ie voor de deur staat half januari? Groet van GreyGriffin Quote
Pieter78 Posted December 18, 2009 Posted December 18, 2009 gefeliciteerd met je aankoop en welkom op t forum! Groeten van een andere aanstaande Kia-rijder Quote
brouwer2001 Posted December 18, 2009 Posted December 18, 2009 welkom op het kia forum. heel veel prettige en plezierige kilometers toegewenst. gr ronald Quote
jeroen1970 Posted December 18, 2009 Author Posted December 18, 2009 Als ik hem heb, zal ik zeker wat foto's erop zetten. Bedankt zover voor het welkom heten Groet, Jeroen Quote
Hasselt Posted December 18, 2009 Posted December 18, 2009 Welkom, en je zal ongetwijfeld veel plezier aan je nieuwe wagen beleven! Heb mijn SW sport al 4 dagen en wacht op een mooie dag voor wat foto's te maken en te plaatsen. RGDS Quote
Alex VB Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 Welkom, en je zal ongetwijfeld veel plezier aan je nieuwe wagen beleven!Heb mijn SW sport al 4 dagen en wacht op een mooie dag voor wat foto's te maken en te plaatsen. RGDS Phillipe!! Vandaag is een mooie dag.. De zon schijnt nu lekker hier in Riemst.. In Hasselt zal het toch niet anders zijn of wel?? Kom op met die foto's!!! Er zijn in Hasselt genoeg mooie plaatsen waar je met je auto kan en mag komen en waar je mooie foto's kan maken... Of kom anders hier naar toe.. Rijden we richting Lanaye!! bij de sluizen kun je ook erg mooie foto's maken: http://www.kiaclub.nl/dagboek-van-kia-rijders/1196-ceed-sw-1-6-crdi-sport-black-pearl.html Maar vooral veel rijplezier.... Quote
jeroen1970 Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 Volgende week dinsdag rond 16:00 kan ik onze nieuwe auto ophalen. Dus nog een weekje wachten Groet, Jeroen Quote
Relena Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Ook van mij welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg Jeroen. Groetjes, Relena Quote
corne Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 nog veel rij plezier en welkom bij de club. gr corne Quote
jeroen1970 Posted January 12, 2010 Author Posted January 12, 2010 Vandaag de auto opgehaald, bij deze de foto's. Quote
Venga1 Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Gefeliciteerd Ik vind het een hele mooie kleur, echt een compleet geheel Waarom zou je nog een ander merk willen hebben, ik vind de huidige KIA's echt mooi!! Maar ja natuurlijk vooral de Venga (grapje) Quote
scorpioshuma Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Kia Opgenoort als ik me niet vergis. Een dealer met een warm hart voor de Kia Club Nederland. Meerdere ritten van de club zijn daar begonnen. Veel plezier en veilige kilometers met die mooie auto. Quote
Roderik Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Mooie wagen Jeroen, veel veilige kilometers. Doet bij jou de centrale deurvergrendeling het ook bij 40km en harder? Quote
Venga1 Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Mooie wagen Jeroen, veel veilige kilometers.Doet bij jou de centrale deurvergrendeling het ook bij 40km en harder? Mijn dealer zei ook al Quote
Hasselt Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Het zou toch de bedoeling zijn dat het systeem zich vanaf 40km/u sluit. Quote
Smart Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Hallo Jeroen, Een hele mooie auto heb je daar gekocht. Wordt hij zakelijk of priv Quote
Alex VB Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 Het zou toch de bedoeling zijn dat het systeem zich vanaf 40km/u sluit. Dit is zo bij de 1ste generatie cee'd modellen.. Tegenwoordig is het bij 20km/h.. Lijkt me ook een veiliger idee. De gemiddelde carjacker rent nog wel zo hard zeggen ze.. Je kunt wel bij je volgende beurt vragen of de garagist dit wil aanpassen naar 20km/h. Quote
jeroen1970 Posted January 13, 2010 Author Posted January 13, 2010 De auto is vooral voor woon - werk verkeer voor mijn vrouw Ik mag net zoals altijd hoofdzakelijk op de fiets. Verder gebruiken we hem uiteraard als we erop uit gaan. Er is een vrij grote kans aanwezig dat mijn vrouw een auto v/d de zaak woon-werk gaat krijgen, dan kan ik zelf ook wat meer van de auto gebruik maken. Alhoewel bij goed weer ik uiteraard ook gewoon blijf fietsen Groet, Jeroen Quote
brouwer2001 Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 gefeliciteerd met je aankoop. vele plezierige en veilige kilometers. groet ronald Quote
Recommended Posts