Klaas Munneke Geplaatst 4 April, 2025 Geplaatst 4 April, 2025 (aangepast) Mijn E-Niro - My22 heeft op vele plekken schade als gevolg van vogelpoep. De dealer wil van niets weten. Een expert ingeschakeld die zegt dat de metallic lak goed is. Deze lijkt echter heel dun. Ik dacht dat de autolakken tegenwoordig zo sterk waren dat dit niet meer voor komt. Zijn er meer bezitters van een Kia met soortgelijke ervaringen? 4 April, 2025 aangepast door Klaas Munneke Quote
HenkM Geplaatst 4 April, 2025 Geplaatst 4 April, 2025 Geen problemen tot nu toe (auto zit er wel geregeld onder). Ofschoon ik geen poetser ben wordt vogelellende er wel asap af gewassen. 1 Quote
Johan de Wit Geplaatst 6 April, 2025 Geplaatst 6 April, 2025 Vogelpoep is een probleem voor alle moderne (milieuvriendelijk) autolakken, als het te lang op de lak zit vreet het in de lak. Je polijst dat er ook niet meer uit, zo snel mogelijk weghalen is het devies. Ik heb daarvoor standaard een detailer spray en microvezeldoek in de auto liggen. Quote
SatJunk Geplaatst 10 April, 2025 Geplaatst 10 April, 2025 Inderdaad hier ook, zodra ik vogelpoep zie direct een sopje erover als ik thuis ben. Of als ik een benzinepomp tegenkom onderweg stop ik daar ff voor het verwijderen.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.