Rudy Bouquet Geplaatst 28 April, 2025 Geplaatst 28 April, 2025 Goedemiddag, vanmiddag reed ik met mijn Kia Niro en trok ik een nieuwe vouwwagen. Bij het aangeven van richting hoorde ik bij het aanremmen een zoemer aan de achterkant van auto in het ritme van de knipperlichten. Is dat goed of gaat er iets fout. Kortom wanneer hoor je vanuit de achterkant van de Kia Niro Hybride een zoemer terwijl je aanremd? Quote
HenkM Geplaatst 28 April, 2025 Geplaatst 28 April, 2025 (aangepast) 1 uur terug, zei Rudy Bouquet: Kortom wanneer hoor je vanuit de achterkant van de Kia Niro Hybride een zoemer terwijl je aanremd? Een van de lampjes, lampdetectie defect of kabel niet juist aangesloten. Als alle goed is zou je niets moeten horen. 28 April, 2025 aangepast door HenkM Quote
Murcielaygo Geplaatst 28 April, 2025 Geplaatst 28 April, 2025 Bovenstaand, of je vouwwagen heeft LED-verlichting.Want die trekt ook dusdanig weinig stroom dat de lampdetectie denkt dat er wat mis is. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.