tvl2000 Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Ik zoek regelmatig op de geijkte sites; autotrack autoscout24 autoweek speurders marktplaats Maar zijn er nog andere en betere locatie's om leuke 2de hands sorento's te vinden. Op bovengenoemde sites is niet teveel te vinden. Ben op zoek naar 1tje vanaf 2005 2.5 cdti met trekhaak bedrag tot circa 15000,- en max 160000 km's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 De sites die jij opnoemt zijn het meest betrouwbaar en hebben het meeste aanbod in Nederland. Goed blijven kijken dus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 Iemand die nog betrouwbare autobedrijven weet in de buurt van Rotterdam die Sorento's verkopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga-egb Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Ik weet niet of jullie bekend zijn met sites als : www.gaspedaal.nl www.zomoto.nl www.autooz.nl Deze laten een overzicht zien van alle grote occasionsites waarbij je je eigen voorkeuren vaak nauwkeurig kunt defini Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Hieronder heb je er 1... ook al het nieuwe type met 170 pk..... gewoon 15 bieden en je hebt hem denk.... AutoScout24: Detailpagina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 Ik weet niet of jullie bekend zijn met sites als :www.gaspedaal.nl www.zomoto.nl www.autooz.nl Deze laten een overzicht zien van alle grote occasionsites waarbij je je eigen voorkeuren vaak nauwkeurig kunt defini Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 Ik ben op zoek naar 1 tje in de buurt van Rotterdam dus Oss is mij te ver. Ook zoek ik een handbak en er moet een trekhaak opzitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) Al die sites autotrack autoscout24 autoweek speurders marktplaats GasPedaal Zomoto autooz autotrader etc. zijn verzamelsites van het algemene aanbod en heeft werkelijk niets met al dan niet betrouwbaar te maken. Het maakt het zoeken makkelijker, dat wel, maar geeft geen enkele garantie w.b. kwaliteit en er zit ook ongehoord veel fout volk tussen. probeer gewoon eens google en verfijn je zoek-opdracht (pag alleen in het NL) Met: Sorento+2005+2.5crdi+Rotterdam (dus geen 2.5crTi) Krijg je al aardig wat hits in Rotterdam en omgeving. Ook hier, kijk er goed naar en als je er een gevonden hebt, vraag het hier eens na of dat adres ok Edited December 21, 2009 by bigwade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Sluit ik mij helemaal bij aan. Verfijning via de juiste zoekopdracht bij Google levert vaak meer hits op. Probeer ook eens www.bing.nl van Microsoft. Deze laat vaak weer andere hits zien dan Google. Maar zoals Bigwade al aangeeft, probeer het kaf van het koren te scheiden en zoek ook op gebruikerservaringen van bepaalde autobedrijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Leg wat meer op tafel en ga voor een Sorento 2, vanaf oktober 2006; beer van een bolide! Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 Bedankt voor alle reacties en het meedenken. Helaas i s er weinig te vinden rondom Rotterdam wel veel in het Oosten/ Noorden des lands? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Bij jou in de buurt hebben ze nog asfalt.... Achter Dordt wordt het wat landschappelijker......vandaar. Gewoon goed zoeken joh ! zijn er zat, ook in de buurt. Die kwekers onder Den Haag hebben ook allemaal van die bakken. Moet wat tussen zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 hhaha ja das waar maar wij hebben hier wel duinen hoor! Het is opeens een stuk minder geworden met het aanbod, paar weken geleden nog wel en nu ineens niet meer? Zal je altijd zien als er net 1 nodig hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Na de kerst likken de kwekers hun wonden...... en besluiten dat de slubberbak er uit moet.... Even zonder dollen, aanbod is sowieso nu even minder, mensen willen geen gedoe rondom kerst. Gewoon even wachten, dagelijks loeren en dan toeslaan. Suc6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Ik weet niet of je al een sorento gevonden hebt..... Ik heb er een van september 2006 te koop met trekhaak en extra verstevigde achtervering ivm het trekken van een paardentrailer. Heb een nieuwe Venga besteld die over 3 weken geleverd wordt. De Sorento (diesel - automaat) heb ik niet meer nodig, omdat we voor de paarden nu een vrachtwagentje hebben.... gr Hanneke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Ik woon in het Westland, dus dicht bij Rotterdam..... Hanneke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Ik ben weer veel te snel: mijn Sorento is het nieuwe model dat in 2006 uitkwam, Zilvergrijs en ca 115.000 km gereden. Waarom wil je een handbak??? De automaat rijdt heerlijk en is lekker pittig. Prijs: ca 14000......... Ik kan hem inruilen maar als ik voordat de Venga er is een koper vindt, is mijn dealer ook blij. Er zit nog tot september 2010 mobiliteitsgarantie op..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 @tvl2000 Ik zou beslist eens gaan kijken iig. Lijkt me een mooi aanbod van Hanne.. Suc6 beiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted December 27, 2009 Author Share Posted December 27, 2009 Waar ga je hem inruilen? Mijn pa zit met garantie e.d. in zijn maag en koopt hem het lieft niet particulier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Ik ruil hem in bij mijn Kia Dealer, aad van der Burg in Poeldijk. De garantie is verlengd omdat ik al het onderhoud aan de wagen daar heb laten doen. Ik denk dat garantie geen enkel probleem zal zijn. Ik zal je een priveberichtje sturen met mn telefoonnr. gr Hanneke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 heb geprobeerd het privebericht te versturen, maar het staat niet in de map 'verzonden' dus laat het even op dit forum weten, als je het niet hebt gekregen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 heb geprobeerd het privebericht te versturen, maar het staat niet in de map 'verzonden' dus laat het even op dit forum weten, als je het niet hebt gekregen..... Ik je bericht gekregen hoor en 2 berichtjes terug gestuurd! Laat even wat weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Ik mag hopen dat jullie dat onderling regelen. Die dealer wil natuurlijk ook een pak geld voor die "garantie" Hanne krijgt waarschijnlijk korting bij geen inruil zodat jullie een mooie prijs kunnen maken. Voor de zekerheid ANWB laten keuren is voor beide partijen misschien wel zo handig. Suc6 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvl2000 Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 Update; Afgelopen zaterdag de Sorento gekocht van Hanne. Eerst nog wel ANWB laten keuren. Iedereen blij! Groetjes Tim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Hey, da's leuk om te lezen..... ) Plaats wat foto's, kan Hanne nog naar haar ex-auto kijken ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts