Jump to content

Goede plekken om Occasions te vinden?

tvl2000

Recommended Posts

Ik zoek regelmatig op de geijkte sites;

autotrack

autoscout24

autoweek

speurders

marktplaats

Maar zijn er nog andere en betere locatie's om leuke 2de hands sorento's te vinden.

Op bovengenoemde sites is niet teveel te vinden.

Ben op zoek naar 1tje vanaf 2005 2.5 cdti met trekhaak bedrag tot circa 15000,- en max 160000 km's

Al die sites

autotrack

autoscout24

autoweek

speurders

marktplaats

GasPedaal

Zomoto

autooz

autotrader etc.

zijn verzamelsites van het algemene aanbod en heeft werkelijk niets met al dan niet betrouwbaar te maken.

Het maakt het zoeken makkelijker, dat wel, maar geeft geen enkele garantie w.b. kwaliteit en er zit ook ongehoord veel fout volk tussen.

probeer gewoon eens google en verfijn je zoek-opdracht (pag alleen in het NL)

Met: Sorento+2005+2.5crdi+Rotterdam (dus geen 2.5crTi)

Krijg je al aardig wat hits in Rotterdam en omgeving.

Ook hier, kijk er goed naar en als je er een gevonden hebt, vraag het hier eens na of dat adres ok

Edited by bigwade

Sluit ik mij helemaal bij aan. Verfijning via de juiste zoekopdracht bij Google levert vaak meer hits op. Probeer ook eens www.bing.nl van Microsoft. Deze laat vaak weer andere hits zien dan Google.

Maar zoals Bigwade al aangeeft, probeer het kaf van het koren te scheiden en zoek ook op gebruikerservaringen van bepaalde autobedrijven.

Bij jou in de buurt hebben ze nog asfalt....

Achter Dordt wordt het wat landschappelijker......vandaar.

Gewoon goed zoeken joh ! zijn er zat, ook in de buurt.

Die kwekers onder Den Haag hebben ook allemaal van die bakken.

Moet wat tussen zitten.

Na de kerst likken de kwekers hun wonden......

en besluiten dat de slubberbak er uit moet....

Even zonder dollen, aanbod is sowieso nu even minder, mensen willen geen gedoe rondom kerst.

Gewoon even wachten, dagelijks loeren en dan toeslaan.

Suc6

Ik weet niet of je al een sorento gevonden hebt..... Ik heb er een van september 2006 te koop met trekhaak en extra verstevigde achtervering ivm het trekken van een paardentrailer. Heb een nieuwe Venga besteld die over 3 weken geleverd wordt. De Sorento (diesel - automaat) heb ik niet meer nodig, omdat we voor de paarden nu een vrachtwagentje hebben....

gr Hanneke

Ik ben weer veel te snel: mijn Sorento is het nieuwe model dat in 2006 uitkwam, Zilvergrijs en ca 115.000 km gereden. Waarom wil je een handbak??? De automaat rijdt heerlijk en is lekker pittig.

Prijs: ca 14000.........

Ik kan hem inruilen maar als ik voordat de Venga er is een koper vindt, is mijn dealer ook blij. Er zit nog tot september 2010 mobiliteitsgarantie op.....

Ik ruil hem in bij mijn Kia Dealer, aad van der Burg in Poeldijk. De garantie is verlengd omdat ik al het onderhoud aan de wagen daar heb laten doen.

Ik denk dat garantie geen enkel probleem zal zijn. Ik zal je een priveberichtje sturen met mn telefoonnr.

gr Hanneke

Ik mag hopen dat jullie dat onderling regelen.

Die dealer wil natuurlijk ook een pak geld voor die "garantie"

Hanne krijgt waarschijnlijk korting bij geen inruil zodat jullie een mooie prijs kunnen maken.

Voor de zekerheid ANWB laten keuren is voor beide partijen misschien wel zo handig.

Suc6 !

• 1 month later...