Guest Jantje Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Jaja mensen, ik moest dus voor me werk vanaf donderdag middag tot zaterdag avond in groningen zijn. Door de winterse omstandigheden heb ik maar 1 avondje extra daar geslapen. Vanmiddag om half 2 in de auto gestapt terug richting utrecht.. en tadaaaaa ik ben nu net een 15 minuten thuis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Overigens nog nooit zo zuinig gereden met de kia.. als je 215km continu tussen de 50 en 70 (af en toe langzamer) rijdt, dan kom ik toch op het prachtige gemiddelde van 1 op 17,4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 ik heb geen leed aan de sneeuw hoor. lekker slippen en donuts maken. geweldig :D kan me voorstellen dat het in groningen wat minder was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Haha ja het is leuk als je nergens heen hoeft en beetje lol gaat hebben op een lege parkeerplaats.. maar als je veilig thuis probeert te komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Sneeuw leed is dat de Soul ruim €4500,- schade heeft dankzij en stagiair ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Daar zijn ze toch voor ? Die moeten het nog LEREN tenslotte...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Wij hebben op zaterdag ook iemand rondlopen van de iva, als hij schade had gereden was ik er minder van over de zeik. Deze gast heeft ouders die beide bmw rijden en tja, dit was maar een KIA !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Wij hebben op zaterdag ook iemand rondlopen van de iva, als hij schade had gereden was ik er minder van over de zeik. Deze gast heeft ouders die beide bmw rijden en tja, dit was maar een KIA !! Waarom heeft hij meer krediet dan die stagiair? Is dat omdat hij een opleiding geniet bij de IVA en z'n auto's toevallig geld hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Wij hebben op zaterdag ook iemand rondlopen van de iva, als hij schade had gereden was ik er minder van over de zeik. Deze gast heeft ouders die beide bmw rijden en tja, dit was maar een KIA !! Ow ja standaard met dat soort koters.. Rijke papa en mama met een zoon die niks kan.. wordt maar auto verkoper ofzo.. Ben blij dat bij de kia dealer waar ik mijn auto gekocht heb niet zon figuur rond hobbelt. Bij de volkswagen liep er wel eentje, kotsen moet je van dat soort gasten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roderik Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 In de BMW van pappie en mammie mag die vast niet in. Weet je wat het mooie is wat dit soort roeke loose lui. Als jij mazzel hebt en jou KIA is zeg vijf jaar oud. Staat mooi langs de weg, komt zo'n gast aanrijden knalt erin auto total lose, krijg jij de dagwaarde. En die lui rijden in een nieuwe BMW en krijgen alles weer vergoed. Ik merk het op de fiets ook, sneeuw is niet gevaarlijk door jezelf maar vaak door anderen die net even wat geks moeten doen. Zo gaat het in het autoverkeer ook. Nou s6 met de Soul... komt vast wel weer goed, maar zonde is het wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 De Soul had bijna € 5000,- schade, stond met kerstavond al weer voor me klaar dus dat was wel lekker ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Dat soort "IVA" typjes zijn killing voor de verkoop en de naam van de verkopers ! Als wij een nieuwe collega nodig hebben zitten wij zelf bij de selectieprocedure, puur om te kijken wat voor iemand het is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roderik Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Dat soort "IVA" typjes zijn killing voor de verkoop en de naam van de verkopers !Als wij een nieuwe collega nodig hebben zitten wij zelf bij de selectieprocedure, puur om te kijken wat voor iemand het is. Jij schrift eerder in dit topic dat je het minder erg vind dat de iva persoon schade rijd. Toch ben je niet over ze te spreken? Ik merk het verschil in dealers ook kwa verkopers. Bij mij geld als verkoper doe maar gewoon.... ga je irritant doen dan weet ik heel snel de deur en hoef ik van jou geen auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Jij schrift eerder in dit topic dat je het minder erg vind dat de iva persoon schade rijd. Toch ben je niet over ze te spreken?Ik merk het verschil in dealers ook kwa verkopers. Bij mij geld als verkoper doe maar gewoon.... ga je irritant doen dan weet ik heel snel de deur en hoef ik van jou geen auto. Er zijn verschillende IVA typetjes.. Je hebt er die alles hebben gedaan om daar op school te komen en echt graag auto's willen verkopen en je hebt er die omdat ze niks kunnen door papa en mama naar de IVA getrapt worden, want papa regelt ze wel een baantje bij de plaatselijke bmw dealert waar de autos zichzelf verkopen.. Dat zijn die gasten dat als je binnenkomt lopen, je je meteen niet meer op je gemak voelt, die eruit zien alsof ze hun eigen moeder nog een foute auto zouden verkopen etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts