Eldevee Geplaatst 12 Juli, 2025 Geplaatst 12 Juli, 2025 Iemand al ervaring met het installeren van deze update bij het model MY2019? Volgens de Navigation Updater dient de update op een SD-kaart te worden geplaatst (dus dat gedaan), maar ik kan in de auto op het dashboard alleen maar twee usb-poorten ontdekken. Quote
neho Geplaatst 13 Juli, 2025 Geplaatst 13 Juli, 2025 Met een SD-kaart heb ik geen ervaring. Ik gebruik een USB-stick met 64GB geheugen. Dat werkt prima. Quote
Evert Mulder Geplaatst 13 Juli, 2025 Geplaatst 13 Juli, 2025 18 uur geleden, zei Eldevee: Iemand al ervaring met het installeren van deze update bij het model MY2019? Volgens de Navigation Updater dient de update op een SD-kaart te worden geplaatst (dus dat gedaan), maar ik kan in de auto op het dashboard alleen maar twee usb-poorten ontdekken. Als je de update op een SD kaart hebt staan doe deze dan in een SD kaart houder en vervolgens in de USB poort van de auto. Anders de update op een USB stick plaatsen Quote
SpeedyG Geplaatst 13 Juli, 2025 Geplaatst 13 Juli, 2025 (aangepast) Of kijk naar een Youtube filmpje Deze persoon heeft een versie gekocht. Maar update stappen zouden gelijk moeten zijn met een eigen gemaakte SD card. Succes. 13 Juli, 2025 aangepast door SpeedyG Quote
Léon Witteman Geplaatst 18 Juli, 2025 Geplaatst 18 Juli, 2025 Hallo allemaal, De SD-kaart zit achter een klepje vlak boven de knop voor de alarmlichten. Als het goed is staat daar het SD logo op gedrukt. In de bovengenoemde video op 5:45. Succes! 2 Quote
Eldevee Geplaatst 27 Juli, 2025 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2025 Dank voor de tip, Léon. Gelukt! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.