Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik vind dat wij het record ledenbezoek van 30 december 2008 moeten kunnen verbeteren/overtreffen, die thans op 132 leden tegelijkertijd (!) staat.

Wie heeft er een idee bij om dat te verwezenlijken?

Posted

Ik weet niet hoe de site dit controleert, maar kan dit vast wel omhoog krijgen hoor.

Denk alleen niet dat dit je bedoeling is ;)

Zijn overigens leden + gasten bij elkaar geteld.

mvg,

Dave

Posted

OK leden + gasten tezamen. Ik weet niet hoe het allemaal werkt. Is er over de gehele dag het aantal unieke bezoekers geteld of hebben zij tegelijkertijd de site bezocht?

Posted

dat is hoeveel unieke bezoekers er tegelijkertijd aanwezig waren op de site

Posted

Hij meet de pieken, dwz, het hoogste aantal leden op een bepaald moment. Dit kunnen er nu 100 zijn en over 5 minuten 200 en over 10 minuten 150. Hij laat dan 200 zien, want dat is het hoogste aantal gebruikers online op een bepaald moment. Zo ook de waarde 132.

Posted
Het Smart, ben je al weer op jacht naar een record? meer dan 898 post binnen een half jaar is zeker een goede uitdrukking van je toewijding aan de site.

Ik twijfelde even of ik hierop zou antwoorden. Nee, eerlijk gezegd ben ik daar helemaal niet mee bezig. Ik wil soms informatief, soms ge

Posted

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahaha hahaha, met de mond vol tanden, so to speak.........:mrgreen:

Posted

We gaan morgenavond (iedereen die kan) om 21:00 uur met zijn allen naar deze side. Het andere record is dan alleen nog maar geschiedenis.

Net als het jaar 2009 dat bijna is.

Een mooi begin van kerst naar het nieuwe jaar.

We kunnen elkaar dan ook op dat moment door de aanwezigheid op het forum.

Prettige kerstdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2010 toewensen.

Groetjes,

Relena

Posted

Lijkt mij een goed plan Relena. Ik hoop dat ik rond dat tijdstip even van mijn eega op dit forum mag verschijnen. We hebben ook kerstavond natuurlijk. Mijn zoon staat al te popelen.:-)

Guest GreyGriffin
Posted (edited)

Ok

Edited by GreyGriffin
Posted

Wij doen mee..... Zal geen probleem zijn.. Onze dochter zal zich dan uitermate amuseren met Avatar op de PS3. En Dyana zal wel haar nieuw speeltje gaan testen..;)

deegroller_groot.jpg

Posted

Ik zal er ook zijn.

De deegroller heb ik verstopt

Ik heb geen zin om zo vlak voor de feestdagen

een knal voor me`n kanus te krijgen. :hammer:

Groeten, Aart.

Posted

Ja, maar om nou ook al het tuingereedschap, messenset en meer te verstoppen wordt wat lastig.

Maar eh, je hoeft op dat moment toch alleen maar ingelogd te zijn ??

Kan ook om 17.00 tijdens het aardappelschillen en dan laat je hem gewoon aan staan..

Posted

Nou Bigwade zo erg is het nou ook weer niet met m`n vrouw.

Anders had ik geen 41 jaar naast haar mogen slapen.

Ik lees het al in de krant, 12 mannen vermoord van de Kia site.

Maar het lijkt mij erg leuk om het record te breken.

Groeten,

Aart.

Posted
Wij doen mee..... Zal geen probleem zijn.. Onze dochter zal zich dan uitermate amuseren met Avatar op de PS3. En Dyana zal wel haar nieuw speeltje gaan testen..;)

Hoi Alex

Naast de Kia bestaat er ook nog een PS3.

Ik hoop dat het spel net ze leuk ik als de film.

O en Smart, ik sta ook morgen ingelogd, maar ik ben bang dat het een beetje kort dag is.

Laat het anders even in een nieuw topic naar voren komen .

`Record poging 24 december om 21.00 uur`

Posted
Haha, prima ik zal er ook proberen te zijn, zal dan wel kort zijn, net voor de nachtmis. En SMART , op naar de 1000 zullen we zeggen?

Ik ben al blij als we 133 unieke personen halen.....!:-D

Posted

Rond 21.00 uur ben ik denk ik niet beschikbaar. Was kerstavond nou wel zo'n goed idee om een recordpoging te halen? :)

Posted
Rond 21.00 uur ben ik denk ik niet beschikbaar. Was kerstavond nou wel zo'n goed idee om een recordpoging te halen? :)

De tijd zal het leren. Vanavond niet gehaald? Doen we gewoon een nieuwe recordpoging. Ach, we zien wel, toch?

Posted
Nou Bigwade zo erg is het nou ook weer niet met m`n vrouw.

Anders had ik geen 41 jaar naast haar mogen slapen.

Ik lees het al in de krant, 12 mannen vermoord van de Kia site.

Maar het lijkt mij erg leuk om het record te breken.

Groeten,

Aart.

Bedoel je het record dat er 12 mannen tegelijk , op dezelfde site en om precies dezelfde tijd het loodje leggen?:death::2guns::gunsmilie::gun_bandana:

:angel:

Gr. Ton:detective: