Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Recordpoging aantal forumbezoekers!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gezellig! :cool: Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Wie zorgt er voor de drank?? Maken we het nog gezelliger :pinch:

@ Alex: Inderdaad, het word er iets drukker door.. Positief effect dus?

Groetjes,

Peter

• Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@ Alex: Inderdaad, het word er iets drukker door.. Positief effect dus?

Zo te zien wel... Misschien toch maar iets gaan doen mbt ledenmailings? Misschien bij diverse automotive bedrijven polsen of ze interesse hebben om tbv de KIA club (Wat toch een sterk groeiend automerk is) acties te doen die we dan kunnen doormailen aan de leden? etc... Het forum en de club moet weer nieuw leven ingeblazen worden..!!

Geplaatst

mail ontvangen!!! :D

Zal proberen om er te zijn !!

Vind het een zeer goed idee om via de mail het forum weer actief te laten worden.

Hoe meer man (en natuurlik vrouwen hahaha) hoe meer vreugd.

Gr Daiz

Geplaatst

sorry daar kan ik niet bij aanwezig zijn. Dan ben ik nog in het kiaatje richting duitsland aan het brommen :-D

Geplaatst

Ik ben morgenavond zeker van de partij om 21.00 uur. Vooral ook omdat ik de initiator ben van deze recordpoging. Maar....., morgenavond zijn wij uitgenodigd bij vrienden (JA, ik heb ook vrienden)! Dus, ik log zeker rond 21.00 uur in. Ik kan echter later pas reageren n.a.v. de recordpoging.

Ik hoop op jullie begrip!

MEEDOEN H

Geplaatst

Ik weet niet of ik er ben.

Als jeu de boules door gaat ( kouwe klauwe toernooi )

ben ik er niet.

Moet toch wat aan sport doen , nietwaar.

Groeten,

Aart.

Geplaatst

Voor mij wordt het een helapidaka... Ik was een afspraak vergeten die ik absoluut niet kan en zeker niet wil verzetten...

Maar ik ben ervan overtuigd dat het gaat lukken... Met meer dan 900 geregistreerde forumleden moet het geen probleem zijn...

Geplaatst

Geloof het of niet, de eerste klacht mail is ook al binnen...

Tsja, jammer dat er mensen zijn die toch moeilijk doen over een dergelijke actie.

Persoonlijk had ik in zo'n geval de mail simpelweg verwijdert uit de mailbox en vrolijk verder gegaan met andere dingen in het leven...

Maar goed, welke actie ook, er zullen altijd mensen zijn die bezwaren hebben...

Ik plaats dit hier om simpelweg aan te geven dat deze goed bedoelde actie dus ook een negatieve uitwerking kan hebben bij mensen, helaas...

Groetjes,

Peter

Geplaatst
Geloof het of niet, de eerste klacht mail is ook al binnen...

Tsja, jammer dat er mensen zijn die toch moeilijk doen over een dergelijke actie.

Persoonlijk had ik in zo'n geval de mail simpelweg verwijdert uit de mailbox en vrolijk verder gegaan met andere dingen in het leven...

Maar goed, welke actie ook, er zullen altijd mensen zijn die bezwaren hebben...

Ik plaats dit hier om simpelweg aan te geven dat deze goed bedoelde actie dus ook een negatieve uitwerking kan hebben bij mensen, helaas...

Groetjes,

Peter

Hey Peter,

Als je lid bent van een forum, kun je geconfronteerd worden met direct mailing in je postbak. Het is voor het goede doel, zullen we maar zeggen, en zo vaak komt het volgens mij niet voor dat mensen rechtstreeks worden benaderd. Jammer dat je dan toch een negatieve reactie krijgt.

Het weerhoudt ons er niet van om een record neer te zetten, toch?

Geplaatst

Het zal mij zeerzeker niet weerhouden van deze recordpoging. Ik vind het een leuke actie.

Dat iemand er dan toch moeilijk over doet is jammer, maar goed.

Overigens wil ik via deze weg dan ook aangeven naar lezers van deze post, dat je in je eigen account instellingen kunt aangeven of je wel of niet gedient bent van direct mail van beheerders, zoals ik nu verstuurd had.

Zet je die optie in je instellingen op NEE, dan zul je dergelijke mails dus nooit meer ontvangen, tenzij ik instel dat die optie genegeerd moet worden. D

Geplaatst

Hoi Peter,

Alles prima geregeld dus feitelijk. Dat een forumlid dit kan instellen is dus zijn verantwoordelijkheid.:wink:

Geplaatst
Het zal mij zeerzeker niet weerhouden van deze recordpoging. Ik vind het een leuke actie.

Dat iemand er dan toch moeilijk over doet is jammer, maar goed.

Overigens wil ik via deze weg dan ook aangeven naar lezers van deze post, dat je in je eigen account instellingen kunt aangeven of je wel of niet gedient bent van direct mail van beheerders, zoals ik nu verstuurd had.

Zet je die optie in je instellingen op NEE, dan zul je dergelijke mails dus nooit meer ontvangen, tenzij ik instel dat die optie genegeerd moet worden. D

Geplaatst
Hoi Peter,

Alles prima geregeld dus feitelijk. Dat een forumlid dit kan instellen is dus zijn verantwoordelijkheid.:wink:

inderdaad. Ik kijk nog even hoe ik dit wat duidelijker kan maken via de Forum regelementen. Zo voorkomen we in het vervolg dat mensen zich hieraan storen.

Dit word zo een heuse KiaClub Forum dag voor mij.. zit er al sinds vanmorgen op en ben er continue mee bezig, deels samen met Jheroen.

En dan vanavond de recordpoging...

Groetjes,

Peter

Geplaatst
even O.T: kan ik het email adres waarop mij account aangemeld staat wijzigen? Dit in verband met het niet meer bestaan van het oude mail accoun.

Dat kan.

In de kolom aan de linker zijde staat 'Site navigatie' ga daar naar 'Controle paneel' en selecteer dan 'e-mail en wachtwoord wijzigen'. De rest wijst zichzelf.

Kom je er niet uit, stuur me dan even een PB met jouw nieuwe mailadres, dan pas ik het voor jou aan.

En dan nu weer vlug terug naar het topic... :wink:

Groetjes,

Peter

Geplaatst

Jongens..

Ik wens jullie veel succes vanavond met jullie recordpoging.. Ik vertrek over een paar minuten richting mijn therapie en ga daarna direct 2 maal de grens over richting Luxemburg... Maak je een afspraak met vrienden zijn ze ook opeens verhuisd.. Zodra ik de kans heb zal ik inloggen om te kijken hoe en wat..

PS.. Het caf

Geplaatst

Uiteraard zal ik ingelogd zijn maar ben helaas niet thuis. ik laat mijn pc vanaf nu ingelogd staan en zie het dan vannacht wel of de recordpoging is gelukt.:euro:

Geplaatst

Volgens het bericht van Peter (El-Rio-Grande) werkt het ingelogd zijn helaas niet, als je n

Geplaatst

Off Topic maar ter info, omdat het hier in dit topic al eerder onder de aandacht is geweest:

Lees deze post eens even als je wilt weten hoe het nu zit met 'e-mail berichten van beheerders ontvangen': http://www.kiaclub.nl/forumreglement/3364-e-mail-berichten-van-beheer.html#post21607

Hoop dat voor iedereen nu duidelijk is hoe zij zelf de keuze kunnen maken en dat duidelijk is dat e-mails vanuit beheer geen 'standaard gebruik' worden.

Reacties, comments, aanvullingen of vragen op deze post kunnen jullie mij sturen via een priv

Geplaatst

Speciaal voor deze recordpoging heb ik het op vistite gaan gewijzigd naar 21:30, ik zal dus gewoon aanwezig zijn om deel te nemen.

:cool:

Klopt. Het plan van Peter van Amen gaat dus helaas ook niet werken. ik meen na 20 minuten in-actief zijn word je niet meer als online beschouwd door het forum-systeem.

Groetjes,

Peter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...