Jump to content

Recommended Posts

Posted
Nauw, nauw.......hahahahaha!!

We deden een poging, niet meer en niet minder. Maar zeg nou niet sorry of jammer Smart, want we doen het met z'n allen.

Ik zal er echt niet minder door slapen hoor. Ook mij intigreert het wat er nu zo speciaal was aan die 30 december 2008. Wordt vervolgd!

Misschien moeten we Peter R vragen om het uit te zoeken wat er die bewuste 30 december te beleven viel op kiaclub.nl...

• Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Misschien moeten we Peter R vragen om het uit te zoeken wat er die bewuste 30 december te beleven viel op kiaclub.nl...

Heb jij een alibi dan.....?:mrgreen:

Posted
Ik stond toen nog niet geregistreerd, ahha...

Dat had niet uitgemaakt. Het gaat om 132 unieke bezoekers, leden

Posted
30 december zat ik in het amazone gebied ver weg van de bewoonde wereld, geen toegang tot internet en op dat moment nog niet gehoord van kiaclub.nl en jij dan?

Ik zat op 30 december 2008, om 13.02 uur, in Winterberg (Dld.) met mijn eigen amazone....!:mrgreen: Geen internet, alleen maar sneeuw.

Posted

hoeveel waren er nu om 21.00 uur online?

Posted
De volgende keer zal ik jou een aparte behandeling geven......:mrgreen:

I Love It, als het maar een V.I.P behandelijng is :yes:

Groeten,

Aart.

Posted
I Love It, als het maar een V.I.P behandelijng is :yes:

Groeten,

Aart.

Sommigen denken meteen aan hun moeder als er even actie nodig is, anderen moeten gepamperd worden.......weer anderen eisen alle aandacht op. Ik weet jou even niet te plaatsen Aart, maar zachte dwang is misschien bij jou het meest geschikte middel;)

Overigens telde ik om 21.00 uur welgeteld 26 personen, waarvan 11 leden en 15 gasten.....

Posted

als het goed is was ik er wel. Ik had rond 7 uur ingelogd op de site en toen weer verder gegaan met de kerst avond

Posted (edited)

Tsjaa, als ik dit tijdig geweten had... ik zat een aantal dagen in Duitsland, in een gebied met slechte internet voorzieningen. Internetten ging dus even niet...

Maar goed... Als ik het eerder had geweten en had gekunt, dan was ik beslist online geweest.

Op zich ook wel een leuk initiatief! Word het een jaarlijkse traditie?

Overigens: Volgens mij hadden we december 2008 nog niet zo lang het nieuwe forum online. Het nieuwe forum is o.a. makkelijker vindbaar met zoekmachines e.d.

Ik denk dat het record van 30 december 2008 d

Edited by El-Rio-Grande
Posted
Natuurlijk doe ik mee.

Maar niet zo agressief graag, ik wordt er bang van :shock:

Ik heb ook een moeder gehad.

Groeten,

Aart.

Hoi Smart.

Met dergelijke uitspraken van mij moet je me niet al te serieus nemen.

De poster die je maakt is natuurlijk hartstikke mooi.

Ik probeerde er een vrolijk tintje aan te geven :oops:

Ook al woon ik in Purmerend ik blijf een Amsterdammer.

Groeten,

Aart.

Posted

Misschien had 30 december 2008 wel iets te doen met de introductie van de nieuwe Kia Soul!?

Time for change. :wink:

Dat zijn niet mijn woorden! Maar kan me hier wel in vinden.

Groetjes,

Relena

Posted
Hoi Smart.

Met dergelijke uitspraken van mij moet je me niet al te serieus nemen.

De poster die je maakt is natuurlijk hartstikke mooi.

Ik probeerde er een vrolijk tintje aan te geven :oops:

Ook al woon ik in Purmerend ik blijf een Amsterdammer.

Groeten,

Aart.

Oh, maar Aart ik had je bij voorbaat niet serieus genomen hoor!:mrgreen: Ik ben trouwens heel blij als er een vrolijk tintje aan gegeven wordt. Serieus kunnen we altijd nog worden. En Amsterdammers ben ik wel gewend hoor ook in mijn werk, grote bekken ook altijd.....hahahahaha;)

Posted

Ennnnnnnuh, die recordpoging doen we zeker nog wel een keer. In een ander topic had ik dit wel ruim voor de Kerstdagen geopperd. Toen was er nog geen avond vastgesteld.

OP WOENSDAG 30 DECEMBER 2009

NOG EEN POGING?

Posted
Ennnnnnnuh, die recordpoging doen we zeker nog wel een keer. In een ander topic had ik dit wel ruim voor de Kerstdagen geopperd. Toen was er nog geen avond vastgesteld.

OP WOENSDAG 30 DECEMBER 2009

NOG EEN POGING?

ENNNNNNUH, OOK NOG EEN TIJD IN GEDACHTEN?

Gr. TON:stuart::online2long:

Posted
ENNNNNNUH, OOK NOG EEN TIJD IN GEDACHTEN?

Gr. TON:stuart::online2long:

Ik wil dat even in de groep gooien, omdat ik zeker wil weten of veel mensen dan kunnen. REAGEER DAAROM!

Posted
Hey Smart,

Zal ik er alvast

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...