Giovanny Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Nauw, nauw.......hahahahaha!!We deden een poging, niet meer en niet minder. Maar zeg nou niet sorry of jammer Smart, want we doen het met z'n allen. Ik zal er echt niet minder door slapen hoor. Ook mij intigreert het wat er nu zo speciaal was aan die 30 december 2008. Wordt vervolgd! Misschien moeten we Peter R vragen om het uit te zoeken wat er die bewuste 30 december te beleven viel op kiaclub.nl...
Smart Posted December 24, 2009 Author Posted December 24, 2009 Misschien moeten we Peter R vragen om het uit te zoeken wat er die bewuste 30 december te beleven viel op kiaclub.nl... Heb jij een alibi dan.....?
Giovanny Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Ik stond toen nog niet geregistreerd, ahha...
Smart Posted December 24, 2009 Author Posted December 24, 2009 Ik stond toen nog niet geregistreerd, ahha... Dat had niet uitgemaakt. Het gaat om 132 unieke bezoekers, leden
Giovanny Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 30 december zat ik in het amazone gebied ver weg van de bewoonde wereld, geen toegang tot internet en op dat moment nog niet gehoord van kiaclub.nl en jij dan?
Smart Posted December 24, 2009 Author Posted December 24, 2009 30 december zat ik in het amazone gebied ver weg van de bewoonde wereld, geen toegang tot internet en op dat moment nog niet gehoord van kiaclub.nl en jij dan? Ik zat op 30 december 2008, om 13.02 uur, in Winterberg (Dld.) met mijn eigen amazone....! Geen internet, alleen maar sneeuw.
Aart.S Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 De volgende keer zal ik jou een aparte behandeling geven...... I Love It, als het maar een V.I.P behandelijng is Groeten, Aart.
Smart Posted December 25, 2009 Author Posted December 25, 2009 I Love It, als het maar een V.I.P behandelijng is Groeten, Aart. Sommigen denken meteen aan hun moeder als er even actie nodig is, anderen moeten gepamperd worden.......weer anderen eisen alle aandacht op. Ik weet jou even niet te plaatsen Aart, maar zachte dwang is misschien bij jou het meest geschikte middel;) Overigens telde ik om 21.00 uur welgeteld 26 personen, waarvan 11 leden en 15 gasten.....
Guest Jantje Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 als het goed is was ik er wel. Ik had rond 7 uur ingelogd op de site en toen weer verder gegaan met de kerst avond
El-Rio-Grande Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 (edited) Tsjaa, als ik dit tijdig geweten had... ik zat een aantal dagen in Duitsland, in een gebied met slechte internet voorzieningen. Internetten ging dus even niet... Maar goed... Als ik het eerder had geweten en had gekunt, dan was ik beslist online geweest. Op zich ook wel een leuk initiatief! Word het een jaarlijkse traditie? Overigens: Volgens mij hadden we december 2008 nog niet zo lang het nieuwe forum online. Het nieuwe forum is o.a. makkelijker vindbaar met zoekmachines e.d. Ik denk dat het record van 30 december 2008 d Edited December 26, 2009 by El-Rio-Grande
Aart.S Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Natuurlijk doe ik mee.Maar niet zo agressief graag, ik wordt er bang van Ik heb ook een moeder gehad. Groeten, Aart. Hoi Smart. Met dergelijke uitspraken van mij moet je me niet al te serieus nemen. De poster die je maakt is natuurlijk hartstikke mooi. Ik probeerde er een vrolijk tintje aan te geven Ook al woon ik in Purmerend ik blijf een Amsterdammer. Groeten, Aart.
Relena Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Misschien had 30 december 2008 wel iets te doen met de introductie van de nieuwe Kia Soul!? Time for change. Dat zijn niet mijn woorden! Maar kan me hier wel in vinden. Groetjes, Relena
Smart Posted December 26, 2009 Author Posted December 26, 2009 Hoi Smart.Met dergelijke uitspraken van mij moet je me niet al te serieus nemen. De poster die je maakt is natuurlijk hartstikke mooi. Ik probeerde er een vrolijk tintje aan te geven Ook al woon ik in Purmerend ik blijf een Amsterdammer. Groeten, Aart. Oh, maar Aart ik had je bij voorbaat niet serieus genomen hoor! Ik ben trouwens heel blij als er een vrolijk tintje aan gegeven wordt. Serieus kunnen we altijd nog worden. En Amsterdammers ben ik wel gewend hoor ook in mijn werk, grote bekken ook altijd.....hahahahaha;)
Smart Posted December 26, 2009 Author Posted December 26, 2009 Ennnnnnnuh, die recordpoging doen we zeker nog wel een keer. In een ander topic had ik dit wel ruim voor de Kerstdagen geopperd. Toen was er nog geen avond vastgesteld. OP WOENSDAG 30 DECEMBER 2009 NOG EEN POGING?
Ton K Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Ennnnnnnuh, die recordpoging doen we zeker nog wel een keer. In een ander topic had ik dit wel ruim voor de Kerstdagen geopperd. Toen was er nog geen avond vastgesteld. OP WOENSDAG 30 DECEMBER 2009 NOG EEN POGING? ENNNNNNUH, OOK NOG EEN TIJD IN GEDACHTEN? Gr. TON:stuart:
Smart Posted December 26, 2009 Author Posted December 26, 2009 ENNNNNNUH, OOK NOG EEN TIJD IN GEDACHTEN?Gr. TON:stuart: Ik wil dat even in de groep gooien, omdat ik zeker wil weten of veel mensen dan kunnen. REAGEER DAAROM!
Venga1 Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 El-Rio-Grande, Wil jij een algemene email rond sturen naar alle leden? Zo hebben we alleen maar meer kans om de world guinness book of records te halen. Smart heb je je al aangemeld? http://www.guinnessworldrecords.com/ nou ik zal er zijn hoor
Smart Posted December 26, 2009 Author Posted December 26, 2009 Smart heb je je al aangemeld? http://www.guinnessworldrecords.com/ nou ik zal er zijn hoor Nee, nog niet. Maar met jullie aller hulp prijken we misschien in de nieuwe editie 2010!
Venga1 Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 buiten deze record poging ben je met een andere record poging ook goed bezig. nog 44 te gaan
Venga1 Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Jij bent aan het optellen. Ik ben aan het aftellen. Nog 9 dagen!!!!!! :clap::clap::clap:
Recommended Posts