Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Goedendag 

Wie kan mij helpen voor een verloop van een gewone radio van kia picanto naar een radio met beeldscherm ik

dacht het zo te kunnen maken met normale stekkers 

spacer.png

Deze zit aan de radio die erin moet 

spacer.png

spacer.png

Deze komen uit de auto 

wie zou dat voor mij kunnen helpen om aan te sluiten 

Posted

Kijkend naar het aantal pins denk ik dat je dat kunt vergeten.
Ik verwacht dat je flink wat signalen mist en de radio niet, of iig niet goed zal kunnen werken.

Posted

Geen idee wat je hebt gekocht als vervanger, Ik heb ooit een aliexpress ding met de juiste frames etc in een rio 3 UB gezet met plug n play verloopstekkers... 

Je kunt e.a. omzetten maar dan heb je even een stroomschema nodig en stekkers. (met meten is e.a. ook mogelijk....maar kost wat meer tijd)

+, -, geschakelde +, dashboard verlichting, stuurknoppen 1 of meerdere kabels afh. van ontwerp/opties, speakers +en-

Posted

Ik gok dat in de stekkers de meest linker en rechter grotere contacten voor speakers en voedingen zijn.

Maar dan zijn er nog eens twee keer iets van 30(!) pinnen. Daarvan zullen er zijn voor de stuurwielbediening, maar bijv. ook camera, stuur-hoeksensoren, CAN-bus en andere dingen.

Nogmaals, het zal misschien wel kunnen, maar dit is geen recht-toe-recht-aan vervanging met een verloopkabeltje!

Posted
Posted
4 uur geleden, zei ehombie:

Geen idee wat je hebt gekocht als vervanger, Ik heb ooit een aliexpress ding met de juiste frames etc in een rio 3 UB gezet met plug n play verloopstekkers... 

Je kunt e.a. omzetten maar dan heb je even een stroomschema nodig en stekkers. (met meten is e.a. ook mogelijk....maar kost wat meer tijd)

+, -, geschakelde +, dashboard verlichting, stuurknoppen 1 of meerdere kabels afh. van ontwerp/opties, speakers +en-

ik heb een kia picanto radio gekocht met scherm ik dacht dat zou wel hetzelfde zijn maar nu blijkt dat het toch anders aangesloten is 

zie hieronder voorbeeld 

Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 11.40.31_1149ccf1.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 11.40.31_e70c9d5c.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 11.40.31_904e6cc1.jpg