Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

radio vervangen graag hulp

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag 

Wie kan mij helpen voor een verloop van een gewone radio van kia picanto naar een radio met beeldscherm ik

dacht het zo te kunnen maken met normale stekkers 

spacer.png

Deze zit aan de radio die erin moet 

spacer.png

spacer.png

Deze komen uit de auto 

wie zou dat voor mij kunnen helpen om aan te sluiten 

Geplaatst

Geen idee wat je hebt gekocht als vervanger, Ik heb ooit een aliexpress ding met de juiste frames etc in een rio 3 UB gezet met plug n play verloopstekkers... 

Je kunt e.a. omzetten maar dan heb je even een stroomschema nodig en stekkers. (met meten is e.a. ook mogelijk....maar kost wat meer tijd)

+, -, geschakelde +, dashboard verlichting, stuurknoppen 1 of meerdere kabels afh. van ontwerp/opties, speakers +en-

Geplaatst

Ik gok dat in de stekkers de meest linker en rechter grotere contacten voor speakers en voedingen zijn.

Maar dan zijn er nog eens twee keer iets van 30(!) pinnen. Daarvan zullen er zijn voor de stuurwielbediening, maar bijv. ook camera, stuur-hoeksensoren, CAN-bus en andere dingen.

Nogmaals, het zal misschien wel kunnen, maar dit is geen recht-toe-recht-aan vervanging met een verloopkabeltje!

Geplaatst
Geplaatst
4 uur geleden, zei ehombie:

Geen idee wat je hebt gekocht als vervanger, Ik heb ooit een aliexpress ding met de juiste frames etc in een rio 3 UB gezet met plug n play verloopstekkers... 

Je kunt e.a. omzetten maar dan heb je even een stroomschema nodig en stekkers. (met meten is e.a. ook mogelijk....maar kost wat meer tijd)

+, -, geschakelde +, dashboard verlichting, stuurknoppen 1 of meerdere kabels afh. van ontwerp/opties, speakers +en-

ik heb een kia picanto radio gekocht met scherm ik dacht dat zou wel hetzelfde zijn maar nu blijkt dat het toch anders aangesloten is 

zie hieronder voorbeeld 

Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 11.40.31_1149ccf1.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 11.40.31_e70c9d5c.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 11.40.31_904e6cc1.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...