john gee Geplaatst 10 September, 2025 Geplaatst 10 September, 2025 Goedendag Wie kan mij helpen voor een verloop van een gewone radio van kia picanto naar een radio met beeldscherm ik dacht het zo te kunnen maken met normale stekkers Deze zit aan de radio die erin moet Deze komen uit de auto wie zou dat voor mij kunnen helpen om aan te sluiten Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 September, 2025 Geplaatst 10 September, 2025 Kijkend naar het aantal pins denk ik dat je dat kunt vergeten.Ik verwacht dat je flink wat signalen mist en de radio niet, of iig niet goed zal kunnen werken. Quote
ehombie Geplaatst 10 September, 2025 Geplaatst 10 September, 2025 Geen idee wat je hebt gekocht als vervanger, Ik heb ooit een aliexpress ding met de juiste frames etc in een rio 3 UB gezet met plug n play verloopstekkers... Je kunt e.a. omzetten maar dan heb je even een stroomschema nodig en stekkers. (met meten is e.a. ook mogelijk....maar kost wat meer tijd) +, -, geschakelde +, dashboard verlichting, stuurknoppen 1 of meerdere kabels afh. van ontwerp/opties, speakers +en- Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 September, 2025 Geplaatst 10 September, 2025 Ik gok dat in de stekkers de meest linker en rechter grotere contacten voor speakers en voedingen zijn.Maar dan zijn er nog eens twee keer iets van 30(!) pinnen. Daarvan zullen er zijn voor de stuurwielbediening, maar bijv. ook camera, stuur-hoeksensoren, CAN-bus en andere dingen.Nogmaals, het zal misschien wel kunnen, maar dit is geen recht-toe-recht-aan vervanging met een verloopkabeltje! Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2025 Geplaatst 10 September, 2025 Je kunt te kust en te keur verloop kabels en dergelijke krijgen hier een voor beeld deze word onder anderen gebruikt voor een versterker en zo aan te sluiten https://www.autosound24.nl/audiodetail-hlak-031-hyundai/kia-24-18-pins.htm?gad_source=1&gad_campaignid=22421273944&gbraid=0AAAAADLuWDwOIuAxfgCPeEecyBAPZfpMt&gclid=Cj0KCQjww4TGBhCKARIsAFLXndQLS2qTJil0r0bjGRqmOJpibUNuMS4vwKAPwHRHdkfrb_NUy_h3Rv0aAnwNEALw_wcB Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2025 Geplaatst 10 September, 2025 Dit is als het goed is dit het aansluit schema altans wek signaal je op welke pen krijgt Quote
john gee Geplaatst 10 September, 2025 Topic Starter Geplaatst 10 September, 2025 4 uur geleden, zei ehombie: Geen idee wat je hebt gekocht als vervanger, Ik heb ooit een aliexpress ding met de juiste frames etc in een rio 3 UB gezet met plug n play verloopstekkers... Je kunt e.a. omzetten maar dan heb je even een stroomschema nodig en stekkers. (met meten is e.a. ook mogelijk....maar kost wat meer tijd) +, -, geschakelde +, dashboard verlichting, stuurknoppen 1 of meerdere kabels afh. van ontwerp/opties, speakers +en- ik heb een kia picanto radio gekocht met scherm ik dacht dat zou wel hetzelfde zijn maar nu blijkt dat het toch anders aangesloten is zie hieronder voorbeeld Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.