Smart Geplaatst 27 Juni, 2010 Geplaatst 27 Juni, 2010 Nette waarden voor een Sportage. Met de Tucson heb ik dat zelden mogen halen. Quote
Dutchdragon Geplaatst 6 Juli, 2010 Geplaatst 6 Juli, 2010 Hans toch.........zoek hier of via google (met kiaclub.nl in de zoekterm) eens op sportage/lpg ervaringen......Begin maar eens met deze: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?p=28819 Niks zelfstellend, dus...... Ik heb binnenkort die 30000 beurt, dus ik zal het wel laten weten of ze gesteld moeten worden. Me flashlube smeert iig als een croma in de pan hahaha En tja ik beken ik rij niet rustig, gemiddeld snelweg 120 - 160. Hou me alleen aan de snelheid in de bebouwde kom. Ben een doorrijder. Ciao, Ursin Frank ik hoop nie dat ik voor die 800 euro beurt moet hahahah en aan m'n luchtfilter mogen ze nie komen. Dan krijgen ze ruzie Quote
bigwade Geplaatst 6 Juli, 2010 Geplaatst 6 Juli, 2010 Frank ik hoop nie dat ik voor die 800 euro beurt moet hahahah en aan m'n luchtfilter mogen ze nie komen. Dan krijgen ze ruzie Ik was 375,58 eu kwijt incl. leen Venga (14,71 ex btw) en ex luchtfilter. Daar zijn ze keurig afgebleven..... 31872km Quote
masimo Geplaatst 6 Juli, 2010 Geplaatst 6 Juli, 2010 Ik meng me ook maar eens in het gesprek. Zeker niet leuk een hoog verbruik, maar dat is wel de tol die je betaald voor een dikke, zware, maar wel mooie auto. Ik vind dat mijn Sorento het zo slecht nog niet doet, als ik naar sommige Sportage kijk. Met mijn vorige 2.4 haalde ik net een gemiddeld verbruik van 1 op 8. Die moest wel hard werken om de vaart in die 1800 kg te houden. Mijn huidige 3.3V6 doet hetzelfde. De laatste tijd goed bijgehouden en ik kom weer op 1 op 8. Fifty-fifty stad - autoweg. De V6 heeft alleen veeeeeeeel minder moeite om vooruit te komen. En ik hou er wel van af en toe die GTI'tjes de stuipen op het lijf te jagen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.