Jump to content

Kia-Cee'd SW Test AD 15/12/2009

Ton K

Recommended Posts

er stond ook een multi-test in de laatste Autokampioen, waarin (naar mijn mening) ten onrechte de overjarige Ford Focus als beste werd genoemd. Dit in tegenstelling tot alle beschrijvingen, metingen en tabellen in hetzelfde artikel. Opvallend dat veel journalisten niet open staan voor de kwaliteit uit Korea... eeuuh in dit geval Oost-Europa

hallo allen,

op de site van rtl autowereld staat een rij impressie door allard kalff met de kia cee'd. Even kijken bij het linkje items.

Dezelfde auto staat ook met een filmpje op autoweek.nl

Beide filmpjes zijn aardig positief, al valt over smaak natuurlijk altijd te twisten.

gr. peter

Er staat een multitest van de Kia Cee'd SW in de Autoweek van vorige week (geldig t/m 6 januari 2010), samen met de Renault Megane Estate, Skoda Octavia Combi en de Volkswagen Golf Variant.

Zie link: http://www.autoweek.nl/magazine.php?jaargang=2009&nummer=53

Inderdaad, ben benieuwd wat er uit komt, maar de autoweek zie ik denk pas woensdag of donderdag als er boodschappen gedaan worden :P, dan worden gelijk de wekelijkse tijdschriften gehaald :P ^^.

Dan ben ik bang dat je te laat komt. Dan kan de volgende editie alweer klaarliggen. Als je de multitest wilt hebben, zul je van je wekelijkse traditie moeten afstappen en de Autoweek eerder moeten kopen. Het is maar een tip......;)

Dan ben ik bang dat je te laat komt. Dan kan de volgende editie alweer klaarliggen. Als je de multitest wilt hebben, zul je van je wekelijkse traditie moeten afstappen en de Autoweek eerder moeten kopen. Het is maar een tip......;)

Abonnement??