Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Is het een optie om in een Sportage 5 HEV GT-Plusline twee keer een Harman Kardon Feel 700 under seat subwoofer incl. plug en play aansluitkabel te monteren?
Scheelt dit in het geluid en passen twee van deze units onder beide voorstoelen? De bestuurderstoel is met geheugen, de passagiersstoel niet.

Posted

Zelf ook een GT-Plus PHEV en eerlijk gezegd had ik van de HK audio optie veel meer verwacht.

De bas is niet erg sterk, maar de totale geluidsbeleving, ondanks zoveel speakers, is niet bepaald overtuigend. Hoog is ook best veel aanwezig, te aanwezig, dus die heb ik met de equalizer omlaag gezet.

Volgens mij is bij modellen met de HK audio optie deze apparatuur juist onder de bestuurdersstoel geplaatst.

Bij de overige modellen zonder HK audio kun je een subwoofer toevoegen, die komt dan onder de bestuurdersstoel inderdaad.

Denk dat ook bij de accessoires lijst staat dat dit niet gaat passen bij een bestaande HK audio optie in de auto.

Posted
24 minuten geleden, zei RobS:

Zelf ook een GT-Plus PHEV en eerlijk gezegd had ik van de HK audio optie veel meer verwacht.

De bas is niet erg sterk, maar de totale geluidsbeleving, ondanks zoveel speakers, is niet bepaald overtuigend. Hoog is ook best veel aanwezig, te aanwezig, dus die heb ik met de equalizer omlaag gezet.

Volgens mij is bij modellen met de HK audio optie deze apparatuur juist onder de bestuurdersstoel geplaatst.

Bij de overige modellen zonder HK audio kun je een subwoofer toevoegen, die komt dan onder de bestuurdersstoel inderdaad.

Denk dat ook bij de accessoires lijst staat dat dit niet gaat passen bij een bestaande HK audio optie in de auto.

Ik had begrepen dat de sub juist in de kattenbak zat (zie afbeelding). De enige melding die ik zie staan bij deze Feel 700 is dat het niet past onder de passagiersstoel wanneer deze een geheugenfunctie heeft. Bij de dealer weten ze het niet met zekerheid te vertellen (wat al vreemd is).

2023-sportage-hk-premium-sound-system-specs-v0-dujk9vn2y6591.webp

Posted

Klopt, de subwoofer zit in de zijkant in de kofferbak. De HK headunit zit onder de passagiersstoel .

Net even opgezocht maar de HK700 past niet in mijn auto conform de accessoires lijst van Kia. 
De JBL Basspro Go wel, in de koffer dan.

Bijgaand een document hoe de speakers te upgraden , blijkbaar is daar ook al winst mee te behalen.

CrutchfieldPDF-2642800024.pdf