exc Geplaatst 9 November, 2025 Geplaatst 9 November, 2025 Ik heb mijn e-Niro uit 2021 ingeruild voor de Niro EV, Light Advantage, zeer moderne uitstraling. Maar nu zie ik dat de koplampen een geel licht uitstralen. Mijn eerdere e-Niro had mooi wit licht. Is dat gele licht te verhelpen? Ik heb de zoekfunctie gebruikt om te zien of dit onderwerp al eens eerder er was, maar ik zie niets voor de EV. Ik lees veel over H7 en HB 83, en Led enzo, Geldt dat voor de EV ook? Ik kijk uit naar jullie opmerkingen. Quote
HenkM Geplaatst 10 November, 2025 Geplaatst 10 November, 2025 Wat ik lees zijn vanaf de Advantage de modellen uitgerust met LED koplampen (de light advantage zal dan ook halogeen lampen hebben). Eenvoudig te vervangen door LED peertjes. De vorige Niro's hadden HB3 (9005) halogeen peertjes. Quote
exc Geplaatst 23 November, 2025 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2025 Bedankt, ik zal Kia vragen of ze vervangen kunnen worden. Quote
HenkM Geplaatst 24 November, 2025 Geplaatst 24 November, 2025 17 uur geleden, zei exc: Bedankt, ik zal Kia vragen of ze vervangen kunnen worden. Die gaan dit zeker niet uitvoeren (vervangen door LED). 1 Quote
exc Geplaatst 25 November, 2025 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2025 Is zo'n vervanging techniosch niet mogelijk? Of zijn er andere redenen dat dit niet kan? Zijn er non-Kia bedrijven die dit kunnen? Quote
HenkM Geplaatst 25 November, 2025 Geplaatst 25 November, 2025 (aangepast) 30 minuten geleden, zei exc: Zijn er non-Kia bedrijven die dit kunnen? Verschillende garages zullen dit kunnen, gewoon bellen (het vervangen is trouwens prima zelf te doen, bij mijn 2020 PHEV stond dit in de handleiding). Woon je in zuid-limburg stuur me een privé bericht. 25 November, 2025 aangepast door HenkM Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.