Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gele koplampen wit maken

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb mijn e-Niro uit 2021 ingeruild voor de Niro EV, Light Advantage, zeer moderne uitstraling. Maar nu zie ik dat de koplampen een geel licht uitstralen. Mijn eerdere e-Niro had mooi wit licht. Is dat gele licht te verhelpen? Ik heb de zoekfunctie gebruikt om te zien of dit onderwerp al eens eerder er was, maar ik zie niets voor de EV. Ik lees veel over H7 en HB 83, en Led enzo, Geldt dat voor de EV ook? Ik kijk uit naar jullie opmerkingen.

Geplaatst

Wat ik lees zijn vanaf de Advantage de modellen uitgerust met LED koplampen (de light advantage zal dan ook halogeen lampen hebben). Eenvoudig te vervangen door LED peertjes. De vorige Niro's hadden HB3 (9005) halogeen peertjes.

• 2 weken later...
Geplaatst
17 uur geleden, zei exc:

Bedankt, ik zal Kia vragen of ze vervangen kunnen worden.

Die gaan dit zeker niet uitvoeren (vervangen door LED).

• Like 1
Geplaatst

Is zo'n vervanging techniosch niet mogelijk? Of zijn er andere redenen dat dit niet kan? Zijn er non-Kia bedrijven die dit kunnen?

Geplaatst (aangepast)
30 minuten geleden, zei exc:

Zijn er non-Kia bedrijven die dit kunnen?

Verschillende garages zullen dit kunnen, gewoon bellen (het vervangen is trouwens prima zelf te doen, bij mijn 2020 PHEV stond dit in de handleiding). Woon je in zuid-limburg stuur me een privé bericht.

aangepast door HenkM

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...