Jump to content

Wasstraat?

Remko .me

Recommended Posts

Waxoyl behandeling ja of nee?

When YES, do no wash your car in a washbox.....

Hoi Smart.

IK heb ook zo'n voor luie mensen waxoil laag er op zitten.

Vertel eens waarom er geen wasstraat aan te pas mag komen?

Ben ik dan in 1 keer de wax laag kwijt?

Hoe krijg ik dan de pekel onder de auto vandaan?

Jij stelt veel teveel vragen in een etmaal. Kunnen we dat niet een beetje verdelen over de week meneer Chrones?

Met Waxoyl wordt wel aangeraden om de auto netjes met je hand te wassen, omdat de 'keiharde waxlaag' eraf kan gaan. Heel vreemd maar wel een feit. Je kunt altijd nog een aantal passerende fietsers een spons in de hand duwen.

Jij stelt veel teveel vragen in een etmaal. Kunnen we dat niet een beetje verdelen over de week meneer Chrones?

I did not even ask about the waxoyl :) lol!

Maar ik heb nu vakantie, dus vandaar! Even inhalen.. ben docent :P

@mensen de spons geven; de buurjongetjes willen dat wel.. maar ik ben dan bang voor zand :D

Hoi Smart.

IK heb ook zo'n voor luie mensen waxoil laag er op zitten.

Vertel eens waarom er geen wasstraat aan te pas mag komen?

Ben ik dan in 1 keer de wax laag kwijt?

Hoe krijg ik dan de pekel onder de auto vandaan?

Mijn vrouw heeft een Kia Picanto met Waxoyl, ik heb zelf een Hyundai Tucson met Waxoyl gehad, maar overal wordt afgeraden om de wasstraat te gebruiken. Dit heeft te maken met de grote ontvettende werking van de gebruikte chemicali

Smart, volgens mij vind je dit helemaal niet erg.

Trouwens gefeliciteerd, met het bereiken van de magische duizend grens

Bedankt Venga1. Wanneer ik vragen kan beantwoorden dan doe ik dat natuurlijk. Maar die meneer Chrones knalt er gelijk zomaar een paar op een avond in man. Van die prikkelende vragen overigens.

Is het ook, voorheen op VMBO maar dat is een stuk minder leuk.

Ik ga denk ik mijn Venga gewoon met de hand wassen (als ik dat volhou) of anders alleen bij de wasstraten zelf spoelen enzo met de hand

VMBO scholieren eisen natuurlijk meer aandacht op, en zijn wat sneller afgeleid. Ik heb er ook nog weleens mee te maken gehad.....in mijn vorige baan.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook niet altijd mijn auto met de hand heb gewassen hoor. In de winter was het steevast de wasstraat.

Guest Pombal12

Ik begrijp niet waar 't verhaal vandaan komt dat je met Waxoyl extra voorzichtig zou moeten zijn... Notabene, in de VENGA-brochure op pagina ALGEMEEN staat onder Waxoyl 100+ 'Enkele belangrijke voordelen':

QUOTE< 'Minder krassen door wasstraat door de harde toplaag op de lak' UNQUOTE> Het aanbrengen van Waxoyl is dus een pr

bij ons hebben ze een borstelloze wasstraat, zelfs op de mat rode toyota yaris TS van me moeder zie je daardoor geen krasjes in de lak.

Hij is al mat dus.......

Hij is al mat dus.......

Ook dat kan krassen smart.. en die lak is nou eenmaal zo.. Het is niet zo dat ie al een jaar niet gepoetst is ofzo waardoor hij mat geworden is

Ik begrijp niet waar 't verhaal vandaan komt dat je met Waxoyl extra voorzichtig zou moeten zijn... Notabene, in de VENGA-brochure op pagina ALGEMEEN staat onder Waxoyl 100+ 'Enkele belangrijke voordelen':

QUOTE< 'Minder krassen door wasstraat door de harde toplaag op de lak' UNQUOTE> Het aanbrengen van Waxoyl is dus een pr

Ook dat kan krassen smart.. en die lak is nou eenmaal zo.. Het is niet zo dat ie al een jaar niet gepoetst is ofzo waardoor hij mat geworden is

Sorry, liet mij even gaan.....

NEEEEE.... Geen wasstraat aub... Ondanks de "softwash" methodes aub zoveel mogelijk mijden.. Wasstraat aub alleen gebruiken als men ECHT geen andere mogelijkheid heeft zoals een fietspad naast de deur, Bezig met wegaanlegging (zoals bij mij) etc... Het blijkt dat ik maar weer eens een Workshop moet gaan organiseren...

En mbt Waxoyl!! Doe ik al helemaal geen uitspraak over... Euro 195,- of meer betalen voor een laagje wax die max 6 mnd blijft zitten...:-(