Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

vuurwerk en je nieuwe auto..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Gelukkig heb ik een garage waar de auto in staat. Altijd! Niet alleen met oud en nieuw. Als ik thuis ben staat de auto binnen. Ook hier veel kids en het is al vaker genoemd de mentaliteit is tegenwoordig dat alles maar mag. Zeker kids worden minder door ouders aangesproken op gedrag wat anderen schade toebrengt. :|

Vuurwerk is maar 1 dag / nacht. Voetballen en fietsen gaat het hele jaar door.... Hierbij worden auto's ook niet ontzien.:-(

Stekte! Peter

vuurwerk zijn ze hier al ruim een week me bezig en gister is het extra erg geworden omdat het nu legaal te krijgen is.

Ik heb geen problemen met vuurwerk maar doe het veilig en weg bij andere spullen.

Amsterdam en Rotterdam verwijderen alle parkeer automaten ivm oud en nieuw..

TNT post verwijdert bijna alle brievenbussen ivm oud en nieuw..

Hoever moeten de normale mensen gaan met zich aanpassen aan die "kans jongeren" van mevrouw vogelaar?

Geplaatst

Nouja je hebt wel een punt, waarom moet iedereen zo gek doen met oud & nieuw. Kijk vuurwerk afsteken heb ik niets op tegen. Doe dit dan wel even een eindje bij geparkeerde auto's en huizen vandaan.

Maar waarom moeten er bushokjes stuk, en telefooncellen. Goed voor de economie van glas en schade bedrijven.

Mij is altijd meegegeven wees zuinig op je spullen en op die van een ander. Er kan best eens iets stuk gaan of je kan iets kapot maken. Helemaal niet erg, als het maar niet met opzet is.

Geplaatst
Nouja je hebt wel een punt, waarom moet iedereen zo gek doen met oud & nieuw. Kijk vuurwerk afsteken heb ik niets op tegen. Doe dit dan wel even een eindje bij geparkeerde auto's en huizen vandaan.

Maar waarom moeten er bushokjes stuk, en telefooncellen. Goed voor de economie van glas en schade bedrijven.

Mij is altijd meegegeven wees zuinig op je spullen en op die van een ander. Er kan best eens iets stuk gaan of je kan iets kapot maken. Helemaal niet erg, als het maar niet met opzet is.

Helemaal mee eens. Helaas denken jongeren daar vaak niet bij na en willen ze gewoon lol hebben, en wel nu meteen. Tenminste, zo lijken ze vaak te handelen.

Dat ze daar (helaas) een ander schade mee berokkenen zien ze niet in en interesseert ze vaak ook niet.

Groetjes,

Peter

Geplaatst

Komt dat veel kinderen te veel verwend worden, die denken dat alles niets kost. Volgens mij zit daar ook best een groot probleem in.

Toen ik jong was, kreeg ik iets maar niet zomaar. Ik moest er zelf voor sparen. Op dat moment geef je dingen een waarde. Ik heb het idee dat, dat nu veel minder is.

Geplaatst
Helemaal mee eens. Helaas denken jongeren daar vaak niet bij na en willen ze gewoon lol hebben, en wel nu meteen. Tenminste, zo lijken ze vaak te handelen.

Dat ze daar (helaas) een ander schade mee berokkenen zien ze niet in en interesseert ze vaak ook niet.

Groetjes,

Peter

Ik ben het helemaal met jullie eens, maar kijk nou ook eens wat voor

voorbeeld ze krijgen, bellen in de auto, middelvinger van pa

omhoog, en veel meer van dat soort dingen,

Gister nog, ik kom van rechts bijna al over het kruispunt,

komt een trut van links, zit niet op te letten, ik denk, daar gaan we.

Het scheelde denk ik 2 mm. zeg je daar wat van, middelvinger omhoog.

Ik zal maar niet zeggen wat ik heb gezegt.

Gooi een uurtje later vuil weg wordt ik bijna voor de sokken gereden

door , laat ik ze nu maar dame noemen, die rijdt auto

met haar hondje in haar linker arm.

Dus ze krijgen bij velen ook geen voorbeeld mee.

Groeten,

Aart.

Geplaatst

Groetjes,

Peter

Totdat het hun zelf gebeurt... Toen ik nog in Nederland woonde hadden wij bij ons in de wijk ook van die gastjes.. Vuurwerk afsteken als de vleet en van alles onder auto's gooien, in de knalpijp enz.. Want het maakte toch zo'n mooi geluid... Totdat 1 van die gastjes zijn rijbewijs had en voor zijn verjaardag van pa en ma een auto'tje (Golf Cabrio) kado kreeg.. Het is weer oud en nieuw en op 31 december loopt knulletje met zijn vriendjes door de wijk hun jaarlijks ritueel uit te voeren.. Totdat 1 van zijn vriendjes dacht lollig te zijn en zijn "gepatenteerd" grapje uithaalde bij zijn auto.. De wereld was te klein en zijn cabriodak ook... een giga gat... Vanaf die dag was het leven nooit meer hetzelfde voor deze grappen maker...

Geplaatst
Totdat het hun zelf gebeurt... Toen ik nog in Nederland woonde hadden wij bij ons in de wijk ook van die gastjes.. Vuurwerk afsteken als de vleet en van alles onder auto's gooien, in de knalpijp enz.. Want het maakte toch zo'n mooi geluid... Totdat 1 van die gastjes zijn rijbewijs had en voor zijn verjaardag van pa en ma een auto'tje (Golf Cabrio) kado kreeg.. Het is weer oud en nieuw en op 31 december loopt knulletje met zijn vriendjes door de wijk hun jaarlijks ritueel uit te voeren.. Totdat 1 van zijn vriendjes dacht lollig te zijn en zijn "gepatenteerd" grapje uithaalde bij zijn auto.. De wereld was te klein en zijn cabriodak ook... een giga gat... Vanaf die dag was het leven nooit meer hetzelfde voor deze grappen maker...

Inderdaad!! Tot het henzelf gebeurt. Moet je ze dan eens horen!

Helaas heerst er op het moment toch te veel de mentaliteit van 'ikke ikke en de rest...' en daarbij is het respect voor elkaars eigendommen ver, nee h

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...