BarneyRubble Geplaatst 2 Maart Geplaatst 2 Maart (aangepast) Door veranderen van Auto Type bied ik mijn originele gebruikte Kia Sportage 2022 5gen PHEV Accessoires aan. Op dit moment betreft het: De FitcamX Front Dashcam ( deze is in April 2024 geplaatst ) hij is erg eenvoudig te plaatsen want hij vervangt de originele kap voor eenzelfde originele kap met camera en heeft een 4K Camera en werkt op een SdCard. 100,00 euro Deze is in uiterste Nieuwstaat ! Een volledige Kofferbakbeschermer incl de bescherming voor de achterkant van de achterstoelen, alles zeer eenvoudig te bevestigen. Deze heeft wel gebruikersschade door de hondenkar waar ik hem voor gekocht hem, maar hij beschermd in ieder geval jou kofferbakvloer/zijkanten en de gehele rugleuning van je achterstoelen want die beschermplaten krijg je er bij slechts 75,00 euro Originele Kia Sportage Beschermhoes voor de Voorruit en voorste zijruiten, In de Zomer perfect voor de Zon, in de Winter perfect voor de Vorst. Uiterste nieuwstaat slechts 40 euro En eind April ook de originele Kia Sportage Caravan Spiegels, in uiterste nieuwstaat slecht 3x gebruikt. Deze zijn van het merk EMUK. Slechts 75,00 Het originele armsteun bakje die geweldig is om je kleine spulletjes op te ruimen. Slechts 20,00 Heb je serieus interesse dan zie ik graag een berichtje van je, daarna kan ik je alle foto's sturen waar je interesse in hebt. met vriendelijke groet, BarneyRubble 2 Maart aangepast door BarneyRubble Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.