Viper1967 Geplaatst 4 uur geleden Geplaatst 4 uur geleden (aangepast) Ik heb een plug and play kabel (met rca) gekocht voor de picanto ja uit 2018. Hier zit een blauw - zwarte draad op die op op de (plug & play) stekker is verbonden met de rode acc draad. Mijn vraag : kan ik de blauw - zwarte draad (ACC) van de plug & play kabel aansluiten op de remote draad van de underseat subwoofer? 4 uur geleden aangepast door Viper1967 Quote
xtra40 Geplaatst 4 uur geleden Geplaatst 4 uur geleden zo lang dit alleen een signaal draad is om de subwoofer aan en uit te schakelen dan kan dit prima word dit als voeding gebruikt zou ik dit niet doen i.v.m erg dunne bedrading Quote
Viper1967 Geplaatst 3 uur geleden Topic Starter Geplaatst 3 uur geleden de underseat sub heeft 1 x 12 volt naar de accu (zekering ertussen). 1 x massa 1 x remote aansluiting (voor gelijktijdig inschakelen headunit en underseat sub) das de draad die verbonden moet worden. en natuurlijk 2 x rca en een bekabelde afstandsbediening bedankt voor de snelle reply Quote
Viper1967 Geplaatst 3 uur geleden Topic Starter Geplaatst 3 uur geleden De verkoper heeft het maar over een verlengkabel die voor de achter speakers geschikt is (zie foto) maar dit vind ik wel heel vreemd. Quote
xtra40 Geplaatst 3 uur geleden Geplaatst 3 uur geleden ziet er uit als een verleng kabel voor de subwoofer schakeling ? Quote
Viper1967 Geplaatst 3 uur geleden Topic Starter Geplaatst 3 uur geleden Echter zie je op de originele stekkeraansluiting dat de remote wire van de sub (normaal gesproken op de pin B5 antenna power) zit vandaar de verwarring. Quote
Oplossing xtra40 Geplaatst 2 uur geleden Oplossing Geplaatst 2 uur geleden Die kun je ook gebruiken dit is ook een geschakelde + aan sluiting echter kun je storing krijgen in radio ontvangst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.