Venga1 Geplaatst 1 Januari, 2010 Geplaatst 1 Januari, 2010 En het ophalen van de nieuwe Venga is het allerleukste van de dag;-) Maar drie dagen naast mijn schoenen lopen voelt nu al heel plezierig aan Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2010 Geplaatst 1 Januari, 2010 Pffff en ik weet niet eens wanneer hij komt! En dan nog moeten ze ALLE accessoires erop zetten.. ! Quote
Smart Geplaatst 1 Januari, 2010 Geplaatst 1 Januari, 2010 Pffff en ik weet niet eens wanneer hij komt! En dan nog moeten ze ALLE accessoires erop zetten.. ! Dat gebeurt met 3M plakstrips, ontvetten en plakken maar;) Quote
Smart Geplaatst 1 Januari, 2010 Geplaatst 1 Januari, 2010 En het ophalen van de nieuwe Venga is het allerleukste van de dag;-)Maar drie dagen naast mijn schoenen lopen voelt nu al heel plezierig aan Het is Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2010 Geplaatst 1 Januari, 2010 Plakstrips die toch wel mooi en netjes afwerking maken... ennnn van echte RVS Quote
Remko .me Geplaatst 2 Januari, 2010 Geplaatst 2 Januari, 2010 Kreeg net een e-mail, ze weten niet of de accessoires er wel met oplevering allemaal al opzitten... de levertijd is ook nog niet duidelijk van de auto.... (of ze willen het niet loslaten) ze hebben met de aankoop gezegd: 2e week van januari. Hopelijk bevalt je venga venga1, gefeliciteerd!!!!! Quote
Hanne Geplaatst 2 Januari, 2010 Geplaatst 2 Januari, 2010 Hallo Bigwade, je weet nog lang niet alle stappen..... Ik ben op mn 56ste nog begonnen op de Hogeschool Rotterdam om mn bevoegdheid Duits te halen... (studie van 3-4 jaar) Ik heb in de 15 jaar dat ik in Duitsland woonde oa een eigen Reisbureau gehad. Weer in NL eerst een lingeriewinkel toen nog 1 en nog 1 en nog 1..... Dat werd saai, dus toen een ruitersportzaak erbij geopend ( ja hoor, zweepjes en al....) Door mn scheiding moest ik wat anders gaan doen, ivm kinderen op school en geen mogelijkheid de vakanties op te vangen. Op een school gaan werken (administratie)en nu dus studie duits.... en lesgeven op 2 scholen..... Ik heb in de 70 en 80er jaren ook op de vrachtwagen gezeten (volvo en scania) ben er in opgegroeid, mijn vader had een transportbedrijf. Altijd in autos geinteresseerd gebleven. (kijk altijd F1...) en heb al heel wat autootjes versleten. o.a. 2CV, mini, kever, seat, jensen Healy (kent iemand die fantastische sportwagen nog) Triumph Spitfire Mark III, Volvo, Opel (sorry, maar na 3 maanden alweer ingeruild..) en nog wel een paar tussendoor... Maar ik hou van verandering, dus een paar jaar geleden de Passat ingeruild voor de Sorento en nu de Venga (duurt nog 2 weken) en ben blij dat ik Kia rijd. heb een heel fijne dealer, aad vd Burg in Poeldijk, die alleen KIA heeft. Zo, nu weet je bijna alles van mij..... Quote
bigwade Geplaatst 2 Januari, 2010 Geplaatst 2 Januari, 2010 Mooi verhaal OT maar weer, dit is meer iets voor het ClubCaf Quote
Vengalover Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Van mij dan ook nog een reactie...ik ben dichter bij de 60 dan de 50. Ik rij nu nog met veel plezier mijn Sorento en vind dat zeker niet misstaan. Ik ging kijken voor de cee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.