asty Geplaatst gisteren om 11:18 Geplaatst gisteren om 11:18 Wie kan mij verduidelijken hoe het precies zit bij Kia. Mijn auto is van maart 2025, ik heb hem gekocht in oktober 2025. Vanaf oktober heb ik 1x een o.t.a. update gezien. Heb ik de 2e gratis update gemist?? Het is nu inmiddels juni en ik krijg nu een mail dat de gratis o.t.a updates zijn beëindigd. Voor een nieuwe o.t.a. update moet ik naar de Kia store???? Waarschijnlijk zal ik hiervoor moeten betalen terwijl een handmatige update tot aan de 7 jaar gratis blijft. Ik lees nogal eens wat problemen hier bij handmatige updates. Kan iemand mij uitleggen hoe het bij Kia nu precies zit met kaart updates? En heeft een update over the air voordelen? Quote
KCG Geplaatst gisteren om 13:46 Geplaatst gisteren om 13:46 2 uur geleden, zei asty: Wie kan mij verduidelijken hoe het precies zit bij Kia. Mijn auto is van maart 2025, ik heb hem gekocht in oktober 2025. Vanaf oktober heb ik 1x een o.t.a. update gezien. Heb ik de 2e gratis update gemist?? Het is nu inmiddels juni en ik krijg nu een mail dat de gratis o.t.a updates zijn beëindigd. Voor een nieuwe o.t.a. update moet ik naar de Kia store???? Waarschijnlijk zal ik hiervoor moeten betalen terwijl een handmatige update tot aan de 7 jaar gratis blijft. Ik lees nogal eens wat problemen hier bij handmatige updates. Kan iemand mij uitleggen hoe het bij Kia nu precies zit met kaart updates? En heeft een update over the air voordelen? Kaart updates kan via de dealer, middels een usb stick. OTA update heeft als voordeel dat deze automatisch worden gedownload en als dat proces gereed is krijg je de melding om het bestand te installeren. snel, makkelijk en actueel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.