Ronald L Geplaatst 23 uur geleden Geplaatst 23 uur geleden Hallo allemaal. mijn motormanagementlampje knippert oranje en heeft dan geen vermogen meer. Dit na ongeveer 2km. Als ik later weer koud start, lijkt het weer goed te gaan maar na 2km hetzelfde. Als ik hem langs de kant zet, dan is het net een oude diesel. Wie heeft een idee wat het kan zijn? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.