Ronald L Geplaatst Donderdag om 18:45 Geplaatst Donderdag om 18:45 Hallo allemaal. mijn motormanagementlampje knippert oranje en heeft dan geen vermogen meer. Dit na ongeveer 2km. Als ik later weer koud start, lijkt het weer goed te gaan maar na 2km hetzelfde. Als ik hem langs de kant zet, dan is het net een oude diesel. Wie heeft een idee wat het kan zijn? Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 uur geleden Geplaatst 10 uur geleden Als er een motorstoringslampje is, is er waarschijnlijk ook een code opgeslagen.Kun je die uitlezen of laten uitlezen?Dan weet je in welke richting te zoeken, want zo blijft het gokken. Quote
Oplossing Ronald L Geplaatst 8 uur geleden Topic Starter Oplossing Geplaatst 8 uur geleden Intussen is het bekend en is de pen bobine defect. Ga er zo een nieuwe inzetten. Bedankt allemaal. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.