Polderpaulus Geplaatst 13 uur geleden Geplaatst 13 uur geleden Gisteren op de snelweg (100 km/uur) kwam de melding "De Motor is oververhit." Ik natuurlijk direct gas terugnemen en de melding verdween. Na een tijdje opnieuw dezelfde melding. Weer gas terug, melding verdween. Dit herhaalde zich een aantal keren. Ondertussen heb ik geprobeerd om de hoogte van de temperatuur in beeld te krijgen maar dat lukte om een of andere reden niet. Voorzichtig naar huis gereden en direct door naar de garage. Er bleek te weinig koelvloeistof aanwezig te zijn. Ze hebben de auto gehouden om te kijken of er een bepaalde oorzaak is. Alles valt gelukkig onder de garantie want ik heb de auto pas 2 maanden. Ik houd jullie op de hoogte. Quote
asty Geplaatst 12 uur geleden Geplaatst 12 uur geleden (aangepast) hmm...dat is dan of een slechte afleverbeurt, of een lek ergens....Ben benieuwd waar ze mee komen! 12 uur geleden aangepast door asty Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.