bigwade Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 populaire kleuren algemeen: Automobielmanagement.nl - Zwart blijft nummer Quote
Gast Shaan Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Ik denk dat ik voor, euhm.... wit ga !!!!! Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Ik denk dat ik voor, euhm.... wit ga !!!!! Nou, je staat er nu alleen voor....... Quote
Gast Shaan Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Nou, je staat er nu alleen voor....... Ik vind nog wel aanhangers Quote
Alex VB Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Goed zo Shaan, lekker van je afbijten... Laat de mannen maar eens zien uit welk hout ge gesneden zijt... Quote
bigwade Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Ik vind nog wel aanhangers autospuiters belgisch limburg - Google zoeken elke kleur die je wil........ Quote
Smart Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Ik was er al bang voor...... Ook dit topic heeft hij gevonden;-) Quote
Gast Jantje Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 autospuiters belgisch limburg - Google zoekenelke kleur die je wil........ big je houdt je nu wel zo groot, maar diep van binnen zit je er al aan te denken om je sportage ook wit te laten spuiten Quote
bigwade Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 big je houdt je nu wel zo groot, maar diep van binnen zit je er al aan te denken om je sportage ook wit te laten spuiten Ik heb het hier al ergens eens gehad over het nieuwe woord "ontvrienden" Jij moet dus uitkijken...... Kijk nou eens naar deze badkuip/zeepdoos op wielen en geef nou eens een eerlijke mening.. Quote
Smart Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Is GND een afkorting van G..ndverf? Quote
bigwade Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Dat zou idd een Kia Kleur Code (KKC) kunnen zijn...... m.a.w. moet nog in de final lak. Quote
Aart.S Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Ik heb het hier al ergens eens gehad over het nieuwe woord "ontvrienden"Jij moet dus uitkijken...... Kijk nou eens naar deze badkuip/zeepdoos op wielen en geef nou eens een eerlijke mening.. Inderdaad Bigwade, dit is inderdaad geen pan. Hier durf ik niet mee door Purmerend te rijden. Ze pakken me op , denk ik. Quote
Gast Jantje Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Ik heb het hier al ergens eens gehad over het nieuwe woord "ontvrienden"Jij moet dus uitkijken...... Kijk nou eens naar deze badkuip/zeepdoos op wielen en geef nou eens een eerlijke mening.. Nou vooruit een sportage in het wit is inderdaad niet mooi Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.