Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoals de titel al verklapt: Wederom hier een toekomstige nieuwe Kia eigenaar.
Ik ben heel erg benieuwd hoe de overstap naar elektrisch zal zijn.

Ik kom van een Opel Corsa uit 2012 en ga naar een EV2 Plus Frost blue met verschuifbare 4-zits achterbank dus dat wordt een behoorlijke upgrade. Ik heb er zin in!

Het viel mij in de topics al op maar ik mag het zelf ook ervaren. De verwachte levertijd wordt behoorlijk ruim geschat.
22 augustus heb ik de bestelling geplaatst met een leverindicatie van december/januari. Komende zaterdag mag ik hem al op gaan halen. Een heel groot verschil wat mij betreft!

Natuurlijk wel een goed teken voor iedereen die nu nog een EV2 overweegt. De fabrieken doen het goed blijkbaar.

Geplaatst

Wat zul jij een verschil gaan merken. Naast stilte ook veel piepjes die je erbij gaat krijgen. Een prima auto is de EV2. Wij hebben hem nu bijna een maand. En flink mee gereden. Comfortabele kilometers. Veel plezier van dit kado…

Geplaatst

Haha. Ja, van rammels naar piepjes.
Al moet ik zeggen dat ik de piepjes van de EV2 prettiger vind klinken dan de Hyundai I10 van m'n vriendin (Kia en Hyundai zijn zuster organisaties als ik mij niet vergis).

Nu nog even verder duiken in de wereld van de laadpassen. Heb al een gratis pas van de ANWB liggen dus laden kan sowieso. Nu wat redundantie inbouwen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...