Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Informatie folder Kia Venga (Pers)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chrones, reuze bedankt voor die Press Kit!

Erg interessant, ik ga 't aandachtig lezen.

Pombal12

Geplaatst
Hallo,

Ook het gewicht is nu aangepast. Het min imum gewicht is nu 1153 kg.

Dus val je in de belastingklasse van 1150 tot 1250 kg.

En nu alles duurder is, moeten ze het wel terug verdien vanwege dat ze alle kia 7 jaar garantie geven maar lees wel even de kleine letters!!!

Geplaatst

Toch blijf ik het echt idioot vinden dat het gewicht in 1 keer is veranderd, dat hadden ze eerder moeten melden. Mijn dealer heeft me nog niet ge

Geplaatst (aangepast)

M.b.t. het BPM verhaal, daar kom ik nog wel even op terug. Dat kan niet zo, gebeurt niet zo en zal een staartje gaan krijgen. Zijn ze nou helemaal gek geworden.......! Misschien heb ik jullie hulp daarbij nodig. Wordt vervolgd.

Ook BPM afbouw op de auto's vind ik niet terug......

Boven 2009

Onder 2010

PRIJS2009.jpg

PRIJS2010.jpg

lees ook http://www.autoweek.nl/myweblog.php?id=1065

Justin01 had een vooruitziende blik.......

.

aangepast door bigwade
aanvulling
Geplaatst

Heeft iemand een voorbeeld van:

Kia Venga X-Tra Comfort Pack via RDW, ik wil even de gegevens zien wat RDW allemaal zegt..... dus kenteken van dit soort?

Geplaatst (aangepast)

Dat vind ik erg weinig, men vertelde mij dat er 150 stuks naar Nederland verstuurd waren.

Ik weet niet of dit klopt!

Toch blijf ik het echt idioot vinden dat het gewicht in 1 keer is veranderd, dat hadden ze eerder moeten melden. Mijn dealer heeft me nog niet ge
aangepast door Venga1
Geplaatst

wat een mooi land leven we toch:-o

De BPM gaat naar beneden, de WB wordt niet verhoogd en en 2012 gaan we kilometer heffing betalen vanaf 1 euro cent per km. (althans dat is de bedoeling)

Nu de feiten: De BPM gaat eerst flink omhoog, de wegenbelasting gaat eerst omhoog en de kilometer heffing die moeten we nog maar afwachten of hij er komt (anwb is zeer kritisch nu zie de kranten hierover)

Al met al betalen we als automobilist gewoon alle tekorten:sad:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...