El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 (edited) Geachte leden, zoals in een ander draadje besproken wil ik gaan proberen om in 2010 weer een Kia Meeting te organiseren. Daar er in het oorspronkelijke bericht verschillende data worden geroepen, ben ik erg nieuwsgierig naar jullie mening. Let op! Reageren op dit bericht is welkom, mits het over het wanneer gaat. Gezien gebeurtenissen elders op het forum, gaan we er de komende tijd maar eens beter op letten dat men A. on topic blijft en B. elkaar met respect behandeld en C. elkaar in zijn/haar waarde laat. Dus nogmaals, reageren middels een antwoord is prima, zolang het maar over het juiste topic gaat. Reageren op de poll is natuurlijk een must! Over de poll: Je kunt meerdere antwoorden kiezen! Zo kun je dus aangeven wanneer het jou wel en niet uit komt. Laat middels reacties eens jullie voorkeur van dag weten, bijvoorbeeld een zaterdag of zondag? Groetjes, Peter Edited January 4, 2010 by El-Rio-Grande Aanvulling.
Rick Horst Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 mijn voorkeur gaat uit naar de zaterdagen. sterker nog bij zondagen ben ik verhinderd.
Alex VB Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Mij maakt het in principe niets uit op welke dag in het weekend, mits we het ruim van te voren weten.. Dit ivm onze Taekwondo training en de Rencoursing van onze windhond.
Aart.S Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Mijn voorkeur gaat ook uit naar de zaterdag. Misschien een vreemde vraag, is het alleen voor de forumleden of komen de wederhelften ook mee? Indien mogelijk met de mogelijkheid om te kunnen terreinrijden. Groeten, Aart.
Relena Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Ook mijn voorkeur gaat naar een zaterdag en dan het liefst met mijn wederhelft. Groetjes, Relena
Alex VB Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Mijn voorkeur gaat ook uit naar de zaterdag.Misschien een vreemde vraag, is het alleen voor de forumleden of komen de wederhelften ook mee? Indien mogelijk met de mogelijkheid om te kunnen terreinrijden. Groeten, Aart. Natuurlijk met wederhelft en indien in het bezit van kinderen mogen deze ook mee.. Toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd... @Venga1, Mij lijkt het logischer om eerst te kijken met hoeveel we zijn en op welke dag.. Als de locatie achteraf te klein blijkt te zijn heb je altijd morrende mensen.. Blijkt deze achteraf te groot, hebben we genoeg plek voor BBQ, Luchtkastelen enz. enz.
Aart.S Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 het liefst met mijn wederhelft. Groetjes, Relena Kijk dat bedoel ik, lijkt me erg gezellig. Groeten, Aart.
Aart.S Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Natuurlijk met wederhelft en indien in het bezit van kinderen mogen deze ook mee.. Toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd...@Venga1, Mij lijkt het logischer om eerst te kijken met hoeveel we zijn en op welke dag.. Als de locatie achteraf te klein blijkt te zijn heb je altijd morrende mensen.. Blijkt deze achteraf te groot, hebben we genoeg plek voor BBQ, Luchtkastelen enz. enz. Sorry Alex, Je was me net voor. Groeten, Aart.
Tazteam Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Ik kom niet alleen met mijn wederhelft, maar met een compleet Team. Dan komen we met z'n 3en, zoon erbij en team is compleet.
El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 Een locatie is nog niet bekend. wel heb ik onlangs een tip gekregen van een lid. Dat houd ik wel in gedachten, maar geniet op dit moment nog niet de voorkeur. Waarom? Omdat het een locatie is die geld gaat kosten. W
willem1 Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Andre Mol organiseert met een paar maanden nog een mooie tour inclusief 4x4. Is het niet mogelijk om dan met gelijkgestemde mensen het eea. nader te bepalen?
scorpioshuma Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Uiteraard is de meeting bedoeld voor de Kia rijder met zijn wederhelft en / of kind. Zolang je maar niet met een bus vol vrienden komt Ik beloof niks en geef ook geen voorkeur aan, maar als ik als ex-KIA rijder ook mag komen dan hou ik het zeker in de gaten. Alweer een tijdje geleden dat ik Tazteam gezien heb en er zijn nu zoveel nieuwe leden met af en toe hele interessante auto's, als die komen is dat best interessant . De vraag is dus: Is dit een KIA-Forum meeting of een KIA-rijders meeting ? mvg, Dave
Smart Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 De vraag is dus: Is dit een KIA-Forum meeting of een KIA-rijders meeting ?mvg, Dave Hallo Dave, Nee, het is een Kia-rijders meeting, maar jij mag wel komen hoor! Hahahahaha;)
Guest Daiz Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Denk toch een: KIA-FORUM + KIA-RIJDERS MEETING ??? We willen toch zoveel mogelijk mensen hebben, lid of geen lid van de club. Als het maar gezellig druk wordt of zit ik fout mensen?? P.s ik ben voor een zaterdag Gr Daiz
Smart Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Denk toch een:KIA-FORUM + KIA-RIJDERS MEETING ??? We willen toch zoveel mogelijk mensen hebben, lid of geen lid van de club. Als het maar gezellig druk wordt of zit ik fout mensen?? P.s ik ben voor een zaterdag Gr Daiz Volgens mij was het grapje met een knipoogje.....naar een trouw forumlid:mrgreen:
El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 Ik beloof niks en geef ook geen voorkeur aan, maar als ik als ex-KIA rijder ook mag komen dan hou ik het zeker in de gaten.Alweer een tijdje geleden dat ik Tazteam gezien heb en er zijn nu zoveel nieuwe leden met af en toe hele interessante auto's, als die komen is dat best interessant . De vraag is dus: Is dit een KIA-Forum meeting of een KIA-rijders meeting ? mvg, Dave Hoi Dave, Heb in het verleden al eens gezegd dat je als ex-kia rijder zeker nog welkom bent. Je hebt veel kennis en ervaring met Kia en het tunen, dus waarom niet?? Wie weet keer je ooit terug bij het merk Kia? Ik denk dat je het met name moet zien als een meeting voor mensen van het KiaClub forum die, als t ff kan, nog steeds in een Kia rijden. Doel is immers ook om lekker veel Kia's op een rij te krijgen... Daarnaast is plezier, sfeer en gezelligheid bij die meeting van groot belang uiteraard. De Speed Meet in 2008 was ook erg gezellig, maar komende meeting zal denk ik toch heel anders worden. IK organiseer bijvoorbeeld geen rit, dat initiatief laat ik aan een ander over. Daarnaast was de meeting in Oss veel kleiner dan dat nu de bedoeling is. Als er nu niet minimaal 50 auto's komen, weet ik niet of ik het doorzet... Groetjes, Peter
Guest Daiz Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 @ Smart Dan heb ik het verkeerd opgevat Najah iedereen die KIA rijd is gewoon welkom Gr Daiz
El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 @ SmartDan heb ik het verkeerd opgevat Najah iedereen die KIA rijd is gewoon welkom Gr Daiz was het motto van het forum niet ooit: 'voor iedereen die het merk Kia een warm hart toedraagt'? Wat mij betreft geld dat voor een kia meeting net zo goed, zolang er maar zo veel mogelijk kia rijders op af komen. Groetjes, Peter
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Misschien is die meeting dan ook een mooi moment om de eventuele stickers uit te delen, scheelt weer verzend kosten etc.
Relena Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Misschien is die meeting dan ook een mooi moment om de eventuele stickers uit te delen, scheelt weer verzend kosten etc. Kan ik b.v. flyers meenemen.
Guest reen Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 (edited) Verwijdert door mod. Edited January 6, 2010 by Tazteam
Venga1 Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Reen Positief blijven denken Nog 10 dagen!!!! Wel foto's maken!!
Recommended Posts