Gast reen Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Reen Positief blijven denken Nog 10 dagen!!!! Wel foto's maken!! nou, ze verwijderen mij toch al dus het hoef van mj niet meer
Alex VB Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 @Reen, Als je vanaf nu gewoon eens positief gerichte berichten post ipv die met een sarcastische ondertoon? Misschien dat het dan gebeurt dat mensen weer normaal tegen je doen? Dus Reen.. Wanneer schikt het jou om jouwn Venga aan ons te showen? En op welke dag? Een zaterdag of zondag?
chefke09 Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 mijn voorkeur maakt niet ik moet daar toch voor vrij vragen als ik het maar een beetje op de tijd weet. maar ik ben nog vrijgezel is het dan ook mogelijk om een kameraad mee te nemen? groetjes rick.
Private Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Ik denk dat dit waarschijnlijk veel te ver van mijn thuis georganiseerd zal worden, dus ik zal niet kunnen komen. Kan iemand mij wel de plaats eens zeggen?
Tripzor Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 Ik denk dat dit waarschijnlijk veel te ver van mijn thuis georganiseerd zal worden, dus ik zal niet kunnen komen. Kan iemand mij wel de plaats eens zeggen? Ja liefst wel beetje gecentreerd In de Benelux, Niet helemaal aan het uiteinde van Nederland want ik ben een BELG , En heb geen zin om heel Nederland door te rijden voor een meeting, Ik wil er dolgraag heen maar het heeft ook zijn grenzen
Alex VB Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 (aangepast) Als je het echt super gecentreerd wil hebben in de Benelux kom je uit in de Hoge Veluwe regio Apeldoorn of Amersfoort of Ergens in de provincie Utrecht... Laat Peter maar zijn gangetje gaan.. Ter zijner tijd en op tijd is de locatie bekend. 8 Januari, 2010 aangepast door Alex VB Kaart toegevoegd
Smart Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 Vergeet Gelderland ook niet. Utrecht is veel te dicht bij ene BW......
Alex VB Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 Vergeet Gelderland ook niet. Utrecht is veel te dicht bij ene BW...... Om de afstand te compenseren moet hij zijn Sportage trekken middels een sleepkabel .. zoals vroeger bij de sterkste man..
Venga-Boys Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Als je het echt super gecentreerd wil hebben in de Benelux kom je uit in de Hoge Veluwe regio Apeldoorn of Amersfoort of Ergens in de provincie Utrecht...Laat Peter maar zijn gangetje gaan.. Ter zijner tijd en op tijd is de locatie bekend. Leuk initiatief, Als we inderdaad een kruisje maken (Franstalig gebied niet meegerekend sorry....) Komen we uit in bovenstaand gebied.
Smart Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Wat is het probleem ?koffiezetapparaat, koelkast voor het bier en het BBQ vlees, droge plek in geval van regen. Een bed voor als het laat wordt (BW kan wel in de auto slapen, die is groot zat). Een bank om op te hangen en we kunnen vast nog wel meer voordelen verzinnen OK
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Ik denk dat ik VENGA-BOYS' snelheidsmeter in z'n avatar weer op NUL zet
Smart Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Ik denk dat ik VENGA-BOYS' snelheidsmeter in z'n avatar weer op NUL zet Misschien kun je die ook wat meer centraal zetten.......
brouwer2001 Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 lijk me leuk weer z'n meting de dag blijf voor mij om het even als we er vroeg weten wanneer het is kan ik daar mee rekening houden. behalve eind juli begin augustus den ben ik op vakantie. gr ronald
Gast ceratorijder1 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Een poosje geleden nog gestemd op deze enquete.. Is er al meer info over een Kia Meeting 2010?
Aanbevolen Berichten