Venga1 Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 XBox verkocht en gekocht Helaas een foute keuze, de ps3 was een betere keus geweest. Volgens mij kan hier een slotje op, of zelfs helemaal verwijderd worden!
Smart Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Ik wil mijn zoon voor zijn verjaardag en een beetje kerst een PS3 geven. Een behoorlijk cadeau, maar wij hebben wel zijn Wii verkocht in 2009, omdat die ontzettend tegenviel qua graphics. Op internet gekeken en vergeleken, maar volgens mij scoort de PS3 iets beter. Welke versie ik moet kopen van de PS3 (aantal Gb's!) blijft nog even een raadsel! Andere argumenten die mij kunnen overtuigen?
Jantje.2 Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 40gb is opzich genoeg (je kan er later altijd zelf nog een nieuwe hdd inzetten, bij mij zit er nu een 500 in) xbox360 is opzich ook wel mooi. Ik weet niet wat voor spellen je zoon leuk vindt? maar op de xbox360 heb je forza motorsport 3 en op ps3 heb je gran turismo 5, allebij 2 hele mooie race spellen, maar bij forza motorsport kan je je auto net iets meer je eigen stijl mee geven en echt zelf bouwen. (ik heb al golf 1 r36 gezien, corrado r32 synchro etc.)
Alex VB Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 @Smart, Maak eventrjes een nieuw topic aan aub.. Hier zit een slotje op vanaf.... NU!!
Aanbevolen Berichten