Peterrrrr Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Iemand van hier toevallig interesse in een omgebouwde X-Box 360 ? De pest is dat deze de befaamde ring of death heeft, dit is voor +/-
Rick Horst Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 ben al voorzien van een xbox elite. maar mij is verteld dat de "ring of death" niet te verhelpen is. als dit wel zo is kun je me dan vertellen hoe??
Peterrrrr Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 Ten eerste heb je 3 jaar garantie via Microsoft. De ring of death wordt veroorzaakt door het te warm worden van de Xbox waardoor het soldeersel van het moederbord los raakt. Dit is met een kleine ingreep zo verholpen. In Breda heb je iemand zitten die dit voor € 40 doet: www.xdoos.nl
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 3 jaar garantie kan je wel schudden denk ik als je hem om hebt laten bouwen?
Peterrrrr Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 Nee hoor, lees de site van Xdoos maar eens. Zij laten alles in takt waardoor ze bij micorsoft geen vermoeden hebben van de Flash ! Mijn xbox is helaas net ouder dan 3 jaar....
bigwade Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Hey jongens, dit is een AUTO forum. zet die reut gewoon op Marktplaats en regel het verder PM, toch ?? Als het nou een wieldop was, jaaaaaaaaa )
Alex VB Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Ze kunnen dit toch ook doen in ons CLub cafe forum? En voor de bestelling van 1 of meerdere clubstickers p/p mogen ze dat ook van mij hier blijven doen...
bigwade Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Ze kunnen dit toch ook doen in ons CLub cafe forum? Ja tuurlijk ! En voor de bestelling van 1 of meerdere clubstickers p/p mogen ze dat ook van mij hier blijven doen... nahh.......
Venga1 Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Ze kunnen dit toch ook doen in ons CLub cafe forum?En voor de bestelling van 1 of meerdere clubstickers p/p mogen ze dat ook van mij hier blijven doen... Alex ben ik totaal oneens met je, Als het nou om een PS3 ging mocht het wel van mij Trouwens Peterrrr, je bent wel duur hoor, nu bij Dixons voor 20 euro meer een X-Box met 3 spellen erbij. Maar het nog steeds geen PS3
bigwade Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Zo..... En nou op-mineraliseren met die X-box. waarbij aangetekend kan worden dat ZOUT een mineraal is ) (tja, taalgebruik, nieuwe regels etc.....je doet je best tenslotte )
Peterrrrr Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 @ venga1: dan is tie nog niet omgebouwd he ? Enne... zit jij op lego Batman te wachten ? Ikke niet Enne... 360 is
Venga1 Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 (edited) @ venga1: dan is tie nog niet omgebouwd he ? Enne... zit jij op lego Batman te wachten ? Ikke niet Enne... 360 is Edited January 5, 2010 by Venga1
Tazteam Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Misschien kan het naar het KIA Cafe verplaatst worden? U vraagt, wij verplaatsen
Alex VB Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Dank je Phillip... Fijn om te zien dat de moderatoren ook weer actiever aanwezig zijn...
Peterrrrr Posted January 6, 2010 Author Posted January 6, 2010 Tja, ik speel er alleen mooie spelletjes op dus dat blueray is me geen €200,- waard !
Alex VB Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Ja Benga1, Je hebt gelijk een PS3 is inderdaad beter dan een XBOX.. Ik geniet er ook dagelijks van..Avatar - the game is best verslavend.. Ik loop wel nog ergens wat te kloten, maar dat mag de pret niet drukken... En de Blu Ray films zijn inderdaad mooi om te kijken.. Straks als Avatar uitkomt op Blu Ray zal ik dagen zoet zijn...
Guest Jantje Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Ja Benga1, Je hebt gelijk een PS3 is inderdaad beter dan een XBOX.. Ik geniet er ook dagelijks van..Avatar - the game is best verslavend.. Ik loop wel nog ergens wat te kloten, maar dat mag de pret niet drukken... En de Blu Ray films zijn inderdaad mooi om te kijken.. Straks als Avatar uitkomt op Blu Ray zal ik dagen zoet zijn... na 1x heb je een film toch wel gezien of niet?
Venga1 Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Ja Benga1, Je hebt gelijk een PS3 is inderdaad beter dan een XBOX.. Ik geniet er ook dagelijks van..Avatar - the game is best verslavend.. Ik loop wel nog ergens wat te kloten, maar dat mag de pret niet drukken... En de Blu Ray films zijn inderdaad mooi om te kijken.. Straks als Avatar uitkomt op Blu Ray zal ik dagen zoet zijn... Ik heb Avatar ook gekocht. Ik ben nog niet zo ver in het spel. ben zeer benieuwd
Alex VB Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 na 1x heb je een film toch wel gezien of niet? Hoezo? LOTR heb ik ook meer dan 10 keer per deel gezien.. Als ik een film ECHT goed vind is deze de moeite waard om vaker bekeken te worden.. Of ben jij met alles zo? 1 keer goed naar je vriendin gekeken en het is goed geweest??
bigwade Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 1 keer goed naar je vriendin gekeken en het is goed geweest?? Bij Tiger Woods kennelijk wel.......
Alex VB Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Ok.. Die heeft 1 vrouw en meerdere vriendinnen...Hij moet zijn golfstick(s) toch ook goed warm houden...
Guest Jantje Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Bij Tiger Woods kennelijk wel....... Ja maar die kreeg dan ook een golf club naar zijn gezicht Aller sinds, met films ben ik wel dat ik ze maar 1x kijk en pas na een hele lange tijd misschien nog een keer. Er zijn maar weinig films die dat succes gehaald hebben
Peterrrrr Posted October 3, 2010 Author Posted October 3, 2010 Sodeju... al lang eigenlijk ! Had het moeten melden... heb nu een originele zwarte 360 bevalt nog steeds erg goed
Recommended Posts