Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Wie heeft er meer info over de sorento die daar gebruikt wordt? Quote
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 http://www.fromflevotodakar.com/ die website doet het bij mij dus niet http://www.mijnvormgever.nl/Flevo%20Dakar%20Team Quote
scorpioshuma Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 die website doet het bij mij dus niet http://www.mijnvormgever.nl/Flevo%20Dakar%20Team wat doet hij wel/niet ? welke internetbrowser ? Quote
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 internet explorer en hij is nu nog aan het laden, hij doet het gewoon niet Quote
Relena Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Bij mij werkt de website maar gebruik safari van de bekende appel. Hieronder de foto Jantje. Groetjes, Relena Quote
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 ja de foto had ik op een andere site gezien. Iemand enig idee in hoeverre die sorento niet meer standaard is? of is hij uberhaupt alleen qua uiterlijk nog een echte sorento? Quote
scorpioshuma Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 zie je helemaal niets of wel afbeeldingen aan de linkerkant ? Quote
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 zie je helemaal niets of wel afbeeldingen aan de linkerkant ? helemaal niks, heb internet explorer al paar keer afgesloten en geprobeerd de site opnieuw te openen. Ik blijf een wit scherm houden, met het laden logootje onder in. Verder gaat hij niet Quote
scorpioshuma Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 probeer dit eens: FromFlevoToDakar En de standaard oplossingspoging: Heb je je machine al eens herstart ? Quote
Rick Horst Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 ga voor morzilla firefox. werkt perfect Quote
willem1 Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Wat zijn de configuraties van de Sorento die hieraan meedoet? Waar geprepareerd? Hoe doet-ie het tot nu toe? Quote
pimvo Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Gisteren ( 5-1-2010) als 57e gefinished, standing overall plaats 53. Quote
Alex VB Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Is tot nu toe niet slecht voor een prive-team.... Kijken waar het schip strand.. Ik hoop in Buenos Aires in de top 30.. Dit zou voor een prive-team een wereldprestatie zijn.. Quote
pimvo Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Hoi Willem, Zie volgende link Kia Sorento finisht in de loodzware Dakar Rally Zijn dezelfde specs als de huidige Sorento, zie fotoalbum van From Flevo to Dakar op de site: FromFlevoToDakar Gewoon de vertrouwde V6 3.5 liter dus ! Puike wagen voor deze rally. Quote
willem1 Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Puike mooi geprepareerde wagen, oersterk ladderchassis en idem motor met groot koppel, wat wil je nog meer? Nu nog de rijkwaliteiten van de equipe en dosis geluk! Zou al een hele prestatie zijn om na 9000 km. de finish te bereiken voor dit priveteam zonder al te veel problemen! Wens hen succes! Quote
Peterrrrr Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Het is dezelfde auto voor de oplettende kijker Dezelfde als de Sunweb Sorento: Quote
Alex VB Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Op beide foto's inderdaad hetzelfde kenteken 65-LK-HH.. Maar welke uitvoering rijdt dan nu mee met de Rally? Quote
hankpeters Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Hoi Willem,Zie volgende link Kia Sorento finisht in de loodzware Dakar Rally Zijn dezelfde specs als de huidige Sorento, zie fotoalbum van From Flevo to Dakar op de site: FromFlevoToDakar Gewoon de vertrouwde V6 3.5 liter dus ! Puike wagen voor deze rally. snap er niets meer van jullie praten over het nieuwe model 2009. er wordt gepraat over een 3.5 liter is er al jaren niet meer. over een ladder frame is er sinds 2009 ook niet meer. dis als iemand het weet schrijf even de juiste gegevens. ik weet het niet maar wil het wel weten. bvd Hank Quote
scorpioshuma Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 snap er niets meer van jullie praten over het nieuwe model 2009.er wordt gepraat over een 3.5 liter is er al jaren niet meer. over een ladder frame is er sinds 2009 ook niet meer. dis als iemand het weet schrijf even de juiste gegevens. ik weet het niet maar wil het wel weten. bvd Hank Hey blijkt uit je reactie dat je het niet meer snapt, want er is helemaal niet gesproken over het nieuwe model 2009. Quote
willem1 Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Sorento 1 model zag ik, helemaal van scratch opgebouwd, inclusief ladderchassis en 3.5V6 en daar is helemaal niks mis mee temeer daar-ie geknepen is echter met meer koppel en dat heb je nodig in zo'n dergelijke hele zware rally Quote
pimvo Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Hey blijkt uit je reactie dat je het niet meer snapt, want er is helemaal niet gesproken over het nieuwe model 2009. Klopt inderdaad, Sorento1 is in productie geweest tot 2006, daarna model 2 tot eind 2009 ( misschien dat deze nog gemaakt wordt, weet ik niet) De versie waar ze mee rijden is type 1 ( andere gril en zij beplating) motor V6 3,5 liter die getuned is naar ruim 209 pk. Ze doen het overigens met de dag beter, kijk maar naar de stand. Dakar 2010 Als het zo door gaat kunnen ze binnen de eerste 25 eindigen, volgend jaar misschien met een nieuwe Sorento ? Quote
Recommended Posts