Guest GreyGriffin Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 (edited) Kia Europa heeft aangekondigd dat er met ingang van 1 januari 2010 zeven jaar garantie zal worden gegeven op ALLE nieuw verkochte modellen. Mooie actie, maar beetje pech voor mij. Had ik de Pica maar niet in november moeten aanschaffen... GreyGriffin Edited January 5, 2010 by GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Jammer voor ons maar we zullen hem voor die tijd weer ingeruild hebben voor een andere. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Jammer voor ons maar we zullen hem voor die tijd weer ingeruild hebben voor een andere. Groetjes, Relena That's the spirit Relena !! over 5-6 jaar rijden we op prik of appelsap....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest reen Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Kia Europa heeft aangekondigd dat er met ingang van 1 januari 2010 zeven jaar garantie zal worden gegeven op ALLE nieuw verkochte modellen. Mooie actie, maar beetje pech voor mij. Had ik de Pica maar niet in november moeten aanschaffen...GreyGriffin Kun je werk van maken hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johann Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Kun je werk van maken hoor Van de Kia website: De nieuwe garantietermijn van zeven jaar zal van toepassing zijn op alle auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Wat in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johann Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Maar!! Wat ik me afvraag.. Geldt dan het maximum van 150.000km nog steeds? De garantie bedraagt 7 jaar of 150.000 km, volgens het 1ste bereikte criterium. Gedurende de 3 eerste jaren echter, is er voor de toepassing van de garantie geen kilometerbeperking. http://www.kia.be/content/services/warranty/7%20years%20warranty.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 (edited) Maar!! Wat ik me afvraag.. Geldt dan het maximum van 150.000km nog steeds? Ja dus!! Zou heel erg mooi zijn . 7 jaar totale garantie, dus ook de laatste 2 jaar!! Nu 7 jaar garantie voor iedere Kia in Europa Kia Motors Europe viert het begin van het nieuwe jaar met de bekendmaking dat iedere nieuwe Kia nu met een garantietermijn van 7 jaar wordt verkocht. Een garantietermijn van 7 jaar is uniek in de autobranche. Met deze uitgebreide garantiebepalingen maakt Kia haar slogan Edited January 5, 2010 by Venga1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Ok.. Heel erg duidelijk.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johann Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 (edited) De nieuwe garantietermijn van zeven jaar zal van toepassing zijn op alle auto Edited January 5, 2010 by Johann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Een hele goeie Johann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Dat is dus een mogelijke verklaring voor die verhoging van 900 euro met ingang van 1-1-2010 Ik denk het niet. Kia heeft bijv. voor de Venga de prijs met 533,05 euro verhoogd (incl.btw) Dat is een prijsverhoging van 4,19%, lijkt me op zich fair.... Maar ome Tax in de vorm van BPM wil ook nog eens 366,95 euro van je hebben, en dat is niet fair omdat BPM nou juist zou worden afgebouwd. Nu lossen we in dit land wel meer dingen op door ze anders te benoemen, denk aan prachtwijken. De afbouw BPM wordt aangevuld door de nieuwe CO2 tax, die de milieu labels komt aflossen. (wist dat eerst ook niet) En net als de km heffing die voor 59% van autorijdend Nederland goedkoper uit zou vallen is dit ook weer zo'n wassen neus en een middel om juist meer binnen te halen. Als iedereen in een A label autootje gaat rijden met weinig verbruik scheelt dat de knip van "Bos en Maten" nogal wat. (BPM/CO2heffing/Accijns/BTW) Dat zal hoe dan ook gecompenseerd moeten worden en heeft geen drol met het milieu te maken. Het is de dubbele agenda van de overheid. Jammer maar we kunnen er weinig aan doen. (en nee, we gaan hier NIET verder over politiek) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Dat is dus een mogelijke verklaring voor die verhoging van 900 euro met ingang van 1-1-2010 Ik heb ook naar een Renault gekeken. Die hadden een 3+3+3 actie. drie jaar garantie,drie jaar onderhoud en 3% rente uitgestelde betaling toen ik zei dat ik dit niet wilde kreeg ik opeens 1000 euro extra inruil. Je zal misschien bij kia een stukje in de prijs extra betalen, maar een ding is zeker . De garantie voorwaarde krijg je nergens anders Ik denk het niet.Kia heeft bijv. voor de Venga de prijs met 533,05 euro verhoogd (incl.btw) Dat is een prijsverhoging van 4,19%, lijkt me op zich fair.... Heeft KIA wel de prijs van de Venga verhoogd? Of is het nu pas de juiste prijs? Er is toch een introductie korting geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Heeft KIA wel de prijs van de Venga verhoogd? Of is het nu pas de juiste prijs? Er is toch een introductie korting geweest. Nee dat is die beroemde 900 eu 2009/2010 verhoging Maar 366,95 daarvan is dus tax ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Wij zullen hier niet veel merken van die euro 900,- in Nederland.. Of ze moeten het hier in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johann Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Heeft KIA wel de prijs van de Venga verhoogd? Of is het nu pas de juiste prijs? Er is toch een introductie korting geweest. Zat er ook een introductie korting op de Cee'ds? Die zijn ook met 900 euro verhoogd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Nee dat is die beroemde 900 eu 2009/2010 verhogingMaar 366,95 daarvan is dus tax ! Sorry Ben ik niet met je eens. Je had een 2009 introductie prijs. Nu is het de juiste prijs Als de auto op 1 Januari was ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johann Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Wij zullen hier niet veel merken van die euro 900,- in Nederland.. Of ze moeten het hier in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Sorry Ben ik niet met je eens. Je had een 2009 introductie prijs. Nu is het de juiste prijs Als de auto op 1 Januari was ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johann Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Ik denk het niet.Kia heeft bijv. voor de Venga de prijs met 533,05 euro verhoogd (incl.btw) Venga 1,6 X-eclusive 2009: 13711,43 2010 14233,40 verschil 521,97 exclusief btw. Voordeel BPM op metallic en assecoires ook niet doorgegeven aan de klant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts