Jump to content

Welke grote/maat van Clubsticker heeft jou voorkeur?  

47 members have voted

1. 1. Welke grote/maat van Clubsticker heeft jou voorkeur?

• (l)15*(h)8
      5
    • (l)13*(h)6
      10
    • (l)11*(h)4
      27
    • (l)17*(h)11
      2
    • anders. nl........
      5

Recommended Posts

Posted

Zoals velen hebben gemerkt is de ontwerpwoede losgeslagen en hebben we met enkele (Vooral GreyGriffin) een "nieuwe" Clusticker ontwikkeld waarbij de keuze "unaniem" op dit ontwerp gevallen is:

logoversievier.jpg

Nu willen we echter kijken welke grote bij iedereen de voorkeur heeft.. Voor een keuze hebben we diverse maten gekozen met als uitgangsbasis het KIA Logo op de Grill van een Cee'd SW Sport (Zie mijn dagboek)

Voorals nog is het idee om maar 1 maat te laten maken en straks kijken naar de interesse en mogelijkheden van een stickerset van 3..

Zoals in het topic al gemeld waar het allemaal begin zal de keus in kleur beperkt blijven tot mat chroom/grijs. Dit om toch een beetje uniformiteit te behouden en zekers ook om de kosten te drukken.

• Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Goed initiatief ALEX!

waar kun je straks de sticker gaan verkrijgen of wordt dit een ''exclusief'' item die alleen KIA club leden (neem aan gratis KIA nederland!) wordt verstrekt ?

Posted
Goed initiatief ALEX!

waar kun je straks de sticker gaan verkrijgen of wordt dit een ''exclusief'' item die alleen KIA club leden (neem aan gratis KIA nederland!) wordt verstrekt ?

Gratis zullen ze niet zijn, maar wel exclusief voor KIA club leden... Ik ben nu nog aan het polsen naar de interesses van de mensen...

Posted

Gewoon dat jullie het weten ben best bereid om te betalen voor een mooie duurzame sticker. Ben daarin niet de enige weet ik zeker. Wil hebben dat je dat weet Alex je hoeft de maker niet helemaal leeg te knijpen met andere woorden. :lol:

Groetjes,

Relena

Posted

Tot nu toe 1 reactie terug met een offerte.. Het is een Belgische drukker..

Ik heb gevraagd voor de 3 maten 15*8, 13*6 en 11*4 met een min. afname van 25 stuks.

Beste ,

Uw offerte:

BASIC STICKER PLUS

Standaard sticker voor vlakke ondergronden.

Permanente sticker met laminaat ter bescherming, ca. 5 jaar bestendig buitengebruik (zonder gebruik van chemische producten of gebruik van ijskrabbers op autoruiten over de sticker, autoshampoo en carwash zijn uiteraard geen probleem)

Opdruk: Full Colour

Afmeting: 13 x 6, 11 x 4 & 15 x 8 cm (volledig rond uitgesneden volgens uw vorm)

Aantal: 25 exemplaren

De afwerking kan zowel MAT als GLANZEND (zelfde prijs, maar wel duidelijk te vermelden bij uw eventuele bestelling)

Totale prijs, incl. alle mogelijke druk en snijkosten:

Voor afmeting binnen 13 x 6 cm

25 stuks: 141,00 Euro

Voor afmeting binnen 11 x 4 cm

25 stuks: 139,00 Euro

Voor afmeting binnen 15 x 8 cm

25 stuks: 149,00 Euro

Verzendingskosten naar 1 adres in Belgi

Posted

Alex,

Dit lijkt me erg duur. Ik heb voor het werk laatst 550 stickers gekocht 4 x 7 cm (geel materiaal, zwarte letters) voor 400 euro. Tevens zou ik kiezen voor een sticker aan de binnen zijde op het raam, dan ben je van al die uitsluitingen af! De sticker blijft veel netter.

Stuur me anders in een persoonlijke mail de sticker en ik laat ook een offerte maken

Succes, Peter

Posted

Ik wil eigenlijk geen sticker aan de binnenkant van mijn raam, maar als dat de grote gemene deler gaat worden, dan moet ik er nog eens over nadenken.

Guest Jantje
Posted
Alex,

Dit lijkt me erg duur. Ik heb voor het werk laatst 550 stickers gekocht 4 x 7 cm (geel materiaal, zwarte letters) voor 400 euro. Tevens zou ik kiezen voor een sticker aan de binnen zijde op het raam, dan ben je van al die uitsluitingen af! De sticker blijft veel netter.

Stuur me anders in een persoonlijke mail de sticker en ik laat ook een offerte maken

Succes, Peter

Ja hoe meer je er besteld hoe goedkoper het wordt.

Posted

Het is ook maar de eerste offerte.. Het is zekers dat het aan de redelijke prijs is.. maar onthoudt wel dat het een soort Tuningsticker wordt.. Tenminste, dat was mijn idee omdat dit mij het mooiste lijkt voor op iedere auto...

Er volgen hopelijk nog meer offertes van bedrijven die tuningstickers maken.. Ik houdt jullie op de hoogte...

Oh ja,

Het is natuurlijk ook een feit dat hoe meer we bestellen, hoe goedkoper.. Maar ik ga niet alleen de kosten dragen.. Er is nog wel een clubkas, maar die wordt niet meer aangevuld door de leden omdat de club eigenijk en beetje op non actief staat.. Als er mensen zijn die willen bijdrage aan een club die meer doet voor zijn leden, moet er denk ik toch lidgeld betaald gaan worden.. Anders wordt het helaas alles uit eigen zak betalen..

Posted

Mensen,

Onze queste naar een nieuwe clubsticker begint zijn vruchten af te werpen. Volgende offerte is wat ik gekregen heb van drukkerij De goudenheren. Zij zijn de mensen achter www.onlinesticker.nl

Beste Alex,

Hierbij de kosten;

Materiaal; wit stickervinyl, geprint

Afmeting; 15 x 8 cm

Aantal + kosten;

25 stuks

Guest Jantje
Posted

Die gesneden sticker is het mooiste als je het mij vraagt (en ook de kleur die ik zon beetje zoek haha)

Posted (edited)

De gesneden sticker vind ik persoonlijk ook het mooiste.. ik wilde eerst het origineel houden wat GreyGriffin ontworpen heeft.. Maar daar ben ik maar snel vanaf gestapt..

Niet schrikken.. Voor het idee wat toen Smart of Bigwade hadden mbt chroomstickers was ik bij de meesten voor 25 stuks min. euro 250,- excl btw en opzetkosten kwijt.. Hoe mooi ik dit ontwerp ook vind, het is mijns inziens NU een onhaalbaar iets. Je zou op Euro 12,50 gemiddeld zitten per sticker.

Edited by Alex VB
Posted

Had ik nog wel willen betalen hoor. Ik vind dat ontwerp nog steeds het mooiste ontwerp.

Posted
Had ik nog wel willen betalen hoor. Ik vind dat ontwerp nog steeds het mooiste ontwerp.

Moeten er wel minimaal 25 besteld worden... En de clubsticker moet toch voor ieder lid te betalen willen zijn? Toch?

Posted
Moeten er wel minimaal 25 besteld worden... En de clubsticker moet toch voor ieder lid te betalen willen zijn? Toch?

Ben ik ook helemaal mee eens, maar ik vind.........!

1z39c0k.gif

Posted

Om mensen niet teleur te stellen heb ik nogmaals offertes aangevraagd voor een domingsticker. Een domingsticker is een soort 3D sticker.. Voorbeelden zie www.3dstickers.nl.. Ik heb wel gevraagd voor een offerte van min. 100st. Dit omdat dit de kosten aanzienlijk drukt..

We hebben dus straks 2 opties voor stickers....

Keep you posted..

Posted

Ook ik betaal graag meer voor iets wat ik ook echt ga gebruiken.

12€ of 15€ ben ik bereid te betalen per stuk.

Posted
Ook ik betaal graag meer voor iets wat ik ook echt ga gebruiken.

12

Posted

Zo die in Oss zijn goed bezig..

Ik heb vandaag een nieuw logo gekregen (Zie bijlage) in de maten 15*8, 13*6 & 11*4 met de bijbehorende prijzen:

Goedemorgen Alex,

De url heb ik helaas verkeerd ingevoerd.

Hierbij stuur ik je het aangepaste logo in Full Color en in een Gesneden sticker.

Prijzen:

Kia sticker Full Color met Coating - Wel een beschermlaag tegen weer, wind, regen en zonlicht.

Alleen aan de buitenkant plakken. Niet in spiegelbeeld te bestellen.

Kia sticker Full Color - Met Coating

Maat: 13 cm breed x 7,2 cm hoog

Kleur: Full Color - Grijs tinten

Aantal: 25 stuks

Prijs: 44,25 euro

Aantal: 50 stuks

Prijs: 73,50 euro

Aantal: 100 stuks

Prijs: 132 euro

-

-------------------------------------------------------------------------

Kia sticker Full Color met Coating - Wel een beschermlaag tegen weer, wind, regen en zonlicht.

Alleen aan de buitenkant plakken. Niet in spiegelbeeld te bestellen.

Maat: 11 cm breed x 6 cm hoog

Prijs: 35,63 euro

Prijs: 56,25 euro

Prijs: 97,50 euro

-----------------------------------------------------------------------------------

Kia sticker Single Color. Dit is een gesneden sticker, bestaat uit 1 kleur. De sticker heeft geen achtergrond kleur.

Kan zowel aan de binnen en de buitenkant geplakt worden. Is in spiegelbeeld te bestellen.

Kia sticker gesneden sticker

Kleur: 090 - Zilver Metallic

Prijs: 125 euro

- 10% korting

Totaal prijs: 112,50 euro

Prijs: 250 euro

- 20 % korting

Totaal prijs: 200 euro

Prijs: 500 euro

- 30 % korting

Totaal prijs: 210 euro

----------------------------------------------------------------------------

Kia sticker Single Color. Dit is een gesneden sticker, bestaat uit 1 kleur. De sticker heeft geen achtergrond kleur.

Kan zowel aan de binnen en de buitenkant geplakt worden. Is in spiegelbeeld te bestellen.

Prijs: 75 euro

- 10 % korting

Totaal prijs: 67,50

Prijs: 150 euro

- 20 % korting

Totaal prijs: 120 euro

Prijs:300 euro

- 30 % korting

Totaal prijs: 210 euro

* Verzendkosten vanaf 60 euro gratis

ik zal alleen nog aan hun vragen of ze ook domingstickers kunnen maken..

Dan hebben we 2 keuzes..

Mijn doelstelling is om ook minmaal 3 offertes te krijgen van fabrikanten van domingstickers en daan uiteindelijk een keuze te maken..

Mijn streven is om uiterlijk eind Maart (April ben ik er niet) een keuze te hebben van leveranciers en dan de rest van de forumleden hun bestelling te laten doen..

Posted

Alex en anderen,

even over het originele ontwerp van GreyGriffin.

Zoals ik hier al aangaf http://www.kiaclub.nl/forum/2863-kia-club-sticker-4.html#post22243 staat de tekst gecentreerd maar door de vetheid van het woord KIA lijkt de boel naar onderen te vallen.

De gesimplificeerde uitvoering van de drukker heeft hetzelfde euvel

maar is nu veel duidelijker zichtbaar, zie VB

De tekst valt er uit ahw.

Als GG de tekst in het origineel een paar tikkies omhoog zet is zowel die

als de simpele versie meer in balans.

Wellicht heeft GG het ontwerp nog in lagen staan, dat zou het handigste zijn.

De rechter is aangepast.

kia sticker.jpg

Posted

Ja, ik zie het ook. Het is inderdaad een wezenlijk verschil en oogt mooier en evenwichtiger.

Posted

Ja zo ziet het er netjes uit :)

Vind het een simpele leuke en duidelijke sticker !

Gr Daiz

Posted

Wat ik niet begrijp is dat er ook een offerte is opgevraagd voor een sticker in spiegelbeeld. Volgens mij wilde iemand de sticker aan de binnenkant op het raam plakken. Dan moet het plakgedeelte toch aan de voorkant i.p.v. aan de achterkant zitten en hoeft de tekst daarmee toch niet in spiegelbeeld?

Ik kan het natuurlijk ook fout hebben......

Posted
Alex en anderen,

even over het originele ontwerp van GreyGriffin.

Zoals ik hier al aangaf http://www.kiaclub.nl/forum/2863-kia-club-sticker-4.html#post22243 staat de tekst gecentreerd maar door de vetheid van het woord KIA lijkt de boel naar onderen te vallen.

De gesimplificeerde uitvoering van de drukker heeft hetzelfde euvel

maar is nu veel duidelijker zichtbaar, zie VB

De tekst valt er uit ahw.

Als GG de tekst in het origineel een paar tikkies omhoog zet is zowel die

als de simpele versie meer in balans.

Wellicht heeft GG het ontwerp nog in lagen staan, dat zou het handigste zijn.

De rechter is aangepast.

kia sticker.jpg

Ok, meer dan duidelijk.. Maar dat komt natuurlijk doordat jij daar oog voor hebt als fotograaf..

Ik zal het doorsturen naar de mensen waarvan ik diverse offertes heb gehad..

Tot nu toe springen de mensen uit Oss (Stickerland - Echt alles voor stickers, stripings en tribals voor je auto, motor en scooter) voor mij er het beste uit.. Zij zijn de enige die met een ontwerpvoorbeeld zijn gekomen en waarvan de stickers redelijk qua prijs zijn..