Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Welke grote/maat van Clubsticker heeft jou voorkeur?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Welke grote/maat van Clubsticker heeft jou voorkeur?

• (l)15*(h)8
      5
    • (l)13*(h)6
      10
    • (l)11*(h)4
      27
    • (l)17*(h)11
      2
    • anders. nl........
      5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat ik me wel afvraag is welke maat/grote de 3 stemmers willen bij anders. nl....

Als je iets anders wilt geef je toch aan wat of ben ik zo...???? Laat maar..!!

• Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hou me ook aanbevolen voor een sticker(vel). Ik ben ook bereid om iets meer te betalen voor 3d en kwaliteit.

Geplaatst

Zo.. Weer een offerte binnen.. Ditmaal voor domingstickers..

Ik heb de offerte als bijlage bijgevoegd zodat iedereen kan kijken of de prijs bevalt..

Wat me opvalt is dat de meeste drukkers vragen voor een bestand in het type .eps of .pdf.. Ik heb GG al gevraagd of hij zijn ontwerp in 1 van deze 2 types kan leveren.. Dan gaan we helemaal los..

Geplaatst
Zo.. Weer een offerte binnen.. Ditmaal voor domingstickers..

Ik heb de offerte als bijlage bijgevoegd zodat iedereen kan kijken of de prijs bevalt..

Daar wil ik er wel 2 van hebben. Kan het chroomlook ook vervangen worden in rvs geborsteld look?

Geplaatst
Daar wil ik er wel 2 van hebben. Kan het chroomlook ook vervangen worden in rvs geborsteld look?

Zal ik navragen voor je Smart...

Ik stond zelf versteld van de offerte van deze aanbieder...

Geplaatst
Lijkt me prima prijs.

Outputformaten zijn zo om te zetten in Photoshop dat is geen punt.

Ik heb echter nog geen aanpassing van GG gezien van de tekst die iets omhoog zou moeten.

btw de eerste 50 eu heb je al binnen toch ? :-)

http://www.kiaclub.nl/kiaclub-cafe/3373-de-1000-a.html#post23356

Ik ben ook nog in afwachting van het aangepaste bestand van GG.. Hij heeft het misschien erg druk.. Hij is nl. ook niet meer zo vaak op het forum te vinden..

En betreffende de 1ste Euro 50,- laat ik je nog weten.. Ik wil echt eerst minimaal 25 stuks besteld hebben. Mensen let wel op! De prijs is excl 19% BTW.

Dit zijn de aantallen tot nu toe (Maat 11cm * 4cm) Domingsticker. Wil je ook bestellen dan je naam toevoegen in het lijstje met namen en aantallen.. Zodra er min. 25 stickers besteld zijn volgen de rest van de gegevens zoals bank enz.

Smart 2

Alex VB 2

Leeuw 1 ?

Relena 1 ?

....

....

....

....

....

....

Geplaatst
Ik ben ook nog in afwachting van het aangepaste bestand van GG.. Hij heeft het misschien erg druk.. Hij is nl. ook niet meer zo vaak op het forum te vinden..

En betreffende de 1ste Euro 50,- laat ik je nog weten.. Ik wil echt eerst minimaal 25 stuks besteld hebben. Mensen let wel op! De prijs is excl 19% BTW.

Dit zijn de aantallen tot nu toe (Maat 11cm * 4cm) Domingsticker. Wil je ook bestellen dan je naam toevoegen in het lijstje met namen en aantallen.. Zodra er min. 25 stickers besteld zijn volgen de rest van de gegevens zoals bank enz.

Smart 2

Alex VB 2

Leeuw 1 ?

Relena 1 ?

....

....

....

....

....

....

wat is een domingsticker?

Geplaatst
wat is een domingsticker?

Even Googlen en je weet het. Probeer maar eens, het is niet eng!:mrgreen:

Geplaatst

neeee.. als je eenmaal aan google begint wordt je wel degelijk opgegeten door het grote boze web..

en dat is dus al niet echt meer een sticker voor op de ruit, jammer maar dan laat ik hem voorbij gaan

Geplaatst

Hoi Jantje,

Niet getreurd. de sticker voor op de ruit komt er ook nog aan.. Het feit wil dat deze variant van sticker bij veel meer mensen op dit moment de voorkeur heeft dan ie andere lay-out...

Zoals ik al eerder schreef is er straks de mogelijkheid om te kiezen tussen 2 varianten: De domingsticker voor de meer exclusievere uitstraling. en de "tuningsticker" voor de stoerdere uitstraling zeg maar..

Beiden komen in dezelfde maat en kleurstelling nl. 11cm*4cm dit om toch een beetje uniformiteit te cree

Geplaatst

Smart 2

Alex VB 2

Leeuw 1 ?

Relena 4

Alex zoals je ziet heb ik het aantal van mij verhoogd naar 4 deze domingsticker lust ik rauw. Binnenkort carnaval heb ik iets om weg te geven aan een van de Bobs.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

@Relena,

Geweldig dat je 4 wilt hebben.. Zo moeten er meer zijn..

GG heeft ondertussen een gecorrigeerde versie in PDF gestuurd, maar ik kan deze hier helaas niet uploaden omdat het bestand meer is dan 5 mb. Als je het logo wilt zien moet je mij een emailadres sturen. Ik kan dan via www.yousendit.com betreffend bestand toesturen naar je..

@GreyGriffin,

Nogmaals dank voor je ontwerp. Het zal veel hoge ogen gooien..

Geplaatst
@Relena,

Geweldig dat je 4 wilt hebben.. Zo moeten er meer zijn..

GG heeft ondertussen een gecorrigeerde versie in PDF gestuurd, maar ik kan deze hier helaas niet uploaden omdat het bestand meer is dan 5 mb. Als je het logo wilt zien moet je mij een emailadres sturen. Ik kan dan via www.yousendit.com betreffend bestand toesturen naar je..

@GreyGriffin,

Nogmaals dank voor je ontwerp. Het zal veel hoge ogen gooien..

Ja, laten we niet vergeten dat een aantal forumleden zich behoorlijk inzetten voor de andere forumleden.

Dus Hulde voor jullie inzet. Wij, als ik namens iedereen mag spreken, waarderen jullie werkzaamheden voor ons Enorm!!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo sticker-fans,

Hier is de low-res van het ontwerpje voor het clublogo, zoals ik het naar Alex VB hebt gemaild. Het is in feite nog steeds dezelfde basis, maar op veler verzoek is het woord 'Kia' nog een tikkie opgekrikt. Typografisch is dat dubieus, maar de klant is koning :P ! Het schildje bevindt zich nu zonder lichteffecten, dus vrijstaand, tegen de achtergrond. De letters zijn in outline uitgevoerd, zodat de drukker niet hoeft te werken met bijgeleverde fonts. Maar voor wie het interesseert: het is de Ariel Black, die in Photoshop vanwege het 3D-effect even door het filter 'Emboss' is getrokken.

Groet van

GreyGriffin

Logolowres.jpg

Geplaatst

Ik neem aan dat er nog een vertaling gaat volgen.........

Maar het ziet er goed uit GG. Bedankt voor je moeite. Het is altijd lastig om gedachten over een sticker te vertalen naar de werkelijkheid, maar jij bent er wel in geslaagd.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Jammer Smart, geen vertaling. Het was slechts een beetje informatie voor vakbroeders/zusters. Wel laat ik je (en alle andere sticker-fans) nog een kleurversie zien. Uiteraard in Kia-rood. Om die te laten drukken zullen de kosten waarschijnlijk hoger uitvallen dan bij het zwartwit-ontwerpje. Alex VB is zo vriendelijk zich onder het drukkersvolk te begeven voor prijsopgaves.

Groet van

GreyGriffin

Clublogokleurlowres.jpg

Geplaatst
Jammer Smart, geen vertaling. Het was slechts een beetje informatie voor vakbroeders/zusters. Wel laat ik je (en alle andere sticker-fans) nog een kleurversie zien. Uiteraard in Kia-rood. Om die te laten drukken zullen de kosten waarschijnlijk hoger uitvallen dan bij het zwartwit-ontwerpje. Alex VB is zo vriendelijk zich onder het drukkersvolk te begeven voor prijsopgaves.

Groet van

GreyGriffin

Clublogokleurlowres.jpg

Deze is niet lelijk.. Zal goed staan op een rode auto..;)

Geplaatst
Ok, meer dan duidelijk.. Maar dat komt natuurlijk doordat jij daar oog voor hebt als fotograaf..

Ik zal het doorsturen naar de mensen waarvan ik diverse offertes heb gehad..

Tot nu toe springen de mensen uit Oss (Stickerland - Echt alles voor stickers, stripings en tribals voor je auto, motor en scooter) voor mij er het beste uit.. Zij zijn de enige die met een ontwerpvoorbeeld zijn gekomen en waarvan de stickers redelijk qua prijs zijn..

Hmmm Oss das een bekende hahah Dat is Dennis z'n bedrijf met z'n Toyota MR2 SW20 :) in de tijd dat ik nog met hem bij de mr2 club zat hahaha

Verder hoef ik geen sticker op me Kia te hebben, maar kan wel beamen dat ze in Oss heel veel ervaring hebben en goed spul afleveren.

Greetz,

Ursin

Geplaatst

voorstellen zien er goed uit.....

wij produceren (beveigings)hologrammen maar zijn voor ons doel ongeschikt (en te duur) ;)

hou 't neutraal en ik bekijk nog even of er een stickertje op gaat

succes!

Geplaatst
Hmmm Oss das een bekende hahah Dat is Dennis z'n bedrijf met z'n Toyota MR2 SW20 :) in de tijd dat ik nog met hem bij de mr2 club zat hahaha

Verder hoef ik geen sticker op me Kia te hebben, maar kan wel beamen dat ze in Oss heel veel ervaring hebben en goed spul afleveren.

Greetz,

Ursin

Ursin,

Dank voor je info.. Voor de tuningsticker zijn zij de eerste keus..

Geplaatst

Hallo Medeleden,

Het was eventjes still hier op het forum mbt het KIAClub.nl sticker gebeuren..

Ik ben toch een aantal dagen bezig geweest om de diverse aanbiedingen te vergelijken en te vergelijken...

Maar voordat ik jullie laat genieten van wat de uiteindelijke prijs zal worden wil ik jullie meedelen dat ik nog in afwachting ben van 2 aanbiedingen.

Volgende week hoop ik de knoop te kunnen doorhakken en met een prijsvoorstel te komen voor jullie.. Let wel dat Bigwade ons Euro 50,- gesponsort heeft en mijn beslim4life.eu team sponsort Euro 25,- Dit zal de prijs voor jullie drukken..

Alleen wil ik aan jullie vragen te zorgen voor bestellingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...