Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ben bezig geweest met een goed alternatief voor de Ipod in de Kia.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
USB bus blijft geloof ik onder spanning staan als de sleutel uit het contact is (Bij de Venga wel)

Is dit echt waar?

Dus je zou in theorie/ in het ergste geval je accu kunnen leeg trekken als je de usb stick laat zitten

Geplaatst
Is dit echt waar?

Dus je zou in theorie/ in het ergste geval je accu kunnen leeg trekken als je de usb stick laat zitten

In theorie wel. Het ledje van mijn USB stick bleef in ieder geval branden nadat ik de auto afgesloten had....

Ik ga niet testen hoelang het duurt voordat de accu echt leeg is :-(

Geplaatst
In theorie wel. Het ledje van mijn USB stick bleef in ieder geval branden nadat ik de auto afgesloten had....

Ik ga niet testen hoelang het duurt voordat de accu echt leeg is :-(

Dat is intersant wil ik best wel eens mee aan de slag.

Geplaatst
heb je eigenlijk zelf de foto gemaakt voor je Avatar?

GAAF!!

Yepp foto zelf gemaakt (een beetje bewogen voor het effect) en gefotosoept naar 140km/h door BW.

Geplaatst

hallo ik ben philippe

zelf rijd ik met een pro ceed en mijn moeder met een soul

en allebij hebben we er een draad bij gekregen voor een ipod

maar welke ? er zijn zoveel modellen

Geplaatst

Als je nog geen iPod oid hebt, berg je die kabel ergens op en gaat over op het gebruik van een ordinaire USB stick.

Zoek maar eens op iPod op dit forum.

Geplaatst
(De USB bus blijft geloof ik onder spanning staan als de sleutel uit het contact is (Bij de Venga wel)

Hallo Venga-Boys.

Vandaag heb ik een USB stick volgegooid met muziek.

Wat werkt dit ontzettend handig!

Stick erin, even door de mappen bladeren, nummer uitzoeken en spelen maar.

Ik heb het geluid een beetje op mijn eigen smaak afgesteld.

Ik moet zeggen, dat er toch wel een heel goed geluid in de Venga zit.

Waarom zit er eigenlijk een cd speler in? :roll:

Ik denk dat ik het heel weinig ga gebruiken.

Maar je zegt dat bij jou de spanning op de usb stick blijft staan als de auto uit is.

Bij mij gaat overal gewoon de spanning eraf, het lampje van de usb stick gaat gewoon uit.

Weet je het wel zeker?

Geplaatst
Hallo Venga-Boys.

Vandaag heb ik een USB stick volgegooid met muziek.

Wat werkt dit ontzettend handig!

Stick erin, even door de mappen bladeren, nummer uitzoeken en spelen maar.

Ik heb het geluid een beetje op mijn eigen smaak afgesteld.

Ik moet zeggen, dat er toch wel een heel goed geluid in de Venga zit.

Waarom zit er eigenlijk een cd speler in? :roll:

Ik denk dat ik het heel weinig ga gebruiken.

Maar je zegt dat bij jou de spanning op de usb stick blijft staan als de auto uit is.

Bij mij gaat overal gewoon de spanning eraf, het lampje van de usb stick gaat gewoon uit.

Weet je het wel zeker?

Heb het net nog even gechecked maar het lampje van mijn USB-Stick blijft gewoon branden, Ook nadat ik de auto op slot heb gedaan ...

Misschien toevallig alleen bij deze Venga ?

Geplaatst
Heb het net nog even gechecked maar het lampje van mijn USB-Stick blijft gewoon branden, Ook nadat ik de auto op slot heb gedaan ...

Bij mij zit er een rood lampje in, en met het uitnemen van de sleutel gaat het lampje gewoon uit.

Dit geldt ook voor de sigaretten aansluiting.

Geplaatst

De spanning moet er afgaan. Ik zou dit eventjes navragen bij de dealer.. Je moet maar eens vergeten je USB stickie of wat anders wat je aangesloten hebt te verwijderen en 2 dagen je auto niet gebruiken.. Al helemaal te zwijgen over hoe aanlokkelijk een oplichtend USB stickie eruit ziet voor het dievengilde.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...