Hasselt Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Reeds bij de offerte had ik de opmerking gemaakt bij de "dealer()" dat Quote
Alex VB Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Hoi Phillipe, Ik moet bekennen dat ik bij VJB het zelfde ervaar als jij... Mijn auto is nl. niet bij hun gekocht. Die van mjn vrouw wel, maar ondanks dat vind ik ze persoonlijk niet klantvriendelijk. Ik ben nl. bij hun terecht gekomen omdat mijn eigenlijke concessiehouder met KIA gestopt is en daar was er tijd voor een praatje, een bakje koffie enz.. In Hasselt ben je volgens mij maar een nummertje.. Ik heb dit gemerkt toen mijn SW voor een grote beurt moest.. Ik had bij het maken van de afspraak gevraagd voor een vervangwagen vanwege mijn werk.. Helaas niet gekregen, want de auto was toch binnen de 2 uur klaar.. Ik had dus eventjes een afspraak in Brussel moeten afzeggen omdat zij het niet nodig vonden mij een vervangwagen te geven.. Ik betaal er toch voor? Ik ga dus nu een andere KIA concessiehouder zoeken die wel vriendelijker is en zorg heeft voor zijn klanten. Van mijn part eentje in Walloni Quote
Hasselt Posted January 10, 2010 Author Posted January 10, 2010 Volgende vrijdag ga ik voor mijn onderhoud 1500km opnieuw naar VJB en zal daar NA het uitvoeren hiervan even duidelijk maken wat ik hier van denk... In Genk is toch ook een grote KIA verdeler (Di Nitto ?) en in St Truiden ook een dacht ik! Quote
Hasselt Posted January 10, 2010 Author Posted January 10, 2010 Hoi Phillipe,Ik ga dus nu een andere KIA concessiehouder zoeken die wel vriendelijker is en zorg heeft voor zijn klanten. Van mijn part eentje in Walloni Quote
Alex VB Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Ik ben benieuwd naar hoe VJB reageert op je klacht... Aangezien ik in Riemst woon is Vise ook redelijk in de buurt.. Moet ik alleen een spoedcursus Frans beginnen.. Di Nitto is voor mij ook een kandidaat.. Quote
Hasselt Posted January 11, 2010 Author Posted January 11, 2010 Wat betreft de RVS deurdrempels kreeg ik de eenvoudige mededeling van KIA Belgium dat deze niet voorzien zijn op de SW ... niks dus Quote
Hasselt Posted January 12, 2010 Author Posted January 12, 2010 Wel, blijkt dat de aanhouder wint! Na twee extra mailtjes naar de Sales-directie van KIA Belgium heb ik vandaag de toezegging dat ik de instaptreden kortelings mag laten plaatsen bij mijn verdeler Quote
Smart Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Wel, blijkt dat de aanhouder wint! Na twee extra mailtjes naar de Sales-directie van KIA Belgium heb ik vandaag de toezegging dat ik de instaptreden kortelings mag laten plaatsen bij mijn verdeler Hallo Hasselt, Gefeliciteerd! Gewoon op je strepen gaan staan h Quote
Relena Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Die van mij heb ik helemaal uit Canada laten komen nog voor dat ik de Soul Had. Deze zijn dan ook echt mooi en passen bij onze Soul Diva. Quote
Alex VB Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Kortelings = binnenkort. Volgens mij hetzelfde als subiet? Quote
Hasselt Posted January 12, 2010 Author Posted January 12, 2010 Hallo Hasselt,Gefeliciteerd! Gewoon op je strepen gaan staan h Quote
Hasselt Posted January 15, 2010 Author Posted January 15, 2010 Vandaag onderhoudsbeurt van 1500km laten uitvoeren , kreeg de wagen terug na een uurtje en gelijk waren mn 4 RVS deurdrempels gemonteerd! Morgen een paar foto's trachten te plaatsen Quote
Relena Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Vandaag onderhoudsbeurt van 1500km laten uitvoeren , kreeg de wagen terug na een uurtje en gelijk waren mn 4 RVS deurdrempels gemonteerd! Morgen een paar foto's trachten te plaatsen Doen die wil ik zien. Quote
Alex VB Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Phillipe, Toch goed geregeld uiteindelijk. Foto's wil ik graag ook zien.. Kijken hoe ze eruit zien... Misschien dat ik er ook laat plaatsen.. Maar dan wel custom made... met dit logo erin middels lasergravure of dergelijke... Quote
bigwade Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Vandaag onderhoudsbeurt van 1500km laten uitvoeren , kreeg de wagen terug na een uurtje en gelijk waren mn 4 RVS deurdrempels gemonteerd! Morgen een paar foto's trachten te plaatsen Wat is een onderhoudsbeurt bij 1500km ?? Dat kan ik me herinneren bij de auto's van mijn wijlen vader.. Quote
Alex VB Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Wat is een onderhoudsbeurt bij 1500km ??Dat kan ik me herinneren bij de auto's van mijn wijlen vader.. Dit is gewoon een controlebeurt of alles goed functioneert en alles water en luchtdicht is etc. Is gratis, dus waarom niet doen. Quote
Hasselt Posted January 17, 2010 Author Posted January 17, 2010 Hier enkele foto's, niet allemaal even duidelijk maar voor een algemeen beeld... Quote
Peter75 Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hallo Hasselt, dat ziet er erg mooi uit de lijsten. Kunnen die ook later besteld en aangebracht worden in een SW se7en edition? Quote
Guest Jantje Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hallo Hasselt, dat ziet er erg mooi uit de lijsten.Kunnen die ook later besteld en aangebracht worden in een SW se7en edition? als het goed is wel, kijk is op kia.nl en dan bij jouw model auto en dan extra opties Quote
Guest Jantje Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hallo Hasselt, dat ziet er erg mooi uit de lijsten.Kunnen die ook later besteld en aangebracht worden in een SW se7en edition? als het goed is wel, kijk is op kia.nl en dan bij jouw model auto en dan extra opties net even gekeken; ze kosten 229,- inclusief montage onderdeel nummer: ZK225995835 Quote
Guest Jantje Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 eigenlijk wel belachelijk dat het setje voor pro'ceed net zoveel kost als die van de ceed SW.. Quote
Peter75 Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Sorry, inderdaad , een beetje dom. Heb even gekeken bij kia.nl en inclusief montage voor 229 euro Nog even over na denken, maar vind het wel erg mooi Quote
Hasselt Posted January 17, 2010 Author Posted January 17, 2010 Op de Belgische accesoirelijst saat de set aan 115€ incl BTW Zonder montage en mogelijk nog een kleine verhoging (prijs van 2009) Best.nr. :EB501H000 Quote
Guest Jantje Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 dat is nog belachelijker dat wij in Nederland voor dezelfde onderdeel nog is een keer het dubbele moeten betalen. Voor die 110 euro prijs verschil zou ik wel naar Belgie rijden als ik het zou willen hebben. Quote
Recommended Posts