mcm Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 hallo luitjes... kom maar weer eens kijken hier op het forum ( zou ik vaker moeten doen) Reed ik laatst over de A2 richting Utrecht, haalt er een soul ( met belgisch kenteken me in).Niets mis mee natuurlijk... ik reed lekker op cruisecontrol.. maar toen ie me ingehaald had seinde die ff met zn gevarenlichten....leuk.. die hou ik er in.... dus mijn voorstel: kom je er 1 tegen? ff seinen ofzo... Quote
bigwade Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Als al die lease-audi's dat ook gaan doen wordt het Quote
Tripzor Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Ik doe dat ook altijd met anderre pro ceed's, Ik was een keertje in Nederland ik weet al nietmeer voor wat maar ik kwam een anderre witte pro ceed tegen en die stak zijn kop buiten en die begon naar mij te zwaaien, Dat ging er een beetje over Quote
Relena Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Dan moet ik er voor zorgen dat er genoeg in de accu zit om deze seinen te kunnen geven. Want zo vaak komen we een andere Soul niet tegen. Quote
HvT Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 MCM....seinde die ff met zn gevarenlichten....leuk.. lijkt me geen veilige keuze, we kunnen het beter doen zoals vrachtwagenchauffeurs dit doen, komt men elkaar tegemoet gereden knipper dan een keer met je groot licht. heb je een ander voorbij gereden, ga er dan voor rijden en geef een keer richting aan naar rechts en dan naar links. Quote
Guest Jantje Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 MCM....seinde die ff met zn gevarenlichten....leuk..lijkt me geen veilige keuze, we kunnen het beter doen zoals vrachtwagenchauffeurs dit doen, komt men elkaar tegemoet gereden knipper dan een keer met je groot licht. heb je een ander voorbij gereden, ga er dan voor rijden en geef een keer richting aan naar rechts en dan naar links. Ik vindt het bij vrachtwagen al irritant als ze dat doen, laat staan als je zo'n persoon eindelijk in kan halen nadat hij er uren over heeft gedaan om die andee soul in te halen en dan eindelijk naar rechts is gegaan, jij trapt plankgas om hem in te halen en dan gaat die knipperlicht naar links aan. Je schrikt je op dat moment toch de rambam aangezien je al aan het bumperkleven was om hem uberhaupt naar rechts te krijgen Quote
Peterrrrr Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Ik reed vorige week in de Soul toen er een kerel met een Soul X-tra de wasstraat uit kwam gereden, dus ik netjes zwaaien reed hij me helemaal na tot aan mijn werk dus die snapte het niet hahaha Quote
Smart Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Hij had gewoon z'n Soulpartner gevonden, snap dat dan! I'm a Soulman..... Quote
Peterrrrr Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Totdat ik uit stapte... toen ging hij er als een haas vandoor ! Zal dat het zijn dan ? Quote
Alex VB Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Je was misschien te "klein" voor hem ??? Quote
KIASOULAP Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Hallo, wat voor Belg? Ik rijd regelmatig heen en weer tussen de noordkop van Noord-Holland en Mons (Belgie). Kom daar vrij weinig SOUL's tegen. De SOUL's die ik tegenkom, groet ik graag. Quote
Peterrrrr Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Je was misschien te "klein" voor hem ??? Dat zal het niet zijn verwacht ik.... Quote
mcm Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 jaja, ik snap het... kan natuurlijk ook wel iets heel anders origineel verzinnen... iets van snel naar de kant, uitstappen.. en als een halve malloot op de grond gaan liggen rollen... maar ook dat zal niet door de meeste soul rijders gewardeerd worden.Ach...zoveel soul rijders zijn er nog niet.. meen iets van 1300 ofzo..dus ik hou het gewoon nog bij mn gevarenlichten... tenzij andere een origineler idee hebben.... ik wacht het af.. Quote
Recommended Posts