Gast FirstVenga Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hallo Even voorstellen ik ben Harrie. Sinds vrijdag 8 januari de eigenaar van een Kia Venga 1.4 X-ecutive, met (bijna) alle toeters en bellen. Quote
Venga-Boys Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 HalloEven voorstellen ik ben Harrie. Sinds vrijdag 8 januari de eigenaar van een Kia Venga 1.4 X-ecutive, met (bijna) alle toeters en bellen. Gefeliciteerd en welkom op dit Forum Veel leesplezier Quote
kommaarbinnen Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Welkom, en ik denk dat ook namens de andere leden spreekt als ik zeg dat foto's welkom zijn. Quote
Aart.S Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hallo Harry. Ook van mij welkom op dit forum. Ben het helemaal eens met Kommaarbinnen Foto`s zijn we dol op. Maar in ieder geval veel leesplezier en veilige kilometers met je nieuwe Venga. Quote
Relena Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hallo Harrie, Ook van mij een hartelijk welkom! Het gras is al een beetje voor mijn voeten weggemaaid. Maar een mooie auto heb je daar gekocht. Heel veel veilige km's toegewenst. Quote
Venga1 Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Wat wordt het mooi op de weg. Even zwaaien naar de mede Venga rijders !! Heel veel veilige kilometers Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Hallo Harrie, Welkom op de clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van je Venga! De introductie van deze fraaie Kia is op dit forum bepaald niet onopgemerkt voorbij gegaan. Er zijn kilometers lange draden over gesponnen en kilo's weetjes over geventileerd. Dus voorlopig heb je nog wel wat te lezen... Krijgen we een paar foto's van je nieuwe voertuig voorgeschoteld? Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
brouwer2001 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 welkom hier op het forum. vele veilige en plezierige kilometers toe gewenst groet ronald Quote
Gast FirstVenga Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Bij deze 2 foto's van mijn Venga. Ze zijn zoals jullie kunnen zien gemaakt voor de vorstperiode waar we nu nog steeds in zitten, en gemaakt bij de dealer. Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Welkom FirstVenga, en heel veel geluk toegewenst met jouw nieuwe 'ride'. Pombal12 Quote
Alex VB Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Ook de forumleden uit het Belgisch buurland heten je van harte welkom en wensen je veel plezier met en in je Venga.. Wil je af en toe een verslag schrijven over het leven van deze Venga. Gebruikerservaringen zijn altijd handig om andere mensen te helpen beslissen in hun keuze voor een bepaald merk en type... Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Hallo Harrie, Zojuist even met plezier gekeken naar je splinternieuwe Venga. Fraai! Het idee van Alex VB, om af en toe een ervaringsberichtje op te tikken, is zeer bruikbaar. Heel nuttig om anderen die nog aarzelen over de streep te trekken en voor zo'n nieuw model te laten kiezen. Toen ik zelf enige maanden geleden zat te dubben over de aanschaf van een Pica automaat, heb ik op de clubsite eerst om meningen van gebruikers gevraagd en dat bleek erg verhelderend. Groet van GreyGriffin Quote
brouwer2001 Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 mooie auto en mooie kleur je zal er vast veel prettige kilometers mee maken gr ronald Quote
Venga1 Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 mooie auto en mooie kleur je zal er vast veel prettige kilometers mee makengr ronald Ik heb ook aan deze kleur gedacht, maar vind dat de auto best wel een beetje Bite mag hebben. Aanstaande zaterdag komt er nog iemand bij die van een beetje bite houdt. Maar natuurlijk heb je gewoon een fantastische auto gekocht. Heel veel geluk ermee! Quote
Smart Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Bij deze 2 foto's van mijn Venga.Ze zijn zoals jullie kunnen zien gemaakt voor de vorstperiode waar we nu nog steeds in zitten, en gemaakt bij de dealer. Komt de Venga bij Kia Wassink in Doetinchem vandaan? Aan de foto's te zien wel. Quote
Vengalover Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Harrie, Zoals je op mijn logo foto kunt zien heb je de mooiste Venga gekocht. Woon jij soms in Genderingen? Groet Pim alias Vengalover Quote
Smart Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Harrie,Zoals je op mijn logo foto kunt zien heb je de mooiste Venga gekocht. Woon jij soms in Genderingen? Groet Pim alias Vengalover Jij bedoelt Gendringen! Waar kom jij vandaan dan? Quote
Vengalover Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Smart, Ik woon in Maarheeze. Wij hebben familie in Gendringen die Harrie heet. Vandaar mijn vraag aan FirstVenga. Groet Pim Quote
Gast FirstVenga Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Komt de Venga bij Kia Wassink in Doetinchem vandaan? Aan de foto's te zien wel. Deze Venga komt inderdaad Van Wassink Quote
Gast FirstVenga Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Harrie,Zoals je op mijn logo foto kunt zien heb je de mooiste Venga gekocht. Woon jij soms in Genderingen? Groet Pim alias Vengalover Hoi Pim Ik woon niet in Gendringen maar in Doetinchem Groeten Harrie Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Hallo Pim, Dan heb ik, als het goed is, jouw auto zien rijden bij mij in de buurt. Ik zag een Steel Gray Venga X-ecutive - te zien aan de knipperlichten - voor mij rijden. Had ook nog een panoramadak en KK in het kenteken volgens mij. De wereld is klein...... Quote
bigwade Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 De wereld is klein...... in Doetinchem wel ja... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.