Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuw

Gast FirstVenga

Aanbevolen Berichten

Gast FirstVenga
Geplaatst

Hallo

Even voorstellen ik ben Harrie.:-P

Sinds vrijdag 8 januari de eigenaar van een Kia Venga 1.4 X-ecutive, met (bijna) alle toeters en bellen.

Geplaatst
Hallo

Even voorstellen ik ben Harrie.:-P

Sinds vrijdag 8 januari de eigenaar van een Kia Venga 1.4 X-ecutive, met (bijna) alle toeters en bellen.

Gefeliciteerd en welkom op dit Forum :balloon: Veel leesplezier

Geplaatst

Hallo Harry.

Ook van mij welkom op dit forum.

Ben het helemaal eens met Kommaarbinnen

Foto`s zijn we dol op.

Maar in ieder geval veel leesplezier en veilige kilometers

met je nieuwe Venga.

Geplaatst

Hallo Harrie,

Ook van mij een hartelijk welkom! Het gras is al een beetje voor mijn voeten weggemaaid. Maar een mooie auto heb je daar gekocht. Heel veel veilige km's toegewenst.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Harrie,

Welkom op de clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van je Venga! De introductie van deze fraaie Kia is op dit forum bepaald niet onopgemerkt voorbij gegaan. Er zijn kilometers lange draden over gesponnen en kilo's weetjes over geventileerd. Dus voorlopig heb je nog wel wat te lezen... Krijgen we een paar foto's van je nieuwe voertuig voorgeschoteld?

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Gast FirstVenga
Geplaatst

Bij deze 2 foto's van mijn Venga.

Ze zijn zoals jullie kunnen zien gemaakt voor de vorstperiode waar we nu nog steeds in zitten, en gemaakt bij de dealer.

post-2437-1297852944,09_thumb.jpg

post-2437-1297852944,48_thumb.jpg

Geplaatst

Welkom FirstVenga, en heel veel geluk toegewenst met jouw nieuwe 'ride'.

Pombal12

Geplaatst

Ook de forumleden uit het Belgisch buurland heten je van harte welkom en wensen je veel plezier met en in je Venga..

Wil je af en toe een verslag schrijven over het leven van deze Venga. Gebruikerservaringen zijn altijd handig om andere mensen te helpen beslissen in hun keuze voor een bepaald merk en type...

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Harrie,

Zojuist even met plezier gekeken naar je splinternieuwe Venga. Fraai! Het idee van Alex VB, om af en toe een ervaringsberichtje op te tikken, is zeer bruikbaar. Heel nuttig om anderen die nog aarzelen over de streep te trekken en voor zo'n nieuw model te laten kiezen. Toen ik zelf enige maanden geleden zat te dubben over de aanschaf van een Pica automaat, heb ik op de clubsite eerst om meningen van gebruikers gevraagd en dat bleek erg verhelderend.

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst
mooie auto en mooie kleur je zal er vast veel prettige kilometers mee maken

gr ronald

Ik heb ook aan deze kleur gedacht, maar vind dat de auto best wel een beetje Bite mag hebben.

Aanstaande zaterdag komt er nog iemand bij die van een beetje bite houdt.

Maar natuurlijk heb je gewoon een fantastische auto gekocht.

Heel veel geluk ermee!

Geplaatst
Bij deze 2 foto's van mijn Venga.

Ze zijn zoals jullie kunnen zien gemaakt voor de vorstperiode waar we nu nog steeds in zitten, en gemaakt bij de dealer.

Komt de Venga bij Kia Wassink in Doetinchem vandaan? Aan de foto's te zien wel.:wink:

Geplaatst
Harrie,

Zoals je op mijn logo foto kunt zien heb je de mooiste Venga gekocht.

Woon jij soms in Genderingen?

Groet

Pim alias Vengalover

Jij bedoelt Gendringen! Waar kom jij vandaan dan?

Gast FirstVenga
Geplaatst
Komt de Venga bij Kia Wassink in Doetinchem vandaan? Aan de foto's te zien wel.:wink:

Deze Venga komt inderdaad Van Wassink

Gast FirstVenga
Geplaatst
Harrie,

Zoals je op mijn logo foto kunt zien heb je de mooiste Venga gekocht.

Woon jij soms in Genderingen?

Groet

Pim alias Vengalover

Hoi Pim

Ik woon niet in Gendringen maar in Doetinchem

Groeten

Harrie

Geplaatst

Hallo Pim,

Dan heb ik, als het goed is, jouw auto zien rijden bij mij in de buurt. Ik zag een Steel Gray Venga X-ecutive - te zien aan de knipperlichten - voor mij rijden. Had ook nog een panoramadak en KK in het kenteken volgens mij.

De wereld is klein......:wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...