Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

maat velgen winterbanden en stootstrips

Aanbevolen Berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Hoi Medeforumgenoten,

Vorige week via Mykia nog eensoort van klacht ingediend bij Kia Nederland over de superlange levertijden van de accessoires. Ik kreeg even een reactie van een dame, die vroeg naar de nummers van de zaken, die ik besteld had. Daarna ... helaas niks meer.

Misschien ook een actie voor jullie?

groeten,

Henk

Geplaatst (aangepast)

De stootstrippen zitten er eindelijk op. Persoonlijk vind ik het er netjes uit zien.

De lederenpook is ook gemonteerd en vind het de prijs zeker waard. Voelt fijner met schakelen en ziet er beter uit met dat randje chroom.

post-2701-1297853092,42_thumb.jpg

aangepast door wilcot
Geplaatst
De stootstrippen zitten er eindelijk op. Persoonlijk vind ik het er netjes uit zien.

De lederenpook is ook gemonteerd en vind het de prijs zeker waard. Voelt fijner met schakelen en ziet er beter uit met dat randje chroom.

Ziet er keurig uit.. het is net of je Chrome handgrepen hebt :P

Geplaatst

Hoi Wilcot,

Heb jij de deurgrepen in het rvs chroom uitgevoerd? Zo ja, wil jij daar eens een paar foto's van maken. Dat zou ik heel erg waarderen!

Geplaatst
Hoi Wilcot,

Heb jij de deurgrepen in het rvs chroom uitgevoerd? Zo ja, wil jij daar eens een paar foto's van maken. Dat zou ik heel erg waarderen!

Lijkt met licht inval.... ik denk dat het niet rvs is... :P waarom zou hij eerder zijn hahahaa

zou wel erg cool zijn als het wel zo is :D :D

Ik wil mijn steenslag folie ook zo mooi!

Geplaatst

De auto glimt weer mooi nadat hij bij de dealer is geweest voor de plaatsing van de strip. Ik heb geen chroom of RVS deurgrepen. Persoonlijk vind ik het ook niet mooi staan bij deze kleur

Geplaatst
Lijkt met licht inval.... ik denk dat het niet rvs is... :P waarom zou hij eerder zijn hahahaa

zou wel erg cool zijn als het wel zo is :D :D

Ik wil mijn steenslag folie ook zo mooi!

Ga jij even wyberen met die steenslagfolie.........!:roll:

Geplaatst

Hallo Wilcot,

Zou je nog een foto kunnen maken van de hele zijkant van de auto,

wil ze zelf ook laten plaatsen maar zou graag een totaal beeld zien.

Geplaatst
Hallo Wilcot,

Zou je nog een foto kunnen maken van de hele zijkant van de auto,

wil ze zelf ook laten plaatsen maar zou graag een totaal beeld zien.

Dan heeft hij drie vliegen in

Geplaatst
:(

Nouja.. straks zit het bij mij ook weer strak!

:)

Ik zal binnenkort is foto maken van die folie bij mij, daar gaan jullie van schrikken zoveel vuil daaronder zit.. hopelijk is de lak niet aangetast..

Dat hoeft niet hoor! Jij hebt toch al bij het begin duidelijk gemaakt dat het niet goed is opgebracht vanaf fabriek. Dat was heel duidelijk toch?

Geplaatst

Graag gedaan moet zeggen ben er zelf te vreden over en vind de strip er te op zichte van andere accessoires stootstrippen er erg netjes afgewerkt uitzien

Geplaatst (aangepast)
Mijne heren, hierbij een kiekje van strip op zilver...

Lijkt erg goed!

Ik ben benieuwd hoe het op blauw lijkt!!!

Ik twijfel ook heel erg om dit te nemen, maar vind het wat minder sportief.

Maar zo zonder vind ik het eigenlijk ook niet zo fijn!

Is dat jouw auto?

aangepast door Chrones

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...