wilcot Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 tot op de dag vanvandaag geen nieuws mbt de accesoires gr Wilco PS hoe staat het bij de rest? Quote
antonief Geplaatst 3 April, 2010 Geplaatst 3 April, 2010 tot op de dag vanvandaag geen nieuws mbt de accesoiresgr Wilco PS hoe staat het bij de rest? Gisteren de auto opgehaald maar de accessoires waren er nog niet. Quote
Remko .me Geplaatst 3 April, 2010 Geplaatst 3 April, 2010 Ik wacht al meer dan 2 maanden op mijn accessoires Quote
wilcot Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Eindelijk de strips en pook zijn geleverd en worden maandag gemonteerd Quote
Hendricus Geplaatst 7 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2010 Hoi Medeforumgenoten, Vorige week via Mykia nog eensoort van klacht ingediend bij Kia Nederland over de superlange levertijden van de accessoires. Ik kreeg even een reactie van een dame, die vroeg naar de nummers van de zaken, die ik besteld had. Daarna ... helaas niks meer. Misschien ook een actie voor jullie? groeten, Henk Quote
antonief Geplaatst 11 April, 2010 Geplaatst 11 April, 2010 De stootstrips nu ook als aftermarket [/url]http://tinyurl.com/yeg76oj heel wat goedkoper dan de originele. Quote
wilcot Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 (aangepast) De stootstrippen zitten er eindelijk op. Persoonlijk vind ik het er netjes uit zien. De lederenpook is ook gemonteerd en vind het de prijs zeker waard. Voelt fijner met schakelen en ziet er beter uit met dat randje chroom. 12 April, 2010 aangepast door wilcot Quote
Remko .me Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 De stootstrippen zitten er eindelijk op. Persoonlijk vind ik het er netjes uit zien. De lederenpook is ook gemonteerd en vind het de prijs zeker waard. Voelt fijner met schakelen en ziet er beter uit met dat randje chroom. Ziet er keurig uit.. het is net of je Chrome handgrepen hebt Quote
Smart Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 De stootstrippen zitten er eindelijk op. Persoonlijk vind ik het er netjes uit zien. De lederenpook is ook gemonteerd en vind het de prijs zeker waard. Voelt fijner met schakelen en ziet er beter uit met dat randje chroom. Hoi Wilcot, Heb jij de deurgrepen in het rvs chroom uitgevoerd? Zo ja, wil jij daar eens een paar foto's van maken. Dat zou ik heel erg waarderen! Quote
Remko .me Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Hoi Wilcot,Heb jij de deurgrepen in het rvs chroom uitgevoerd? Zo ja, wil jij daar eens een paar foto's van maken. Dat zou ik heel erg waarderen! Lijkt met licht inval.... ik denk dat het niet rvs is... waarom zou hij eerder zijn hahahaa zou wel erg cool zijn als het wel zo is :D Ik wil mijn steenslag folie ook zo mooi! Quote
wilcot Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 De auto glimt weer mooi nadat hij bij de dealer is geweest voor de plaatsing van de strip. Ik heb geen chroom of RVS deurgrepen. Persoonlijk vind ik het ook niet mooi staan bij deze kleur Quote
Smart Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Lijkt met licht inval.... ik denk dat het niet rvs is... waarom zou hij eerder zijn hahahaazou wel erg cool zijn als het wel zo is :D Ik wil mijn steenslag folie ook zo mooi! Ga jij even wyberen met die steenslagfolie.........! Quote
Remko .me Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Ga jij even wyberen met die steenslagfolie.........! Hey doe is normaal joh! Moet je vechten? ( ) Ik vind RVS handgrepen wel mooi! Quote
antonief Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 De stootstrippen zitten er eindelijk op. Persoonlijk vind ik het er netjes uit zien. Hallo Wilcot, Zou je nog een foto kunnen maken van de hele zijkant van de auto, wil ze zelf ook laten plaatsen maar zou graag een totaal beeld zien. Quote
Smart Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Hallo Wilcot,Zou je nog een foto kunnen maken van de hele zijkant van de auto, wil ze zelf ook laten plaatsen maar zou graag een totaal beeld zien. Dan heeft hij drie vliegen in Quote
wilcot Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Zal morgen een foto maken lukt nu niet meer. Quote
Smart Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Nouja.. straks zit het bij mij ook weer strak! Ik zal binnenkort is foto maken van die folie bij mij, daar gaan jullie van schrikken zoveel vuil daaronder zit.. hopelijk is de lak niet aangetast.. Dat hoeft niet hoor! Jij hebt toch al bij het begin duidelijk gemaakt dat het niet goed is opgebracht vanaf fabriek. Dat was heel duidelijk toch? Quote
antonief Geplaatst 13 April, 2010 Geplaatst 13 April, 2010 De foto van de gehele zijkant Bedankt, ziet er prima uit. Quote
wilcot Geplaatst 13 April, 2010 Geplaatst 13 April, 2010 Graag gedaan moet zeggen ben er zelf te vreden over en vind de strip er te op zichte van andere accessoires stootstrippen er erg netjes afgewerkt uitzien Quote
mrhope Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 Mijne heren, hierbij een kiekje van strip op zilver... Quote
Remko .me Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 (aangepast) Mijne heren, hierbij een kiekje van strip op zilver... Lijkt erg goed! Ik ben benieuwd hoe het op blauw lijkt!!! Ik twijfel ook heel erg om dit te nemen, maar vind het wat minder sportief. Maar zo zonder vind ik het eigenlijk ook niet zo fijn! Is dat jouw auto? 17 April, 2010 aangepast door Chrones Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.