mrhope Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 Dit is inderdaad mijn Venga. Nog een plaatje van de andere zijde. Quote
antonief Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Dit is inderdaad mijn Venga.Nog een plaatje van de andere zijde. Trouwens hele mooie velgjes . Quote
Smart Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 (aangepast) Inderdaad mooie velgen MrHope! In welke maat? 18 April, 2010 aangepast door Smart Quote
Remko .me Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 15 inch denk ik.. ik twijfelde toen ook om de C'eed velgen te doen.. Quote
mrhope Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 De velgen zijn 16" en komen van de Soul. Quote
KURT 2 Geplaatst 1 Mei, 2010 Geplaatst 1 Mei, 2010 Hoi Medeforumgenoten!Einde volgende week ga ik mijn Cee'd Sporty Wagon omruilen voor een nagelnieuwe Venga 1,4 Xtra met Comfort Pack in Champagne zilveren uitvoering bij de nieuwe KIA-dealer in Den Haag: AHZ. In technisch opzicht bevalt de Cee'd mij prima; de auto is betrouwbaar en zuinig; bovendien kom ik qua ruimteaanbod niets tekort. Ik krijg echter vooral na langere ritten helaas steeds meer last van een oude kwaal: mijn rug. De zitpositie in de Cee'd is (te) laag en wat onderuit en hierdoor voor mij niet ideaal. Mijn voorgaande auto's -Hyundai Matrix en Renault Kangoo- waren meer van het type MPV en daarom was ik na een uitgebreide proefrit in de Venga al snel enthousiast. Ik hoop in deze auto weer snel het 'oude' zitcomfort te hervinden. Ik heb echter vooruitlopende op de aflevering nog 2 vragen; misschien kunnen jullie me hierbij helpen: graag wil ik mijn winterbanden Vredestein Snowtrac 3 (195/65R15) met velgen van de Cee'd meenemen naar de Venga; de gegevens van de velg zijn: steek 5x114,3/ET 40/naaf 67.1; voor de Venga kan ik nog niets vinden; gaat dit passen? Zijn er voor de Venga al zwarte kunststof stootstrips leverbaar; ik woon in de Randstad; zonder deze strips vind ik de auto erg kwetsbaar en ik vind de beschikbare strips in RVS niet mooi (zeker niet in combinatie met 'mijn' kleur). Als de auto 'binnen' is zal ik proberen een paar fotootjes te posten. Alvast bedankt voor jullie meedenken! Groeten, Henk Ik heb op mijn Venga stalen Cee'd velgen van 16 inch laten monteren bij de dealer ZONDER PROBLEEM Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.