ger.w. Geplaatst 22 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2010 Zoals beloofd....de foto's van de JVC Geweldig apparaat wat perfect werkt En de inbouw is fraai gelukt (vind ikzelf) Quote
Smart Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Van zo'n dashboard zou ik een stijve nek krijgen..... Wel een hele mooie en strakke audio-unit Ger! Quote
ger.w. Geplaatst 22 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2010 Van zo'n dashboard zou ik een stijve nek krijgen.....Wel een hele mooie en strakke audio-unit Ger! Dank je Ja die stijve nek.... ze stonden echt rechtop toen ik ze verzond. Waarschijnlijk de wondere wereld van windows Quote
Ruurd Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Ik heb een syteem gekocht (helaas niet via e-lem, want ik was/ben geen "hupeldepup-ebay-gebruiker, dus kon hij via ebay niets aan mij verkopen..?). Anyway; ik heb een ander Kiasysteem gekocht, maar nou vroeg ik me af(want ik heb echt nul-technisch inzicht: ik heb nu een 1-din systeem met daaronder een cd-wisselaar ingebouwd zitten. Zou ik voor mijn nieuwe 2-dinsysteem nu nog een ander frame moeten aanschaffen, of zitten de huidige apparaten al in een frame en kan dat nieuwe systeem er zo ingeschoven worden? Groet, Ruurd Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2010 Ik heb een syteem gekocht (helaas niet via e-lem, want ik was/ben geen "hupeldepup-ebay-gebruiker, dus kon hij via ebay niets aan mij verkopen..?). Anyway; ik heb een ander Kiasysteem gekocht, maar nou vroeg ik me af(want ik heb echt nul-technisch inzicht: ik heb nu een 1-din systeem met daaronder een cd-wisselaar ingebouwd zitten. Zou ik voor mijn nieuwe 2-dinsysteem nu nog een ander frame moeten aanschaffen, of zitten de huidige apparaten al in een frame en kan dat nieuwe systeem er zo ingeschoven worden?Groet, Ruurd Er zijn vele frames en het is raadzaam dat even na te vragen bij "beroepsinbouwers" b.v. navishop: http://www.navishop.nl/product_info.php/cPath/260_771/products_id/2993 of rondevries: http://www.rondevries.nl/ Zij kennen al die frames en zetten mij ook op het spoor van een "softlook" frame dat inderdaad perfect bij het dashbord past van de Sorento. Zij kennen ook de adresjes voor de frames. Met name ron de vries is telefonisch erg correct en behulpzaam Quote
hertog john Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Jep..... heb er ook een gekocht uit hong kong (Ebay) super navi alles er op en er aan zelfs met het Kia logo en dezelfde (groene) verlichting als in de sorento $ 189 en Quote
josua Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Ja, alles werkt prima. De radio frequenties zijn goed te ontvangen ook met de orginele Sorento antenne. Ik heb er een paar fotos bijgevoegd van het systeem. Quote
bigwade Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Dit ziet er toch prachtig uit ? Geluid goed ? Navi goed ? Kaartupdates ? Mooi hoor ! Quote
Smart Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Dat ziet er erg goed uit voor die belachelijk lage prijs. Deze Navi heeft gelukkig geen last van die witte strepen...... THUMBS UP! Quote
hertog john Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Mooi dat het zo goed werkt. Ik heb een nieuwe sorento besteld, maar daar is nog geen navigatie voor leverbaar affabriek. ze bieden wel een pioneer aan, maar die zie ik niet zo zitten. Zie de berichten van Ger.W daarover. Nu kijk ik wel eens op buitenlandse site's, en daar zie ik wel bijpassende navigatiesystemen voor de nieuwe sorento. Toen ik daar met de dealer over sprak, zei hij dat de radiofrequentie,s anders zijn en dat het navigatiesysteem niet zou werken. Nu zijn die aangeboden systemen niet zo heel erg duur en ik zou best de proef op de som willen nemen om er eentje te plaatsen in de auto. Zeker als ik jou verhaal zo lees. Ik ga me er toch eens meer in verdiepen. Quote
ger.w. Geplaatst 7 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2010 Mooi dat het zo goed werkt. Ik heb een nieuwe sorento besteld, maar daar is nog geen navigatie voor leverbaar affabriek. ze bieden wel een pioneer aan, maar die zie ik niet zo zitten. Zie de berichten van Ger.W daarover. Nu kijk ik wel eens op buitenlandse site's, en daar zie ik wel bijpassende navigatiesystemen voor de nieuwe sorento. Toen ik daar met de dealer over sprak, zei hij dat de radiofrequentie,s anders zijn en dat het navigatiesysteem niet zou werken. Nu zijn die aangeboden systemen niet zo heel erg duur en ik zou best de proef op de som willen nemen om er eentje te plaatsen in de auto. Zeker als ik jou verhaal zo lees. Ik ga me er toch eens meer in verdiepen. 't is maar wat je mooi vind. Jouw sorento heeft rode knopverlichting en rode "mood"verlichting in de deuren en in de middenconsole. En daar hang je dan een systeem met lichtgroene verlichting in ??? Doet pijn aan de ogen 's avonds. brrr Quote
bigwade Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 1000 euro is nogal een verschil Ger. Dat jij smaak en ruimte hebt om het naar eigen idee in te richten is helemaal goed natuurlijk, maar voor anderen kan het ondanks de kleuren en geen stuurbediening best een optie zijn zonder brrrrrr Quote
ger.w. Geplaatst 7 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2010 1000 euro is nogal een verschil Ger.Dat jij smaak en ruimte hebt om het naar eigen idee in te richten is helemaal goed natuurlijk, maar voor anderen kan het ondanks de kleuren en geen stuurbediening best een optie zijn zonder brrrrrr Is zeker een verschil maar je rijd wel een aantal jaren in zo'n auto (althans dat hoop ik) en dan gaat het steeds meer irriteren dat het niet mooi is (althans bij mij) Als je dan toch al zo veel geld hebt uitgegeven aan een Sorento vind ik dat het perfect moet zijn. Ik moet je zeggen ik heb lang getwijfeld en zelfs gedacht voorlopig met de tomtom te gaan rijden (niks mis mee) maar uiteindelijk voor de JVC gekozen. Maar iedereen moet dat natuurlijk zelf uitmaken. Quote
hertog john Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Inderdaad, smaken verschillen. En ik ben zeker op zoek naar een systeem met de juiste verlichting wat overeenkomt met de rest van het interieur. En wat Ger al zegt, "je moet er toch een aantal jaren rijden in zo'n auto". Maar wat vind je qua uiterlijk van dit systeem Ger. Quote
ger.w. Geplaatst 8 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2010 Inderdaad, smaken verschillen. En ik ben zeker op zoek naar een systeem met de juiste verlichting wat overeenkomt met de rest van het interieur. En wat Ger al zegt, "je moet er toch een aantal jaren rijden in zo'n auto". Maar wat vind je qua uiterlijk van dit systeem Ger. Ziet er goed uit. W elk merk ?? Kwaliteit ?? Afneembaar front ??? Zoniet dat kun je er beter gelijk een stuk of 5 bestellen. Onze junks zijn gek op die vaste systemen. Mijn zoon heeft een MB met vast systeem (of liever had...) en alarm klasse 4. Ze hebben voor het gemak de hele middenconcole maar meegenomen. Dus neem er alsjeblieft Quote
riddick Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 ik ben van plan om in mijn nieuwe kia sorento een gebruikt systeem van marktplaats te zetten het betreft een pioneer 900 bt heeft hier iemand ervaring mee en weet iemand waar ik een inbouwframe hiervoor kan krijgen Quote
Smart Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Denk ook aan Canbus aansluiting, interface(kabel) stuurbediening, enz. Quote
bigwade Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 ik ben van plan om in mijn nieuwe kia sorento een gebruikt systeem van marktplaats te zetten het betreft een pioneer 900 bt heeft hier iemand ervaring mee en weet iemand waar ik een inbouwframe hiervoor kan krijgen "gebruikt" is toch wel met boekjes, aankoopbon etc ?? Kijk uit voor narigheid, het is het niet waard. Quote
ger.w. Geplaatst 17 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2010 Denk ook aan Canbus aansluiting, interface(kabel) stuurbediening, enz. Idd, ben toch nog een keer of wat teruggeweest naar dealer i.v.m. niet goed werkende interface. Uiteindelijk met een ander type gelukt (gratis uiteraard). Pas dus op met gebruikte spullen. Ook het inbouwframe is speciaal voor de Sorento ontwikkeld. Het "normale" frame past voor geen meter en je systeem wijst dan door de ronding van de dash naar het plafond. Quote
riddick Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Ziet er inderdaad vreselijk strak uit...maar in de reviews is pioneer zeker niet de beste. Wat zijn de gebruikservaringen ??Bovendien is volgens mij het front niet afneembaar (inbraakgevoelig dus). Wat is de kleur van de bedieningstoetsen ?? Kijk een snaar de nieuwe Pioneer Schijnt veel beter te zijn als de oude types vooral de 3200bt ziet er goed uit en is heel betaalbaar alleen ook geen afneembaar front maar ja ik heb op mijn nieuwe sorento een goed alarm systeem vanuit de lease dus maak me daar niet zo drum om Quote
Bissie Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Ik heb heb een sorento van 2004. Nu heb ik ook een jvc kw-nx7000 gekocht en ingebouwd. ik krijg het alleen niet voor elkaar dat mijn antenne omhoog gaat als de radio inschakeld, weet iemand wat ik fout heb gedaan? Quote
masimo Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Ik heb in mijn Sorento uit 2007 een Pioneer Avic D3. Ooit standaard erin gebouwd bij de dealer als aanbieding (duh! 1200 pegels). Kleuren van het systeem zijn naar believen in te stellen, dus past altijd bij het interieur. 1001 instelmogelijkheden (voor die tijd), maar helaas geen BT of stuurinterface. Wel als dure extra's te krijgen, met veel inbouwgedoe. Laatst een chinese iPod kabel erbij gekocht. Dat werkte wel, maar iedere keer als ik het touchscreen aanraakte kwam er een vervelend geluid uit alleen de linkerspeakers. Let wel: De Pioneer updates voor de kaarten zijn erg prijzig (210 euro) en liggen altijd 2 jaar achter. Quote
pvaningen Geplaatst 31 December, 2010 Geplaatst 31 December, 2010 Jep..... heb er ook een gekocht uit hong kong (Ebay) super navi alles er op en er aan zelfs met het Kia logo en dezelfde (groene) verlichting als in de sorento $ 189 en Quote
ger.w. Geplaatst 31 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 December, 2010 Heb de JVC KW-NX7000BTnu een jaar in gebruik, zonder Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.