brouwer2001 Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 ik zit ook bij ziggo met een 10mb abbo en de speedtest komt uit op 9,99mb Quote
Venga1 Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Heb vandaag de knoop maar eens doorgehakt en ga over op tele2 bellen en internet.Na 8 april kan ik ook weer es zo'n leuk testje doen met hopelijk wat beter resultaat dan nu Kosten technisch goedkoper.. Internet 20Mb< /1MB>, we gaan zien of dat wat gaat worden...... Heb je wel eens een test gedaan hoeveel KM je van de centrale afzit? 20Mb haal je alleen als je dicht bij de centrale zit. Hoe verder je van de centrale af ligt des te langzamer de snelheid gaat worden. Ik had een 10Mb ADSL verbinding, maar meer als 3,5Mb kreeg ik niet. Nu heb ik 20Mb en krijg ook 20Mb,alleen ben ik overgestapt op kabel. (nee deze lijn deel je niet meer met de buren , dit verhaal is met de huidige technieken achterhaald) Quote
Alex VB Geplaatst 7 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2010 Wij gaan hier straks 100mb download krijgen via de kabel. Via een lekkere dure techniek. WE gaan daarvoor in BE 120 Euro betalen per maand. Iets wat ik toch nog redelijk duur vindt. Straks heb ik zonder er iets voor te moeten doen 30Mb download en dat is volgens mij snel genoeg voor wat ik doe. Quote
bigwade Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Heb je wel eens een test gedaan hoeveel KM je van de centrale afzit?20Mb haal je alleen als je dicht bij de centrale zit. Hoe verder je van de centrale af ligt des te langzamer de snelheid gaat worden. Ik had een 10Mb ADSL verbinding, maar meer als 3,5Mb kreeg ik niet. Nu heb ik 20Mb en krijg ook 20Mb,alleen ben ik overgestapt op kabel. (nee deze lijn deel je niet meer met de buren , dit verhaal is met de huidige technieken achterhaald) Zit redelijk dicht bij centrale. Die 20Mb< boeien me ook niet echt als het rond de 4-6-8 zit vind ik het ook ok Quote
Venga1 Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 en dit is de mijne Dan heb jij vast een Z2 abonnement Heb je ook TV en Telefoon bij ziggo? Kan je beter naar een alles in een gaan, is goedkoper, en je krijgt gratis 2x de snelheid. 20 Mb dus. Maar dan moet je wel televisie en telefoon afnemen (tip?) Quote
brouwer2001 Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 hoi venga1, bedank voor de tip ik had alles al en dacht dat dit ook het alles in 1 pakket was. vandaag met ziggo gebeld en ze zeiden dat alles los van elkaar staat. hier is nu een pakket van gemaakt en de snelheid wordt verdubbeld en de prijs 5 Quote
Venga1 Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 hoi venga1, bedank voor de tip dus nogmaals bedank Graag gedaan, daar zijn we hier toch voor Om elkaar te helpen!! Quote
brouwer2001 Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 (aangepast) ziet er beter uit zo 13 Maart, 2010 aangepast door brouwer2001 Quote
Smart Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Ja, jij bent erop vooruit gegaan. Volgens mij zitten jouw mondhoeken in de buurt van je oren..... Quote
bigwade Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 ziet er beter uit zo Ik toon nu wat groen......... Quote
brouwer2001 Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 nog een keer getest nu kwam ik uit op dit volgens mij heb ik nu een draaikolk op mijn lijn lang leve ziggo Quote
Smart Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Het moet niet gekker worden hier! Je vliegt met lichtsnelheid door het forum. Is het Superman? Nee Is het Spiderman? Nee Het is Superbrouwer2001...... Quote
brouwer2001 Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 hahahaha. ik heb nu ook even een vrouw gevonden voor bij superrrrrrrr brouwer2001 Quote
Smart Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Een abonnement bij Ziggo zeg je.....mmmmmm! Quote
Venga1 Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 (aangepast) hahahaha.ik heb nu ook even een vrouw gevonden voor bij superrrrrrrr brouwer2001 Ik heb je aan een beter abonnement geholpen, maar als dank is de Superrrrrrrrvrouw hier niet langs geweest. Mmmmm ik moet er nog eens over nadenken of ik je nog een keer wil advisen. Volgens mij hebben ze je nu op "alles in een Extra" gezet Even je betaling afwachten, en anders Ssssst ik heb dit 14 Maart, 2010 aangepast door Alex VB Quote
De Mier Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 OP de grote trayecten liggen bij de kabelaars inderdaad glasvezel, maar nog niet overal. In de straten ligt nog altijd Coax. Als er veel abbonnees gebruik maken in dezelfde buurt, dan loopt de snelheid flink terug. Ik had, soms s Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Toch ben ik nog altijd tevreden met mijn glasvezeltje... Ik KAN een update doen naar 100 Mbit, maar heb ik dat nu nodig? Zit met 1 PC op de verbinding en op het moment download ik amper... Zal intussen nog ff een speedcheck doen... Zo, die heb ik als bijlage bijgevoegd... Groetjes, Peter Quote
Smart Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Ja Peter, het is nu wel duidelijk. Wrijf het ons maar in...... Quote
Alex VB Geplaatst 17 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2010 Vooral die uploadsnelheid... Quote
brouwer2001 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 je kan beter iets versturen als ontvangen bijna Quote
bigwade Geplaatst 9 April, 2010 Geplaatst 9 April, 2010 Wat nou Cheap.........Tele2..... Ben weer online en de pagina's laden niet meer blok voor blok, HAHAHAHA! Quote
Smart Geplaatst 9 April, 2010 Geplaatst 9 April, 2010 (aangepast) Yeh! Back in town for the sound of the nation....it's a flashback, back, back!! 9 April, 2010 aangepast door Smart Quote
Venga1 Geplaatst 14 April, 2010 Geplaatst 14 April, 2010 Wat nou Cheap.........Tele2..... Ben weer online en de pagina's laden niet meer blok voor blok, HAHAHAHA! Maar je zit nog ver onder de 20Mb, dit is toch je abonnement? en een niet al te hoge upload, je kan je foto's beter zelf gaan wegbrengen. Dan zijn ze eerder op plaats van bestemming hahahah Sorry grapje. Maar het is zeker een groot verschil met wat je had Quote
bigwade Geplaatst 14 April, 2010 Geplaatst 14 April, 2010 Maar je zit nog ver onder de 20Mb, dit is toch je abonnement?en een niet al te hoge upload, je kan je foto's beter zelf gaan wegbrengen. Dan zijn ze eerder op plaats van bestemming hahahah Sorry grapje. Maar het is zeker een groot verschil met wat je had Abo is 20/1 Op dit adres is max 12,5 te halen dus mij hoor je niet, na de teleurstellende eerdere resultaten.. Zit in een zeer dichtbevolkt wijkje net buiten centrum Utrecht. Via iStumbler zie ik alleen al ruim 24 draadloze netwerken direct om ons heen..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.