Relena Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Ben een tijdje niet op het forum geweest mijn vrouw kwam op het geweldige idee om.... het eiken parket in de woonkamer een schuurbeurt te geven. En ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb direct besloten om dit zelf te doen. Het is echt werken maar daarna heb je dan ook wat het ziet er geweldig uit na.........3 lakbeurten (met tussendoor schuurbeurten en schoonmaakbeurten). Ik trouwens ook, heb bijna een bodybuilder figuur gekregen. Niet alleen van het schuren maar ook van het meubelen verplaatsen. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Hahahaha......, ja waarom zou jij het nou beter hebben dan ons? Ach, de beloning zal groot zijn neem ik gemakshalve aan. Quote
bigwade Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Ben een tijdje niet op het forum geweest mijn vrouw kwam op het geweldige idee om.... het eiken parket in de woonkamer een schuurbeurt te geven. En ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb direct besloten om dit zelf te doen. Het is echt werken maar daarna heb je dan ook wat het ziet er geweldig uit na.........3 lakbeurten (met tussendoor schuurbeurten en schoonmaakbeurten). Ik trouwens ook, heb bijna een bodybuilder figuur gekregen. Niet alleen van het schuren maar ook van het meubelen verplaatsen.Groetjes, Relena Bij ons ging dat gewoon machinaal, ik neem toch aan dat je niet met een schuurpapiertje met de knietjes op de vloer hebt moeten klunzen ?? Meubelen verplaatsen ala.....'t is maar net wat je hebt staan, haha ! Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2010 Geplaatst 1 Februari, 2010 Bij ons ging dat gewoon machinaal, ik neem toch aan dat je niet met een schuurpapiertje met de knietjes op de vloer hebt moeten klunzen ??Meubelen verplaatsen ala.....'t is maar net wat je hebt staan, haha ! Ik vermoedt de hoekjes en gaatjes waar de machine niet bij kan komen BW. Quote
Janelize Geplaatst 1 Februari, 2010 Geplaatst 1 Februari, 2010 Ik trouwens ook, heb bijna een bodybuilder figuur gekregen. Echtgenoot blij! Nieuw look / lak op de vloer en een man waarmee ze de blits kan maken! haha! Elk nadeel heb z'n voordeel... Greetz, Jan Quote
Relena Geplaatst 2 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2010 Bij ons ging dat gewoon machinaal, ik neem toch aan dat je niet met een schuurpapiertje met de knietjes op de vloer hebt moeten klunzen ??Meubelen verplaatsen ala.....'t is maar net wat je hebt staan, haha ! Bigwade de grote stukken ging vrij gemakkelijk maar het bijwerken van de oude eiken vloer aan de zijkanten is een rotklus. Het ergste bij onze vloer was dat hij op sommige plaatsen echt 1-3 mm diepe sporen had van eerdere opknapbeurten. Maar het is zonder twijfel een van de klussen geweest die mij het meeste voldoening gegeven heeft. Het eindresultaat ziet er geweldig uit ben blij dat ik dit heb gedaan en niet een b.v laminaat vloer erover gelegd heb. Een parketvloer is toch mooier die heeft karakter. Groetjes, Relena Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Mooi Man, goed gedaan. Voldoening is na zo'n K-klus altijd het leukst Quote
Relena Geplaatst 6 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2010 Als jullie foto's willen dan krijgen jullie foto's. Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Het was en is de moeite waard geweest zo te zien...kun je bij mij ook eventjes komen? Jij bent de man met ervaring.. Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Als jullie foto's willen dan krijgen jullie foto's. Dat ziet er weer strak uit Relena. Kan er weer jaren tegen. Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Dat heb je knap gedaan, ziet er weer strak uit ! ) Quote
Gast Jantje Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 is inderdaad netjes geworden! Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Netjes hoor... Kom ik aan met mijn imitatiezijl op de vloer! Nice job, lekker genieten van het resultaat Relena! Groetjes, Peter Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Netjes hoor... Kom ik aan met mijn imitatiezijl op de vloer! Wat is in godsnaam imitatiezijl, imitatie van wat.. zijl ?, kan dat Quote
Gast Jantje Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Wat is in godsnaam imitatiezijl, imitatie van wat.. zijl ?, kan dat Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Met 'immitatiezijl' bedoelde ik een vinyl met een dessin van laminaat / parket. Dus het is een immitatie parket, zo zou je kunnen zeggen.. Er ligt dus vinyl, met een 'print' van parket / planken / laminaat. Het is alleen wel iets minder onderhouds intensief dan de blinkende vloer van Relena. Waarvoor nog steeds petje af! Groetjes, Peter Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 HaHa, dat was een inkoppertje hoor....... Kon het even niet laten.. Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Het is imitatiezeil, geen lange ij. Oh, sorry voor de correctie8) Quote
scorpioshuma Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Het is imitatiezeil, geen lange ij. Oh, sorry voor de correctie8) Volgens mij is het ECHT zeil met een motief dat laminaat nadoet Imitatiezeil: laminaat dat net doet of het vinyl is ?? Quote
Smart Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Volgens mij is het ECHT zeil met een motief dat laminaat nadoet Imitatiezeil: laminaat dat net doet of het vinyl is ?? Ok Quote
Alex VB Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Ooeeehhh.. Daar was iemand nog erg wakker... Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Het is imitatiezeil, geen lange ij. Oh, sorry voor de correctie8) uhm, uhm, jaaaaaa jeemig! Achja, denk dat dit topic lamgzaamaan wel klaar is??? Of niet?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.