phoenix_jeroen Geplaatst 1 Februari, 2010 Geplaatst 1 Februari, 2010 Ik heb een Pro_Cee'd met ISG en Airconditioning, klopt het dat je airco automatisch aan gaat aan je de motor start? Weet iemand of dit aan of uit gezet kan worden? Nu maakt het niet zo uit, maar de ISG werkt niet als de Airco aanstaat. Want dan is de functie van de ISG weg, dat geldt dan ook voor de airco. Iemand ervaringen hiermee? Quote
c0de1 Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Ik heb een Pro_Cee'd met ISG en Airconditioning, klopt het dat je airco automatisch aan gaat aan je de motor start? Weet iemand of dit aan of uit gezet kan worden? Nu maakt het niet zo uit, maar de ISG werkt niet als de Airco aanstaat. Want dan is de functie van de ISG weg, dat geldt dan ook voor de airco. Iemand ervaringen hiermee? volgens mij kan je de airco uitzetten als je 5x snel op het luchtcirculatie knopje drukt. Daarna zal het lampje knipperen (airco is uit). Airco staat standaard aan als de keuzeknop op op de vooruit staat in gesteld. Suc6! Quote
phoenix_jeroen Geplaatst 2 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2010 volgens mij kan je de airco uitzetten als je 5x snel op het luchtcirculatie knopje drukt. Daarna zal het lampje knipperen (airco is uit). Airco staat standaard aan als de keuzeknop op op de vooruit staat in gesteld.Suc6! hartstikke bedankt, het werkt! Quote
Hasselt Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Zo snel kan je iemand blij maken! Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Beetje zoeken hier kan overigens ook geen kwaad...... Linker kolom, onder adverteren, zoek in forums....... Quote
Smart Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Beetje zoeken hier kan overigens ook geen kwaad......Linker kolom, onder adverteren, zoek in forums....... Of...bovenin rechts ZOEKEN! Maar je hebt een punt! Er moet wel wat meer energie in het zoeken gestopt worden. Anders heb je niets aan een zoekfunctie en komen constant dezelfde onderwerpen voorbij. Ik merk overigens de laatste tijd dat er een herhaling zit in vragen. Hebben jullie daar ook 'last' van? Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Da's grappig.... maar die tabs bovenaan vallen niet echt op en ik kijk er ook geregeld overheen. Last, last , nou nee, maar met die zoekfunctie krijgen de nieuwe lezertjes wel meteen een hele hoop info EXTRA, zonder te wachten op reply. Quote
c0de1 Geplaatst 3 Februari, 2010 Geplaatst 3 Februari, 2010 hartstikke bedankt, het werkt! Graag gedaan ! Quote
phoenix_jeroen Geplaatst 3 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2010 Ik heb juist gezocht, maar kon mijn antwoord niet vinden... Beetje jammer dat er dan gelijk zo moeilijk gedaan wordt. Het is niet voor niets een Forum... Quote
Roeland Geplaatst 3 Februari, 2010 Geplaatst 3 Februari, 2010 (aangepast) Ik heb juist gezocht, maar kon mijn antwoord niet vinden...Beetje jammer dat er dan gelijk zo moeilijk gedaan wordt. Het is niet voor niets een Forum... Ik was niet eens opzoek naar de oplossing maar het irriteerde me wel. Door deze post ben ik er nu wel vanaf. Helemaal top! Dit soort trucjes zouden eigenlijk bij elkaar gezet moeten worden.. 3 Februari, 2010 aangepast door Roeland Quote
patten Geplaatst 3 Februari, 2010 Geplaatst 3 Februari, 2010 Ik zal niet moeilijk doen. Ik heb de oplossing al eens ergens tot in detail beschreven (na hint van een ander) op dit forum. Staat trouwens gewoon in de handleiding van de auto, is wel even zoeken... Ik ben het met je eens dat de zoekfunctie niet perfect is. Maar hier is ie: - auto op contact (niet starten) - knop voor recirculatie iets van 3 seconden vast houden - ledje op knop knippert iets van 3 of 5x en... klaar! Succes! Ik heb juist gezocht, maar kon mijn antwoord niet vinden...Beetje jammer dat er dan gelijk zo moeilijk gedaan wordt. Het is niet voor niets een Forum... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.