elzuid Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Els en sinds september zijn wij de trotse eigenaars van een nieuwe Picanto. Wij wonen in het Westland. Heb hier al even rondgekeken en heb een vraag. Maar die zal ik dan wel stellen bij het onderwerp Picanto, Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Els, Welkom op de Kia-clubsite. Ik hoop dat de Picanto je sinds september niet teleur heeft gesteld. Ik vind die brandweerwagen-rode kleur wel goed passen bij de Pica en bovendien zie je die niet zo vaak. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hoi Els, Leuk gebakkie, tof kleurtje.. Welkom hier ! Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 (aangepast) Hallo Els, Welkom op het forum. Mooie auto met een hele mooie en inderdaad zeldzame Picantokleur. Veel plezier op het forum. 10 Februari, 2010 aangepast door Smart woord Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Brandweerwagen..... gebakkie... nou nou, Els stelt zich net voor met haar ride en nu al heeft de auto meerdere namen... Els, welkom op het forum. Ik hoop dat je nog geen gedoe met jouw ride hebt gehad en dat je daar nog lange tijd van gespaard mag blijven! Het is een mooie kleur moet ik zeggen! Veel veilige en plezierige km's gewenst! Groetjes, Peter Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Els, Van harte welkom op het gezelligste en meest bezochte KIA forum van de Benelux. Ik wens je veel plezier en vooral veilige kilometers met je "blitze" Ride. Misschien hen je het al gehoord of gezien, wij zijn hier verzot op foto's en ervaringsberichten van de bestuurders en hun auto.. Wil jij deze ook met ons delen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.